27. İyi ki senin Ruh eşi'nim.

1K 168 31
                                    

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

Odalarında yalnız başlarına olan iki Alfa, yatakta bedenleri temas halinde uzanırken sessizlerdi. Dün geceyi atlattıkları için rahat olmaları gerekiyordu ancak rahat olmanın yanından bile geçememişlerdi.

Vita ve Delta'nın geceden sonra ne yaptığını? Kendilerine ne olacağını? Bilmiyorlardı. Seungmin ve Chan da pek bir şey bilmiyordu ama Amora'nın bu işten sağ kurtulamayacağını düşünüyorlardı.

Şimdi ise herkes odalarına çekilmiş, Vita ve Delta'dan haber bekliyorlardı.

"Hyun, biz hiç kavga etmiyoruz. Farkında mısın?"

"Ne olsun istiyorsun Çilli?"

"Sadece bir farkındalık yaratmak istedim."

Sarışının kolunun altında olan Hyunjin, gözlerini kısarak Felix'in alttan yüzüne baktı ve 'Ya sabır' dercesine göz devirmişti.

"Kavga mı edelim? Onu mu istiyorsun?"

"Yoo ne alaka Hyunjin ya."

Hyunjin, Felix'in yüzüne dik dik bakmaya devam ederken bir kaç dakika sonra yerinden yavaşça doğruldu ve onunla olan temasını keserek ayağa kalktı.

"Senin yatağın hiç rahat değilmiş Çilli. Aynı senin gibi."

Tek elini arkasında,beline doğru koyup işaret ve orta parmağını çaprazlayarak konuşmuştu. Yalan söylediği için başına kötü bir şey gelmesini istemezdi.

"Ne!? O zaman git kendi yatağında yat. Benim gibimiş. Asıl senin saçların yüzünden rahat edilmiyor."

Felix de konuşurken yatağının üstünde ki parmaklarını çaprazlamıştı. Bir süre yüz yüze bakarken Hyunjin en sonunda gülüşünü tutamayarak sesli bir kahkaha atıp az önce kalktığı yatağa geri oturdu.

"Beceremiyoruz bak."

"Off senle çok kavga ederdik. Artık böyle yan yana durup temas halinde olup da kavga etmememiz ilginç geliyor."

Felix, gözlerini kaçırıp gülümseyerek konuştu. Bir Alfa ile bu durumda olmak aklının ucundan bile geçmiyordu, özellikle en yakından tanıdığı, nefret etti kişiyle böyle olmak...

"İyi ki benim Ruh eşi'msin..."

Sarışın, kafasını hızla saçlarını okşayarak fısıltıyla konuşan bedene çevirdi. Dün gece de aynı cümleyi kurmuştu. Onu o karmaşa da cevapsız bırakmıştı ancak şimdi ne kaçacak yeri ne de bir bahanesi vardı.

Gözlerinin içine bakarken titrek bir nefes alıp yakalarından tuttuğu gibi dudaklarını, dolgunluklarla buluşturdu. Geriye doğru kendini yatırırken Hyunjin de elleri yerine dirseklerinden destek alarak ona ayak uydurdu. Dilleri işin içine girmeden ayrılıklarında Felix alt dudağını dişleri arasına alarak sırıttı.

"İyi ki senin Ruh eşi'nim."

<><><>

"Demek yaptığınız; kalkan bozma, zamanı durdurma büyülerini bu defterde yazanlara göre yaptınız ve tek de başarılı oldunuz?"

Karşılarında deri defteri tek eline almış şeklinde dik dik kendilerine bakan bedene karşı zorla gülümseyerek başlarını salladılar. Delta, dün ki dik duruşlarındam eser kalmayan gençlerle geriye doğru yaslanıp bacak bacak üstüne attı.

"Sizi ne yapmalıyım?"

"Bay Jeon nasıl?"

Sorusuna cevap vermeden, merakla kendisine sorulan soruyla tek kaşını kaldırdı.

Wizard Academy/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin