Vertrek

1.6K 27 2
                                    

Pov Milo:                                                    ik heb net de laatste video klaargezet duw mijn laptop uit en plof op mijn bed. ''Eindelijk vakantie'' ik Schreeuw het bijna. Toet! A daar is mijn moeder al. Ik ga de eerste week met mijn ouders en zusje op vakantie. Ik ren met mijn koffer naar buiten doe de deur op slot en roep "Ibiza''! mijn ouders en Jiska beginnen al met lachen. Ik gooi mijn koffer in de kofferbak en ga naast Jiska op de achterbank zitten.

''Milo Miel word een wakker" ik open mijn ogen en zie dat we al bij het huisje zijn.'' Heb ik echt de hele weg geslapen '' ik begin te lachen. '' jij bent gewoon een slaapkop'' zegt Jiska lachend.'' Voordat jullie zo naar binnen rennen als kleine kinderen het is een goot huis van de buitenkant, maar het is een soort gedeeld huis" zegt mijn moeder. ''Een kant van het huis is van ons de andere van onze buren, er zitten wel muren en deuren tussen dus jullie kunnen die duren dicht laten'' voegt mijn vader en nog aan toen. '' mam pap we zijn volwassen mogen we nu naar binnen rennen'' vraag ik lachend. '' ja ga maar'' lacht mijn moeder. We rennen als kleine kinderen naar binnen en rennen snel naar boven om onze kamers voor de komende nachten te claimen. Ik ben net iets sneller en ren naar de 1e kamer die ik zie.'' Haha deze is voor mij de grootste is voor mij'' plaag ik Jiska. Als ik met Jiska naar de andere kamer loop doet ze de deur open en begin ik te lachen.'' Hahaha jij krijgt een badkamer'' lach ik en snel genoeg kan ze er zelf ook mee lachen.'' Jullie hebben zo te zien al gezien dat er maar 1 kamer boven is de andere 2 zijn beneden'' zegt mijn moeder lachend als ze ons ziet.

'' ik ga mijn koffer al uitpakken ik kom straks wel beneden kijken'' na dat gezegd te hebben sluit ik de deur en pak ik mijn koffer uit. Als ik mijn koffer heb uitgepakt ga ik terug naar beneden. '' hey Jis al klaar ''? ''ja hoor al een tijd ik ben niet zo langzaam als jullie jongens'' zegt ze met een lach. Ik begin haar te kietelen tot ze het niet meer uithoud. Daarna lopen we naar de kapstok en pakken we onze jassen. ''eindelijk weer eens uiteten'' zeg ik. ''uiteten bij een snackbar dan toch'' lacht mijn moeder.

Na het eten besluiten we om vanavond te gaan zwemmen. We gaan naar huis om ons om te kleden en de spullen te pakken. Als we thuis zijn ren ik meteen naar boven om me om te kleden. Ik voel me als ik op vakantie ben met mijn ouders altijd net een klein kind dat overal heen wilt. Net als ik mijn spullen bij elkaar heb en de deur wil open doen opent de andere deur op mijn kamer ineens.

Pov Matthy:                                                   Ik ben met mijn ouders en broertjes op vakantie in Ibiza. Gelukkig was er al besproken dat ik de kamer op de bovenste etage zou krijgen. Anders zou ik helemaal gek worden. Als ik mijn spullen en alles heb opgeruimd merk ik pas dat er nog een deur in mijn kamer is. Als ik de deur open zie ik pas dat die deur lijdt naar de kant van de buren ik zeg snel sorry ook al weet ik niet of iemand daar was. ''Matthy ben jij dat"? dan zie ik ineens een bekend hoofd om de deur komen. ''Milo wat doe je hier ik dacht dat je met je ouders naar Griekenland ging". "we gaan met de bankzitters naar Griekenland waar zit jij toch met je hoofd, jij bent echt aan deze vakantie toe Matt". Ik besluit snel het onderwerp te veranderen." Maar jij bent dus mijn buur voor de komende week gezellig". als dit maar goed komt denk ik bij mezelf. 'maar ik ga slapen ben kapot van de rit' 'ik ook slaaplekker en ik zie je snel weer' als MIlo weer weg is ga ik meteen naar mijn bed en ga ik slapen

------------------------------------------------------------------------------------------------

ja daar is hij toch mijn 4e verhaal. hopelijk een beter verhaal...  ik ga er alles aan doen om elke dag een deel te kunnen uploaden voor jullie. ik hoop dat jullie het leuk vinden. vergeet niet te stemmen en laat zeker als je wilt iets leuks/ideeën achter in de reacties

Mitthy f*ck i do love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu