laatste dag IBIZA

694 21 1
                                    

Pov Matthy: als ik wakker word zie ik dat ik bij Milo in slaap ben gevallen. ik ga meteen recht zitten. 'nog even alsjeblieft' hoor ik Milo dan zeggen. ik begin te lachen. ' Miel Milo' hij slaapt nog. ik lach zachtjes in mezelf dan hoor ik mijn telefoon afgaan ik duw hem snel weg en loop snel naar mijn kamer waar ik terug ben. 'hey Matthy is er iets met je video of account' 'nee hoezo' antwoord ik nog slaperig. 'er staat geen video online al 3 dagen niet terwijl je 3 dagen geleden al had moeten posten' 'Ik zal er meteen naar kijken bedankt voor het melden en ik ga er achter aan, fijne dag' en met die woorden eindig ik het gesprek. ik pak meteen mijn laptop uit mijn koffer en zet hem aan. als mijn bureaublad tevoorschijn komt op mijn scherm bedenk ik me dat ik zonder wat te zeggen of laten weten weg ben gegaan bij Milo. ik schrijf snel een briefje.

als ik het briefje geschreven heb ga ik stil terug naar de kamer van Milo

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

als ik het briefje geschreven heb ga ik stil terug naar de kamer van Milo. ik leg het briefje op het kastje naast het bed en ga zachtjes weer weg. als ik de deur achter me sluit ga ik snel beginnen aan het (proberen) te uploaden van mijn veel te late video. 

Pov Milo: als ik wakker word pak ik meteen mijn telefoon om te kijken hoe laat het is. als ik dan een briefje zie liggen begin ik deze meteen te lezen. awww wat is hij toch ook een lieverd. Milo stop hij zo kun je niet denken denk ik bij mezelf. dit kan toch niet. ik besluit naar beneden te gaan om mezelf wat ontbijt te maken. als ik beneden kom zie ik al een ontbijt tafel vol met lekkere dingen. 'Miel we gaan zo naar het feest wil je mee' vraagt mijn moeder. er is vandaag een feest op het strand hier in de buurt waar Jiska graag heen wilde. 'je hoeft niet mee he dat weet je' zegt Jiska. ik ben namelijk niet zo de veel mensen om me heen die steeds tegen me aankomen.' als je het echt niet erg vind' 'natuurlijk niet je hoeft niet mee als je het niet fijn vind. 'dan blijf je lekker hier dan pak je gewoon je spullen in voor het vertrek terug vanavond. 'je bent de beste Jis veel plezier' als mijn ouders en in de auto stappen roep ik jiska nog snel voordat ze instapt. 'jis kom eens' als ik mee was gegaan had ik je drinken gehaald dus hier en ik duw 30 euro in haar handen. 'miel dit is echt te veel' bij die woorden wilt ze het geld terug geven 'ik duw het geld terug in haar hand en vouw haar hand dicht 'alsjeblieft bedenk het maar als bedankje. ga nou maar snel voordat ze gaan' 'je bent de beste Milo hou van je tot straks' 'veel plezier tot straks'.

ik sluit de deur en besluit wat te gaan eten. dan bedenk ik me dat Matthy waarschijnlijk nog bezig is met zijn video. ik maak 2 borden klaar en loop dan ermee naar zijn kamer. 'hey al gelukt ik heb wat ontbijt bij me mag ik binnenkomen' lach ik. 'mijn schatje altijd' zegt hij lachend en ik loop naar binnen ik zet de borden naast hem en ga achter hem staan. 'kut zooi waarom lukt dit niet' ik merk dat hij gefrustreerd begint te raken dus ik leg mijn handen op zijn schouders en begin hem te masseren. 'Ontspan Matthy je hebt vakantie mag ik het eens proberen' ' ga je gang' ik onderzoek snel wat het probleem is en binnen 5 minuten heb ik het opgelost.' hoe dan' matthy kijkt me vragend aan. 'magie jou schatje lukt alles' we schieten beide in de volle lach. 'ik hoorde Jis en je ouders weg gaan waar zijn ze heen' 'strandfeestje niks voor mij al die bezweette mensen die tegen me aankomen' antwoord ik hem 'bah precies de rede waarom ik niet mee ben' lacht matthy. 'die van mij zijn al een uur geleden vertrokken dus het word een lekker rustig laatste dagje hier'. we eten beide het ontbijt op en besluiten dan wat YouTube te kijken. we gaan onze eigen video's terug kijken stelde ik voor en Matthy vond het een leuk idee. daar zitten we dan met ons 2e beide koffers al terug ingepakt in bed onder de dekens met ons 2e onze video's terug te kijken. 
Ondertussen is het al 4 uur en zijn beide onze gezinnen terug. 

Pov Milo:
Matthy is net terug naar zijn kamer. Ik ga terug naar beneden omdat we zo moeten gaan. Maar er is niemand. 'Miel ze zijn hier' Ik loop terug naar boven en ga naar Matthy. ' ze zijn allemaal beneden kom je' met die woorden loopt hij maar beneden met zijn koffer. Ik loop met mijn koffer achter hem aan. 'De 2 heren zijn er eindelijk' zegt mijn moeder. 'Ik wil niet weten wat ze biven hebben gedaan' lacht Jiska waarop we allemaal lachen. Ik voel Matthy zijn ogen op mij branden. Ik geef hem ongezien door de rest een knipoog om te laten zien dat het oke is.' We gaan uit eten met z'n alle' roept jiska hard. 'Sorry kon het niet meer inhouden' lacht ze hard. We lachen allemaal. we stappen allemaal in de auto en rijden weg.




Jaja ze gaan allemaal uit eten hoe zal het gaan lees het morgen in een nieuw hoofdstuk!!

Mitthy f*ck i do love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu