jaloers

892 24 3
                                    

Pov Milo:
als ik langzaam wakker word hoor ik 'Miel! Milo! Milo ter reegen!'roept Jiska  Ze staat al bij mijn deur. ze heeft het de laatste 2 weken alleen maar gehad over een drankje dat ze alleen hier hebben. ik kleed me snel om  Als we bij de winkel zijn wat voelde als eens uur met jiska die me de hele reis naar de supermarkt verteld heeft over dat drankje terwijl de rit maar 10 minuten duurde. Als we binnen zijn lopen we alle rekken en paden af zodat we alles hebben voor de hele week. Zo hoeven we tenminste maar 1x naar de winkel en kunnen de rest allemaal leuke dingen doen. Als we in pad 3 komen ziet jiska haar drinken staan. Terwijl mijn ouders het beleg aan het pakken zijn voor het brood trekt jiska me mee. Als we voor het drinken staan begint ze me flesjes in mijn handen te duwen. Ik begin te lachen als ik uiteindelijk 13 flesjes in mijn handen heb vraag ik haar 'Jezus jis hoeveel ben jij van plan te halen'. 

'Zoveel mogelijk ik neem een paar extra mee en die neem ik mee terug naar huis'.Als we naar 20 minuten de winkel uit komen met alle spullen leggen we alles in de auto. Ik ben blij als ik eindelijk terug zit in de auto. Shoppen is niks voor mij naar een supermarkt gaan is al niks voor mij lach ik in mezelf. Als we terug bij het huis zijn laden we alles uit en begin ik aan de luch te beginnen. Mijn ouders zijn een stuk gaan wandelen. Meestel blijven ze dan 4 uurtjes wegen eten ze onderweg wat dus hoef ik alleen wat voor mij en jiska te maken. Ik pak de pannenkoekenmix de boter en de rest van de spullen. Als ik het deeg klaar heb en de pannekoekenpan ingeboterd is begin ik aan de eerste pannenkoek. 

'Jiska lunch is klaar' roep ik. Als ik naar de klok kijk zie ik dat de tijd gevlogen is het is namelijk al 19:00 uur. 'Oeps dan eten we gaan luch maar eten we gewoon pannenkoeken als avond eten' zeg ik als jiska net naar bendenen komt. Ik stuur mijn ouders nog even snel een bericht: dat we pannenkoeken zijn aan het eten als avondeten. voordat ik langzaam begin aan mijn pannenkoeken. we praten nog wat over wat we deze vakantie gaan doen. zo zijn we uitgekomen op zwemmen, naar het strand en nog veel meer. Na 4 pannenkoeken schuif ik mijn bord weg. 'Milo ben je ziek je hebt er maar 4 gehad' zegt jiska als ze ziet dat ik mijn bord wegschuif. 'Nah weinig honger' antwoord ik haar. ze kijkt me met een betwijfeld gezicht aan. 'je weer dat je altijd met mij kan praten he' zegt ze lief maar ik hoor de bezorgdheid in haar stem. ik wil haar niet ongerust maken. 'alles is goed jis echt'. 'oke maar je weet het he bedankt voor het maken het smaakte. Ik ga boven wat tv kijken en langzaam in slaap vallen ben kapot' lacht jiska. 

'is goed slaapwel en tot morgen' zeg ik Met een vriendelijke lach. Als Jiska naar boven is ruim ik snel even de 2 borden op en ga ik ook naar mijn kamer voor de komende week. ik zet wat leuks op op de tv en pak mijn telefoon er bij. ik open tiktok en scroll door een paar video's heen tot ik een edit van Matthy en Robbie tegen kom met de tekst: Mabbie voor altijd. ik krijg een steek in een maag. een steek als in.. jaloezie. nee dat kan toch niet wat is dit denk ik bij mezelf. ik besluit het te laten gaan en probeer maar te gaan slapen. naar een half uur slaap ik nog steeds niet. ik krijg het filmpje niet uit mijn hoofd. ben ik dan echt jaloers. mijn hoofd draait overuren. naar een uur besluit ik me er maar gewoon bij neer te leggen en het niet al te serieus te zijn. ik zou waarschijnlijk wel jaloers zijn dat hun vriendschap beter is. toch?

is milo jaloers op de vriendschap van Robbie en Matthy of is er meer aan de hand..... bedankt voor het lezen weer. vergeet niet te stemmen en laat iets leuks achter als je dat wilt... tot het volgende deel weer 







Mitthy f*ck i do love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu