ik hou ook van jou

609 21 1
                                    

Pov Milo: als ik mijn ogen open doe sluit ik ze meteen weer door de zon die recht in mijn gezicht schijnt. ik draai me zachtjes van Matthy af wat me gelukkig lukt zonder hem wakker te maken. ik pak mijn telefoon en kijk naar de tijd. 14:00 zie ik op mijn telefoon staan. ik leg hem terug en draai me terug naar Matthy. ik ga met mijn vingers zachtjes over zijn arm. hij begint langzaam wakker te worden. ik ga door tot hij volledig wakker is 'goedemorgen Lieverd' zeg ik zachtjes maar wel zodat hij me kan horen. hij gooit zich half op me en slaat zijn armen om me heen. 'heb je nog kunnen slapen' vraagt hij met een halve slaap stem. ik smelt bijna weg van die stem. 'ja slaapkoppie' lach ik naar hem. 'nou zeg jij bent ook aardig' zegt matthy sarcastisch.  ♫ here we go on this rollercoaster life we-♫ ik hoor mijn telefoon afgaan en kijk wie het is. als ik zie dat het mijn moeder is neem ik de telefoon op.

telefoon gesprek:      

Milo: hey mam.  

mam: hey Miel hoe is het?

Milo: het gaat eigenlijk best goed dankzij Matthy.

Mam: Fijn om te horen, je vader is net en alle spullen zijn weg. maar zo te horen gaat het goed daar. ik kom over een uurtje ongeveer om de broers van Matthy thuis brengen. ben je er klaar voor om naar huis te komen erna met ons of wil je nog een nacht daar blijven en kijken hoe het gaat nadat je terug komt van de vakantie? 

Milo: Ik denk dat ik naar huis kom dan heb ik Jis ook nog even gezien voordat ik weer 5 dagen op vakantie ga. 

Mam: Helemaal goed daar zal ze blij mee zijn ze maakte zich al druk om je.

Milo: zeg haar maar dat ze zich geen zorgen hoeft te maken. ik weet dat ze dat pas los laat als ze het voor zichzelf heeft gezien maar zeg haar dat maar. 

Mam: zal ik doen, tot straks Milo.
M

ilo: tot straks Mam.   


als ik de telefoon heb opgehangen kijk ik naar matthy. 'anders zie ik ze pas na de vakantie en ik wil niet dat ze zich zorgen maken.' hij legt zijn hand op mijn been die ongemerkt is begonnen met trillen wat ook direct weer stopt als hij zijn hand op mijn been legt. 'aarde aan Milo'. 'wat' zeg ik als ik dat hoor. 'ik was je wat aan het vertellen' lacht hij. 'sorry ik was' dan zeg ik niks meer verder durf ik niet te zeggen waarom ik niet luisterde naar wat hij zei. 'je aan het staren was naar mijn hand op je been' lacht hij om mijn vorige zin af te maken.

'ja' zeg ik zachtjes beschaamt . 'maakt niet uit ik zou hetzelfde hebben gedaan' zegt hij zodat ik me beter voel. 'Maar wat ik dus zei was dat ik het snap en ik hetzelfde had gedaan. je moet doen waar jij je goed bij voelt.' ik vlieg hem half in zijn armen en laat hem niet meer los totdat de bel gaat en mijn moeder voor de deur gaat. Matthy geeft mij nog snel een klein kusje op mijn hoofd voordat ik de deur ga open doen. 

tijdskip na het moment dat Milo naar huis gaat. 

pov Matthy: als Jiska en de moeder van Milo zich klaarmaken loop ik met Milo naar boven om zij spullen te pakken. als we boven zijn en milo zijn telefoon aan het zoeken is die hij net heeft laten vallen onder het bed duw ik snel een van mijn truien om precies te zijn mijn groene trui met een beertje op in zijn tas. ik duw hem onder een aantal kleren van hem in zijn tas zodat hij het niet meteen ziet. ik pak zijn tas en ga al bij de slaapkamer deur staan. ik vragend naar hem met de vraag of hij klaar is. hij knikt terug en ik doe de deur open maar voel dan een arm me terug trekken ik draai mee zodat k niet val.

hij trekt me recht voor hem en pakt de tas uit mijn handen. hij legt zijn handen op mijn heupen en zet zachtjes zijn gezicht tegen de mijne. onze neuzen tegen elkaar en onze voorhoofden. we kijken elkaar recht in mijn ogen. 'ik hou van je Matthy' zegt hij met een lach op zijn gezicht. 'ik ook van jou Miel' hij legt zijn hoofd op mijn schouder en ik doe hetzelfde bij hem. met de handen die hij nog steeds op mijn heupen heeft liggen trek hij mijn lichaam tegen de zijne. hij tilt zijn hoofd van mijn schouder af en tik met zijn neus de mijne aan ik til mijn hoofd ietsjes op waarop hij opnieuw met zijn neus tegen mijn neus tikt.

Hij draait zijn gezicht iets schuiner en voordat ik kan nadenken over wat hij van plan is voel ik zijn zachte lippen op die van mij. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment wat uren lijkt te duren. Pas als onze lippen los komen open ik langzaam mijn ogen. Hij heeft zijn ogen al open dus ik kijk meteen in zijn mooie ogen. We kijken elkaar met een lach aan en geven elkaar dan een goedkeurend knikje waarop we naar beneden lopen.

Mitthy f*ck i do love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu