14. Gerçekten küçük bir mesele.

2.2K 269 328
                                    

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

Felix yanında oturan Alfa'ya bakarak amacına ulaşmışlıkla sinsice sırıttı. Hyunjin'in, Amora'yı dikkati şekilde dinleyip önünde ki deftere not almasının en yegane sebebi kendisi olabilirdi. Bu hali kendisini mutlu ediyordu, ne kadar sonda dudakları sızlasada...

Bu bir haftadır, korktuğu tartışmadan beri araları gayet iyiydi. Uzun saçlı Alfa'nın kendisiyle uğraşması da devam ediyor, bundan asla vazgeçmiyordu ki saatler öncesinde bahçede birbirlerini kovalamaları da bu sebeptendi. Herkes kendilerine deli gözüyle baktığını hissetmişti. Ama neyseki en sonunda çimenlere boylu boyunca düştüklerinde bu kovalamaca son bulmuştu.

"Uykun gelmedi mi?"

"Dersin sonunu düşündükçe kaçıyor."

Felix, Alfa'ya yaklaşarak fısıldamasıyla Hyunjin de tahtaya bakarak aralarında ki mesafeyi birkaç santime düşürüp tıpkı Sarışın gibi fısıldamıştı. Uzun saçlının söyledikleriyle Felix geri çekilip sıraya arkasını yaslayıp derin bir nefes vermişti. Bu anlaşmayı yapmayıp onun ders dinlemeyip uyumasına izin mi verseydi ki?

"Ne oldu yüzün soldu senin?"

Eline konan el ile birlikte kulağında hissettiği fısıltıyla dışarı titrek bir nefes verdi. Ardından geri çekilip Hyunjin'in pişkince sırıtan pembe dolgun dudaklarına baktı.

"Şhh Çilli sabırlı ol, yarım saate istediğin olacak."

Hyunjin, dudaklarında olan bakışları fark ederek keyifle konuşup gözlerini kocaman açan bedenin burnuna küçük bir öpücük kondurdu ve alt dudağını ısırarak geri çekildi. Hâlâ üstünde olan bakışları hissediyordu ve bu onun çok hoşuna gidiyordu.

"Ben öyle bir şey istemedim. Saçmalama!"

Felix, bir süre sonra kendine gelerek Hyunjin'in omzuna sertçe vurup sesini kontrol edemeyecek bağırmıştı. Bununla Amora da dahil sınıfta ki seslerin susmasıyla Sarışın bedenini saran utançla birlikte küçük bir özür dileyip önüne dönmüştü. Hepsi Hyunjin'in ses tonunda ki imâ yüzündendi. Böyle vurdumduymaz tavırları deli ediyordu.

"Seni öldüreceğim. Çıkışta gözüme gözükme."

Felix, sırıtarak deftere bir şeyler yazmakta olan bedenin kulağına eğilip ciddi bir ses tonuyla fısıldadı. Böylece Hyunjin, anında dudaklarında ki gülüşü silip yanı başında ki gözleri ateş saçan bedene baktı ve sertçe yutkunma gereği hissetti.

Bazen onunda Alfa olduğunu unutuyordu ve Felix her zaman bunu hatırlatmaktan çekinmiyordu.

<><><>

Felix, ana binanın içinde etrafa bakınarak dolaşırken adımları sert ve tehditkardı ki yaydığı aura da insanların kendisine bakmasını sağlıyordu. Bunu sağlayan tek etken de kurduydu. Sarışın çoktan sınıfta yaşananları unutmuştu ama kurdu ders biter bitmez kaçan Hyunjin'in peşini bırakmamakta ısrarcıydı.

Adımlarının son durağı arena olan Sarışın Alfa, kısa bir göz gezdirmenin ardından tanımadığı bir kişiyle konuşan tanıdık bedene doğru ilerledi. Kısa süre içinde yanlarına varmasıyla ikilinin bakışları kendisini bulduğunda gülümsedi.

"Hwang beyi sonunda bulabildik."

"Aa Alfa'm mı gelmiş hoşgelmiş."

Uzun saçlı Alfa, Felix'in yaydığı auranın farkına varmasıyla gülümseyerek ona yaklaşıp iki yanında duran ellerini tutarak bedeni kendisine çekti.

Wizard Academy/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin