zwemmen dag 4

679 25 1
                                    

Pov milo:
Het is weer eens half 3 en wie slaapt weer niet. Ik word het gek van. Ik besluit naar veel twijfelen maar Matthy te appen.

 Ik besluit naar veel twijfelen maar Matthy te appen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Gelukkig leest hij het meteen. Maar dan slaan mijn gedachten op hol. Wat als hij me nu uitlacht of als hij me nu zielig vind dat ik niet kan slapen. Maar gelukkig voordat ik verder kan nadenken krijg ik al een bericht terug gelukkig reageert hij er goed op. Ik maak meteen een grap terug. Ik besluit niet zo angstig te zijn en hem gewoon te vragen hierheen te komen. Gelukkig reageert hij er goed op.

Pov matthy:Ik besluit naar milo toe te gaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov matthy:
Ik besluit naar milo toe te gaan. Ik trek snel een broek en shirt aan en ga door de deur naar Milo. Als ik binnenkom gooi ik mezelf meteen naast hem op het bed. "ik hoorde dat hier iemand niet kon slapen dus ik kom maar eens wat slaapmagie brengen" milo schiet in de lach waarop ik mezelf niet meer kan inhouden en ook in de lach schiet. "Had je al een film bedacht" vraag ik terwijl ik over hem rijk om de afstandbediening te pakken. " uhm nee niet echt" zegt hij nog half lachend. "Ik weet wel wat"zeg ik en ik zet de film level 15 aan. Als de film even bezig is zegt milo "bedankt dat je er bent" "geen probleem miel dat weet je toch ik zet alles aan de kant voor mijn schatje" bij de laatste zin begint Milo hard te lachen. Ik lach wat mee. 'Ik ben blij dat je er bent en dat we nog gewoon kunnen lachen' 'wij altijd voor jou lach ik altijd' zegt hij met een glimlach. dan kijken we de film verder

Pov Milo:

Als we weer wat verder zijn in de film voel ik opeens mijn schouder zwaar voelen. Matthy is in slaap gevallen... ik krijg een glimlach op mijn gezicht en besluit zelf ook maar opnieuw proberen te slapen. Ik doe mijn ogen dicht en luister naar matthy zijn ademhaling en voel mezelf in slaap vallen.Pov Milo: we hebben vandaag de hele dag al niks gedaan nou ja niks we hebben de hele dag in bed gelegen film gekeken en op een of andere manier hebbenn we het laatste uur van de laatste film knuffelt de film gekeken . we zijn net begonnen aan monopoly. maar straks gaan ik zwemmen. tijdskip naar 18 uur > "Miloooooo schiet op ik wil gaan" "ja ja Jis ik kom al" roep ik. "Nou veel plezier of s6 dan ook we spreken elkaar nog" zegt matt. Ik geef een goedkeurend knikje en sluit de deur.
Ik pak mijn spullen ren naar beneden en we vertrekken nou ja vertrekken het is 5 minuten lopen naar het zwembad. Als we er zijn na wat een eeuwigheid duurde in deze warmte spring ik meteen het lekker koele water in. Tijdskip> PLONS! Opeens springt er iemand naast me het water in. Ik schrik er van en draai me om om te kijken wie het is. Als ik zie wie het is duik ik snel onderwater. Ik zwem tussen zijn benen door, kom achter hem terug naar boven en spring in zijn nek waarop hij meteen begint te lachen. Hij laat zich naar achteren vallen en we plonzen beiden terug op het water. Er kan er ook maar 1 mij zo laten lachen.

Pov Matthy: ik zie Milo in het water staan en spring er naast hem in om hem te laten schrikken. als de water plons uit mijn gezicht is zie ik hem niet meer. ik begin hem langzaam te stressen. heb ik hem geraakt heb ik hem pijn.. maar dan voel ik iemand tussen mijn benen door zwemmen. dat kan er maar 1 zijn Milo. als ik hem in mijn nek voel springen laat ik me naar achter vallen zodat we beiden in het water vallen. ik begin te lachen en draai me om naar hem. "schrok je" vraag ik lachend. "hou je mond kleintje ik krijg je nog wel" zegt milo met een lach. als het net 23 uur is zijn we allemaal terug in het huisje. nog geen kwartier later begin ik al in slaap te vallen. PLING dan krijg ik een bericht binnen. ik kijk slapend naar wie het is. als ik zie dat het milo is ga ik meteen recht zitten. voordat hij zijn bericht kan aftypen stuur ik kom maar. en nog geen seconde later gaat de deur open. ik komt twijfelend en langzaam tegen me aanliggen. ik trek hem tegen mij aan en niet veel later valt hij in slaap.

Mitthy f*ck i do love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu