15. Kendini, kendin ele vereceksin.

1.5K 218 38
                                    

Selammm🙈

Nasıl başlıyacağım bilmiyorum ama ölmedim yaşıyorum ehehe

Şaka maka kaç aydır yb atmıyormuşum çok utanıyorum bu yüzden🤧🙊

Yb bekleyen herkese özürlerimi iletiyorum. Bölüme başlamadan önce lütfen önceki bölüme göz atın çünkü bölümü anlamanız için iyi olacaktır.

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

Yavaş adımlarla, sessizliğe oldukça dikkat eden adımlar eşliğinde ana binanın arkasına, tenha olan kısma yürüyordu Alfa. Bahçe izninin bitmesine  son yarım saat kalmışken içinde tutamadığı şeyi bir an önce söylemek ve bundan kurtulmak istiyordu...

Şuanlık içinde ki duygu karmaşasında baskın olan tarafı o güzel kolların arasından çıkıp kendisini buraya getirmişti. Zifiri karanlığı aydınlatan titrek sarı ışığın olduğu kısma geldiğinde sırtını soğuk gri duvara yasladı ve eliyle, ceketinin üstünden iç cebinde olan defteri yokladı. Ardından da ellerini bir birine bastırıp dudaklarına götürerek sıcak havayı soğuk ellerine ısıtmak adına üfledi.

Tedirginlik duygusu bu durumlarda bedenin buz kesmesine sebep oluyordu...

Bir süre daha olduğu yerde sallanıp soğuk ellerini ısıtmaya çalışırken fazla uzak olmayan mesafeden çıtırtı ve adım seslerini duymasıyla sırtını yasladığı gri duvardan ayırdı.

Adımlar kendisine yaklaştıkça ve yüzüne vuran titrek sarı ışığın aydınlattığı simayla gülümser gibi olmuştu ki arkasından beklemediği bir yeni çehreyi daha görmesiyle duraksadı Alfa, sertçe yutkunma gereği hissetti kendinde.

"Siz ne halt yiyecektiniz Hyunjin!?"

Alfa'nın gür sesine karşı Hyunjin titrek bir nefes aldı ve önünde ki kıza bakıp tekrardan kendine son derece sinirli olan bedene baktı.

"Uyuyordun?"

"Hayır, uyumuyordum. Sezgilerin son derece zayıf sanırım. Senin o son derece gergin tavırlarını anlamayacağımı mı sandın?!"

"Felix-"

"Bana ne halt yiyeceğini hemen söyle Hyunjin!"

Felix, gözleriyle ceketini işaret ederek son derece keskin sesiyle yanında ki kız, Hyunjin'in cevap vermesine kalmadan yalandan öksürerek araya girdi.

"Hyunjin ile bugün tanıştık ve bana önemli bir konu hakkında konuşmak istediğini söyledi. Tanışır tanışmaz bunun nedenini tam olarak anlamadım ve ardından sen gelince anlatacağı şeyi söyleyemedi. Şimdi de yine bizi yakaladın."

Felix'e karşı sarfettiği cümlelerle Sarışının dudaklarında belli belirsiz bir gülüş yayıldı ve bakışlarını genç kızdan çekip Hyunjin'e odakladı.

"Tekrardan sizi yakaladığıma göre tekrardan konuşamayacaksınız. Düş önüme Hyunjin! Hemen!"

Uzun saçlı Alfa hiçbir şey söylemeden Felix'in yanından sakince geçip geldiği yolu yürümeye başladı. Arkasından duyduğu adım sesleriyle de ikilinin peşinden geldiğini anlamıştı.

"Bir daha beni bu duruma düşürmezsen sevinirim Hwang."

Dedikten sonra Hyenjin, Alfa'nın yanından hızlı adımlar eşliğinde geçerek konaklama binasına onlardan önde yürümeye başlamıştı.

"O kim?"

Yanı başına gelen bedene kısa bir bakış attı Hyunjin. Ardından da bakışlarını yere odaklayıp kısık sesle fısıldadı.

Wizard Academy/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin