22. Seni delicesine istediğimi bil.

1.1K 178 27
                                    

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

Etrafta ki bakışlardan ve kızgınlıkta olduğu için sessizleşen bedenden gözlerini çekemiyordu Hyunjin. Ne kadar bastırıcı alsa da teni sıcakcıktı. Her dokunduğunda hassas bedeni irkiliyordu. Neyse ki etrafta ki Omegaların feromonlarından etkilenmiyordu. Yoksa bu yemekhane de hiç iyi şeyler olmazdı.

"Odamıza gidelim mi Çilli'm? Çıkman hataydı."

Sarışın, önünde ki yarısı dolu alan tepsiden gözlerini ayırıp yanında ki Alfa'ya baktı. O yanındayken bedenine ateş basıyordu. Sadece Savaşçı Akademisini incelemek için odadan çıkmıştı ama şuan pişman hissediyor, bir an önce odaya gitmek istiyordu. Savaşçı akademisine geldiği gün kızgınlığa gireceğini tahmin edememişti.

"Onu odasına götür Hyunjin."

Hyunjin, Chan Hyung'un dediğiyle bakışlarını ona çevirmişti. Abisiyle bile daha doğru düzgün konuşamamış, ama neler olduğunu çoktan öğrendiğini bakışlarından anlamıştı.

"Hadi Felix. Kalkalı-"

"Lütfen dokunma Hyunjin."

Felix, koluna sarılan elleri hızla iterek Uzun saçlının sözünü kesip sandalyesinden hızlıca ayağa kalktı. Hyunjin, öylece yemekhaneden çıkan bedenin arkasından bir süre baktıktan sonra kendisi de ayağa kalkıp hızlı adımlarla Felix'in peşinden gitmişti.

"Bu ikisinin ruh eşi olacağını küçüklükten beri bekliyordum."

İkilinin çıkmasıyla çenesini okşayarak konuştu Chan.

"Tabii. Öyledir."

Seungmin, umursamazca Chan'ın dediğine cevap verip yemekle doldurduğu kaşığını ağzına sıkıştırdı. Chan ona yandan kısa bir bakış atıp gülümseyerek önüne döndü. Savaşçı Akademisinde olduğu süre boyunca oldukça iştahı açılmış, vücudu öncekine nazaran gelişmişti. Derslere ve eğitimlere çok önem veriyor, düzenli bir rutine kendisini sokmuştu. Eskiden Hyung diye peşinde dolanırken şimdi sadece Chan'a geçiş yapmıştı ve ikisi de bu durumu garipsemiyordu.

"Bizi gerçekten sevmiyorlarmış Minho. Bu yapılı bedenlerin bakışlarından korkmadım değil."

"Bebeğim, umursamamayı dene. Sevgilin yanında."

Minho, yemeğini bitirmiş Omega'nın koluna sarılarak söylediklerine karşı yanağını öperek onu cevaplamıştı. Bu bebek isteme olayından beri kızıl saçlı Alfa, Jisung'a daha çok ilgili davranıyor ve her zaman kendisine bakarken irisleri mutlulukla parlıyordu.

"Minho, biliyor musun? Sen bana çok aşıksın."

"Öyle miymişim?"

"Hmhm hemde çok."

Jisung, dudaklarında ki gülümsemesini daha da büyüterek yanağını Alfa'sının omzuna yasladı. İkisi de her şeyin iyi olacağını düşünmek istiyordu, şimdilik...

<><><>

Yemekhaneden ayrıldığı gibi odasına çıkan Sarışın beden hızlıca kendi yatağına geçip yastığını avuçları içine alarak cenin pozisyonunda yatağa uzandı. Gözlerini sıkıca kapatarak derin bir nefes aldı ancak burnuna dolan odada hafif de etkisi süren Hyunjin'in feromonlarıyla boğazı kurumuşçasına sertçe yutkundu.

İlk defa kızgınlığında birini delicesine istiyordu....

Büyücü akademisinde şimdiden başka odaya alınıp ihtiyaçları ile ilgileniyor olunurdu. Ancak şimdi Savaşçı Akedemisinde bilmediği bir odaya, kendi yeteneğinden farklı bir kana sahip, rut döneminde olan Alfaların da bulunduğu kısma gitmek istemiyordu. Sadece 3 gün kalmıştı rut döneminin bitmesine. Dayanabilirdi.

Ta ki odaya delicesine istediği beden girene kadardı bu düşünceleri...

"İyi misin?"

Uzun saçlının sesiyle yerinden yavaşça doğrulup ayakta ki bedenin yüzüne irislerini sabitledi. 'Sen burada olduğun sürece iyi olmayacağım' diye içinden geçirdi Sarışın.

"İyiyim. Ama bugün başka oda da kalabilir misin?"

Hyunjin duyduklarıyla anlayışla yatakta, sarı tutamları terden dolayı alnına yapışmış bedene gülümsedi ve başını onaylar şekilde salladı.

"Çantamı alıp çıkacağım. Rahat olabilirsin."

Dedikten sonra yatağının yanındaki komidine yaslı çantasın sapından tutup eline alarak kapıya ilerledi.

"Hyunjin?"

Sarışının sesiyle duraksadı Alfa. Başını yataktaki bedene çevirip devam etmesi için kısaca mırıldandı.

"Seni delicesine istediğimi bil. Sadece bu duruma alışamadım."

Çekingen ses tonuyla söylenenleri duymasıyla gülümsedi Hyunjin. Bu hissi yaşamıştı. Hatta o aralarında hiçbir şey yokken bunu yaşamıştı. Ve onu en iyi anlayanlardandı. Daha fazla kendisinden cevap bekliyormuşçasına kendisine bakan bedene cevap vermek adına dudaklarını araladı.

"Seni seviyorum Çilli'm."

<><><>

Geçiş bölümü olduğu için kısa oldu. Bu kızgınlık olayı bittikten sonra olaylar başlayacak aşklarım.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir🤍💖

Umarım bölümü beğenmişsinizdir🤍💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Wizard Academy/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin