*10 jaar later*
Pov Milo: het is vandaag bedenk ik me we zijn 10 jaar samen. ik ben al een paar dagen op het beste moment aan het wachten maar het lukt maar niet, het is nooit het beste moment. maar ik heb besloten dat ik het vandaag ga doen het moet vandaag op deze mooie dag de dag die 10 jaar geleden mijn leven op zijn kop zetten in een goede zin dan he ik hoor jullie al denken. ik heb alles uitgewerkt vanavond gaan we uit eten en thuis zorgen de jongens dat alles mooi is versierd en overal kaarsen staan met een rozen pad naar de woonkamer waar een cadeau voor hem staat ik ga alleen nog niet verklappen wat. over de jongens gesproken we hebben het ze verteld en ze waren ontzettend trots op ons wat fijn was om te horen. het heeft even geduurd maar na 2 jaar hebben we het openbaar gemaakt we kregen wat negatieve reacties maar gelukkig meer positieve reacties.
Pov Matthy: ik zit samen met Milo in de auto maar heb geen idee waar we heen gaan. ik heb het hem een paar keer gevraagd maar hij wilt niks zeggen. na een half uurtje in de auto komen we aan en ik zie dat het een chique restaurant is. als we naar binnen gaan en we een tafel toegewezen krijgen kijk ik Miel aan. 'lief dit had je niet hoeven doen dit' maar voordat ik mijn zijn kan afmaken begint hij al te praten 'shhh geniet en vergeet even alles het is tijd voor ons' hij kijkt me met een mooie lach aan en ik smelt weg. ik leun over de tafel en geef hem een kusje op zijn lippen. we bestellen wat en genieten even later van ons eten. als we terug in de auto stappen is het al half 11 hebben we dan echt 2 a 4 uur in dat restaurant gezeten bedenk ik me maar voordat ik verder kan denken over Milo de auto deur al voor me en stap ik in. als we net een kleine 10 minuten in de auto terug zitten voel ik mijn ogen zwaar worden. 'is niet erg Lieverd sluit ze maar even ik maak je wel wakker als we thuis zijn' ik kijk hem dankbaar aan en sluit mijn ogen. ik voel zijn hand nog op mijn been komen en val dan al snel in slaap.
'Lieffie wakker worden we zijn thuis' hoor ik in de verte ik ben nog niet helemaal wakker maar als ik de deur van Milo hoor dichtslaan open ik gelijk mijn ogen. ik maak mijn riem los en zie dat Milo de deur al voor me open houd. ik stap uit en geef hem een klein kusje op zijn wang 'dankje lieverd' hij doet de deur dicht en ik maak de voordeur open. als de deur open is valt mijn mond ook open de hele gang staat vol met kaarsjes en een pad vol met rozenblaadjes. ik kijk Milo vragend aan waarop hij lacht. 'volg het pad maar' ik kijk nog een keer naar de mooie kaarsen die de gang oplichten en loop dan het pad. als ik in de woonkamer aankom staat er een klein cadeau op de tafel waar het pad naar leidde. ik kijk hem vragend aan waarop hij seint dat ik het open moet maken. als ik hem open maar zit er een leeg doosje in als ik me besef wat er normaal in zo een doosje zit draai ik me om naar Milo. daar zit hij dan op een knie met een ring in zijn hand. ik kreeg tranen in mijn ogen. 'lieve lieve Milo sinds de dag dat ik je zag kon ik je niet meer vergeten. elke dag wenste ik dat je van mij was en nu is dat eindelijk zo mijn droomt komt uit als jij ja zegt tenminste dus lieve lieve schat wil je met me trouwen?' de tranen lopen over mijn wangen en mijn hart pomt 3x zo snel. 'ja ja natuurlijk wil ik met je trouwen ik zou niets liever willen dan van jou te zijn en jou de mijne te noemen' hij doet de ring om mijn vinger en ik spring gelijk in zijn armen ik druk mijn lippen op de zijne en laat hem nooit meer los.
dat was het laatste deel sorry ik heb geen inspiratie meer voor dit boek ik ben bezig met een nieuw boek over Mabbie het zal even duren maar ik hoop dat jullie het boek leuk vonden. bedankt voor het lezen en als je het een leuk verhaal vond vergeet dan niet te stemmen
JE LEEST
Mitthy f*ck i do love him
RomanceEindelijk na 3 maanden volop video's te hebben gemaakt hebben we een 2 weken vakantie. Wel verdiend zou ik zeggen. Ik heb de laatste 2 weken de video's gemaakt voor de tijd dat ik vakantie heb. Ik heb de laatste video net klaargezet en plof op mijn...