de nacht die mijn leven veranderde deel 2

655 20 3
                                    

Pov Milo:

ik probeer me stil te houden maar blijkbaar heeft hij het toch gehoord want ik voel zijn arm die hij lief om me heen slaat 'Lieverd wat is er toch aan de hand?' ik heb mezelf niet meer in de hand en draai me naar hem toe waarop ik mijn gezicht in zijn borst duw en mijn armen om hem heen sla. 'rustig lief ik ben er word maar rustig daarna praten we wel lief' ik word al wat rustiger van zijn stem die mijn gerust probeert te stellen. nu na een paar minuten zo bij hem te hebben gelegen voel ik mijn alweer wat fijner. ik laat hem wat losser, ik leg 1 hand op zijn heup en de andere onder mijn hoofd die ik een paar centimeter voor hem leg. 'Matthy ga ik je kwijt raken' vraag ik met een trilling in mijn stem. 'is dat wat je zo draws zit. lieverd luister een goed naar me, je bent de aller liefste en de leukste. ik zal er alles aan doen om elke dag naast je wakker te worden samen met jou in bed te kunnen gaan slapen iedere avond. ik wil je nooit meer kwijt dat beloof ik lieverd.' 'sorry Matt ik moet me niet zo aanstellen.' 'lieverd ik snap het een relatie kan soms wat angst kwijtraken. en al helemaal voor de eerste keer met een man. ik snap het en ik zal het je zo vaak vertellen als dat nodig is lief. ik doe alles voor je je bent de beste lief.' ik duw mijn lippen zonder na te denken snel op de zijne 'je bent de beste Matthyas' dan horen we een alarm afgaan. dat word opstaan zegt Matthy lachend. 

Tijdskip naar dat ze in bij de vakantie bestemming aankomen.

Pov Matthy
We zijn met 2 auto's gereden. Wat opzich best fijn was daardoor heb ik samen met alleen Milo in de auto kunnen zitten. Als we aankomen rennen de jongens al het huis in. Als ik naast me kijk zie ik dat Milo in slaap ik gevallen. Ik kijk of niemand in de buurt is en geef dan een kusje op zijn hoofd lieverd wakker worden we zijn er. Hij opend langzaam zijn ogen en word langzaam wakker. We pakken de spullen uit de auto en lopen dan naar binnen. 'Jaja jullie zijn als laatste binnen dus moeten een kamer delen' roept koen gierend van het lachen. Ik kijk hem vragend aan waarop raoul het me uitlegt. 'Er zijn maar 4 kamer dis 2 mensen moesten samen en koen maakte ervan dat omdat jullie laatste waren jullie een kamer moetten delen. Maar als jullie dit willen mag je het ook aangeven.
'Voor mij helemaal prima' zegt milo. Raoul kijkt me vragend aan en ik knik als goedkeuring. We leggen onze spullen op de kamer en gaan dan allemaal naar de auto om ons klaar te maken voor het eten want het is ondertussen al 7/19 uur. Raoul heeft het restaurant uitgezocht en en ik moet toegeven dat hij niet verkeerd gekozen heeft. We eten allemaal een schotel met eten en rekenen daarna af met de bankzitters creditcard.

Als we terug rijden rijd koen. Als ik zie dat hij de afslag naar het strand neemt ipv naar de camping kijk ik hem vragend aan. 'Vertrouw me' zegt hij en ik laat het maar op me af komen. Als we bij het strand aankomen zie ik daar een man staan met een envelop in zijn handen. Hij komt naar ons toegelopen en vraagt aan koen. ' are you koen' waarop  koen antwoord. 'Yes thank you very much' hij overhandigt de envelop aan koen en loopt dan weer weg. Koen opend de envelop en begint uit te leggen ' na zolang met mij te hebben moeten om gaan heb ik wat voor jullie' lacht hij. Hij grijpt in de envelop en geef iedereen behalve Milo een brief. Raoul heeft een brief gekregen met daarop een ticket voor een mooie toeristische tour op dit strand. Robbie een ticket voor het f1 museum. En ik heb er een voor 2 personen voor een mooie strand wandeling langs kaarslicht. 'en Matt wat heb jij' vraagt Robbie blij. ik weet niet hoe ik moet reageren maar gelukkig doet Koen dat al voor me. 'hij gaat samen met Milo naar een auto beurs die hier 5 minuten vandaan ligt'. ik kijk hem dankbaar aan hij kent me maar al te goed. iedereen bedankt hem en gaan naar hun cadeau toe die koen voor nu heeft geregeld. als raoul en Robbie weg zijn zegt hij 'stap in ik breng jullie naar het begin punt.' als we in de auto zitten verteld koen 'ik ben niet blind zoals de anderen. ik zie heus wel wat er gaande is. jullie zijn dan ook voor elkaar gemaakt.'

Mitthy f*ck i do love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu