İyi okumalar...♡♡♡
<><><>
"Bu barışın bozulmasına izin veremeyiz."
Hyunjin, duydukları ile afallasa da birkaç saniye sonra kendine gelerek Felix'in bileğinden tuttuğu gibi odalarının bulunduğu yere gitmeye başladı. Bunu orta yerde konuşamazlardı.
Hızla geldikleri odalarının önüne geldikten sonra hızla içeri girip kapıyı kapattılar.
"Hyunjin, bir şey söylesene?"
Felix, odaya girdiği gibi Hyunjin'e beklentiyle bakarak konuştu. Kendisini desteklemesini istiyordu. Tek olmak istemiyordu bunda.
"Haklısın Felix. Ama nasıl haber vereceğiz? Dışarı çıkamıyoruz. Dışarısı ile iletişimimiz yok."
Hyunjin'in saydıkları ile Felix çekingenlikle gardıroba baktı. Uzun saçlı neyi kast ettiğini anlayınca kafasını iki yana onaylamaz şekilde sallayıp dudaklarını araladı.
"Ciddi misin? O deftere bakmayacağız değil mi?"
"Hyunjin elbet bu bizi çevreleyen kalkandan kurtulma yolu vardır.
Sarışın, Hyunjin'i umursamadan gardıroba ilerleyip kıyafetlerin en arkasında olan deri defteri eline aldı.
"Siktir! Ciddisin sen. Hani bir daha bakmayacaktık ona."
"İki önemli akademi arasında düşmanlığın olmaması, barışın kaybolmaması için bunu yapmak zorundayız Hyunjin."
Dedikten sonra defteri sıkıca tutup Hyunjin'in yatağına bağdaş kurarak oturdu. Ardından ayakta ki bedene beklentiyle bakıp yanına gelmesi için işaret yaptı.
"Off Çilli'm. Sana karşı gelemiyorum."
Yakınarak Sarışın Alfa'nın tam karşısına oturdu ve Felix'in ortaya koyduğu defteri aralamasını derin nefesler eşliğinde bekledi. Bu işin sonunda ne olacağını bilmiyordu ancak tek tahmin edebildiği şey pek iyi şeyler olmayacağıydı.
<><><>
Saatlerdir inceledikleri defterde aradıklarını bulamamışlardı iki Alfa. Son sayfalara geliyorlardı artık ama hala hiçbir sonuç yoktu. Felix sıkıntıyla defteri Hyunjin'e teslim ederken kendisini sırt üstü yatağa bırakarak derince ofladı. Minik yazıları okumaktan gözleri ağrımaya başlamıştı.
"Buldum!"
Hyunjin sesini kontrol edemeyerek bağırmasıyla Felix hızla yattığı yerden doğrulup Alfa'nın baktığı sayfa da göz gezdirdi. Siktir! Gerçekten kalkan bozma büyüsünden bahsediyordu.
"Tamam da bunu yapabilecek miyiz?"
Felix, Uzun saçlı Alfa'nın sorduğu soruyla yüzünde ki gülüşü solup düşünceli bir hâl almıştı.
"Biz hala kolay büyüleri beceremiyoruz Çilli'm."
"Kendi adına konuş."
Sarışın, Hyunjin'in elinde ki defteri kaptığı gibi yataktan ayaklanıp oda da volta atmaya başladı. Sözleri çok uzundu ve bu büyü için güçleri yetersizdi. Ancak en altta yazan not aklına bir fikrin dolmasına sebep oldu.
"Not: Bu büyüyü yapabilmek için tek bir kişinin gücüne ihtiyaç yoktur. Birden fazla kişi gücünü birleştirerek bu büyüyü kolayca yapılabilir."
Hyunjin, Felix'in seslice okuduğu kısımlar gözlerini kıstı. Ne geçiyordu Alfa'sının aklından?
"Biz ikimiz bunu asla yapamayız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wizard Academy/Hyunlix√
Hayran Kurgu[TAMAMLANDI] Bir evrende omegalar, Alfalar, betalar ve diğer nadir türler ikiye ayrılırdı. Büyücüler ve savaşçılar... Bu iki ayrı yetenek, türe doğuştan gelen bir olaydı. Ve bunlar belirli yaşa geldiğinde onlara özel akademiye yerleştirilir, eğitim...