Pov Matthy: ik heb Milo beloofd hem vanavond duidelijk te maken dat hij degene is wat ik wil. wat hij niet weet is dat ik het hem zo ga laten onthouden dat hij het nooit meer vergeet. ik ga hem daarnaast vanavond helemaal gek maken. maar tot de orde van nu. het is half 11 en we zijn net klaar met het wandelen als opdracht van raoul wat het rad natuurlijk bepaalde. als we thuis komen staat Koen bij de deur met een envelop.
'zo jongens ik hoorde dat jullie vandaag aan het rad gedraaid hebben en leuke dingen hebben gedaan. jullie zijn waarschijnlijk allemaal moe van het lopen wat ik ook kan begrijpen jullie hebben een uur gelopen. maar er staat jullie nog 1 ding te wachten. we willen dit stiekem al een tijdje doen maar het kwam er nooit van dus heb ik er nu eentje voor jullie uitgezet. ik had natuurlijk tijd nodig om dit uit te kunnen zetten. wat ik nou precies heb gedaan dat is natuurlijk nog een vraag voor jullie nou ja een vraag.
Raoul wist wel dat ik wat van plan was thuis en ik een leeg huis nodig had dus daarom had hij allemaal activiteiten buiten huis gepland. maar goed nu tot de laatste activiteit over gaan. jullie gaan in teams een zoektocht aan. jullie krijgen een lijst met opdrachten wie deze als eerst klaar heeft krijgt een prijs. de teams zijn: Matthy en Raoul en als 2e dan natuurlijk Milo en Robbie. deze zijn al eerder gekozen door het rad. Matthy en Raoul jullie zijn team 1 en moeten naar de kamer van Raoul daar ligt jullie lijst en voor Milo en Robbie voor jullie geld hetzelfde maar dan naar de kamer van Rob. in 3 2 1 GO!'
de is van team 1 team 2 heeft dezelfde lijst maar dan andersom.
we beginnen te rennen naar de kamer van Raoul en pakken snel de lijst. we beginnen meteen boven aan en rennen meteen naar de kamer van Robbie en pakken een onderbroek gooien deze in de tas en rennen door naar de volgende opdracht. de reserve sleutel hebben we zo gevonden maar die batterijen worden nog lastig. we zijn al op elke verdieping geweest om te kijken maar niks gevonden. dan schiet het me te binnen. koen zou deze opdracht nooit er in zetten als we er geen hebben. we rennen naar zijn kamer kijken zijn koffer door en ja hor we hebben ze. zo gaan we door tot we aankomen bij de laatste opdracht. pak de telefoon van je tegenstander. nu weet ik gelukkig dat Milo zijn telefoon veel laat slingeren en kijk dus op onze kamer en ja hoor daar ligt hij. hij krijgt een melding waardoor zijn scherm oplicht ik zie dat hij mij slapende mij om precies te zijn op zijn achtergrond heeft staan een krijg een klein lachje op mijn gezicht ik pak snel de telefoon en rennen naar koen om alles in te leveren. als we bij koen komen zien we de andere gelukkig nog niet we denken dat we eerste zijn maar niets is minder waar.
we horen de andere . lachen en weten al genoeg we beginnen zelf ook te lachen. 'ja hoor het Boomer team heeft verloren' begint Rob te juichen. als ik kijk op mijn telefoon om te kijken hoe laat het is zie ik ook nu pas dat hij ook mijn achtergrond heeft veranderd naar zijn een foto van hemzelf. ik glimlach maar bedenk me snel dat de andere hier ook staan. ik stop snel met glimlachen. 'koentje heel erg bedankt het was echt een hele leuke activiteit en jullie natuurlijk ook. maar ik ben kapot en ga slapen. welterusten boys' ik hoor Milo ook zeggen dat hij gaat slapen en hoor nog een paar welterusten terwijl ik naar de kamer loop. als ik de trap afloop hoor ik Milo zijn pas versnellen. ik hou de deur open voor Milo en sluit dan de deur. ik doe de deur op slot en druk hem tegen de deur aan.' heb je je aan de regel gehouden' vraag ik hem hem een lach op mijn gezicht....
heyy ben ik weer vergeet niet te stemmen en laat en reactie achter als je dat wilt natuurlijk ;) bedankt voor het lezen we zitten al op 1K! x
JE LEEST
Mitthy f*ck i do love him
RomanceEindelijk na 3 maanden volop video's te hebben gemaakt hebben we een 2 weken vakantie. Wel verdiend zou ik zeggen. Ik heb de laatste 2 weken de video's gemaakt voor de tijd dat ik vakantie heb. Ik heb de laatste video net klaargezet en plof op mijn...