Pov milo:
Waar heb je het over we gaan toch naar die auro beurs. Ze schieten beide in de lach en ik kijk ze vragend aan. 'Miel kijk eens' zegt matthy terwijl hij mij de brief overhandigt. Als ik zie wat er op staat voel ik de tranen in mijn ogen opkomen. 'Koen ik bedankt' zeg ik terwijl ik hem dankbaar aankijk in de spiegel.Tijdskip naar het moment dat koen weg is.
Pov Matthyas:
We lopen samen op een mooi pad met kaarslicht om ons heen. Ik voel milo's hand al een paar keer tegen de mijne aankomen. Na een paar keer pak ik zijn hand vast en lopen we zo verder. Als we op een klein stukje open veld komen zien we daar een envelop met daarop: Milo en Matthy. We kijken elkaar vragend aan en ik open de envelop. Ik wilde de verassing niet helemaal verpesten dus heb ik niks gezegd er staat een picknick mand voor jullie klaar met allemaal lekkers en wat drinken geniet er van. Liefs die ginger. We lachen beide bij die laatste zin. 'Wat kan hij toch ook lief zijn' zijn Milo's woorden. ik pak het laken van de mand en leg hem op de grond ik ga erop zitten. 'kom je nog' lach ik naar hem. hij komt naast me zitten. ik zet de mand tussen ons in en open hem. ik haal alle lekkere dingen er uit en zet ze neer.Pov Milo: als we zitten te eten en praten slaan mijn gedachtes op hol. 'Matthy' hij draait naar mij toe. 'wat als ze het niet accepteren' hij kijkt me met een vragende blik aan. ' Raoul Robbie de fans onze vrienden' ik ben zo hard door aan het razen dat ik niet eens doorheb dat me tegen zich aan heeft getrokken. 'rustig maar Miel alles komt goed. Raoul en Robbie ons niet accepteren hoelang zijn we nou al vrienden met ze kennen ons van buiten die zouden ons nooit niet accepteren. de fans wat maakt het uit de meeste zullen blij zijn voor ons en de fans die het niet accepteren dat ze maar wat anders kijken er zullen genoeg Fans zijn die ons steunen. en onze vrienden zijn onze vrienden niet meer als ze ons niet steunen. lieverd hoe kinderachtig dit ook klinkt vrienden steunen je altijd doen ze dat niet hoef ik niks met ze te maken te hebben. het enige wat ik wil is met jou zijn en bij jou zijn.' ik kijk hem diep in zijn ogen en zonder twijfel trek ik hem ophoog zodat hij recht tegenover me staat ik kijk hem nog eens keer in zijn ogen aan en weet het dan zeker.
'lieve lieve Milo sinds de dag dat ik je voor het eerst zag kon ik je niet meer vergeten die lieve ogen van je, die mooie lach je stralende karakter je zat vast in mijn hoofd en dat is niet meer weg gegaan. elke dag als ik je zag kon mijn dag niet meer stuk. als ik me ook maar even slecht voelde was jij meteen daar om me te helpen. onbewust heb je me door een moeilijke tijd geholpen. het komt erop neer dat ik al gek op je ben sinds dag 1 en ik je dan ook nooit meer kwijt wil. de dag dat je me vertelde dat ik degene was waar je verliefd op was bent hoop ik word ik helemaal gek van binnen. de jongen de man waar ik al jaren gek op bent in verliefd op me geworden de dag waar ik al jaren van heb gedroomd. Milo je bent het al die jaren voor mij geweest en dat zal nog vele jaren zo zijn. ik wilde dit eigen pas over een paar dagen doen maar lieve lieve Milo van me wil je mijn vriend worden?'
ik word zenuwachtig als Milo niks zegt. ik voel dat ik begin te trillen op mijn benen maar voel dan 2 handen op mijn heupen en een paar seconde later 2 lippen op de mijne. 'maak je nou niet zo gek ik ben gek op je dat weet je. lief natuurlijk wil je vriend worden maar de vraag is hou je het zo lang met mij vol je was namelijk erg overtuigt dat het nog jaren zo zou zijn' lacht milo. de tranen rollen over mijn wangen en ik duw mijn lippen op de zijne. ik voel de tranen nu ook over zijn wangen rollen. ik wrijf zijn tranen weg met mijn duimen en knuffel hem stevig. 'ik hou zoveel van je Matthyas maarten het lam' ik hou ook zoveel van jou Milo ter reegen'.
ik laat hem los en samen ruimen we de spullen op. we lopen samen naar het huisje het is niet ver. de hele tijd houd hij mijn hand stevig vast zonder los te laten. als ik de deur van het huisje open kijkt hij me nog 1x met een lach aan. hij knipoogt naar me laat mijn hand los en loopt naar binnen. ik loop snel achter hem aan en doe mijn jas uit. 'en hoe was het' hoor ik vanuit de woonkamer ik herken de stem gelijk koen. ik loop met een lach naar binnen en zeg Koen je bent echt de beste. ik hoor de wc deur open gaan en niet veel later komt ook Milo naar binnen. hij kijkt me met een lach vragend aan. ik weet precies wat hij wilt doen. ik geef hem een klein goedkeurend knikje en hij begint meteen heel blij te praten. 'koen mag ik je voorstellen aan mijn vriend' koen springt bijna van de bank en knuffelt ons beide. 'ik ben zo blij voor jullie mannen en zo trots. ik hou mijn mond tegen de jongens en iedereen geen zorgen. maar ik ben zo blij met jullie' we kijken elkaar met een trotse glimlach aan en geven koen nog een knuffel. 'echt bedankt koentje' 'nu hup naar boven ga het lekker vieren met jullie 2en. ik zeg wel tegen de jongens dat jullie moe waren en zijn gaan slapen. tenzij jullie het ze willen vertellen of wat anders willen doen.' Milo kijkt me angstig aan. 'ik denk dat we het even bij ons 3e houden' zeg ik terwijl ik een hand op de rug van Milo leg om hem gerust te stellen. 'maar ik ben moe ik ga slapen' zeg ik lachend met een knipoog en loop langzaam naar de trap. 'veel plezier pak hem niet te hard aan we moeten morgen nog weg' lacht koen ons na terwijl hij op de bank naar een film gaat kijken. 'komt goed' zegt Milo lachend en we lopen naar boven
vergeet niet te stemmen en te reageren als je dat wil heel erg bedankt voor het lezen jullie zijn geweldig
JE LEEST
Mitthy f*ck i do love him
RomanceEindelijk na 3 maanden volop video's te hebben gemaakt hebben we een 2 weken vakantie. Wel verdiend zou ik zeggen. Ik heb de laatste 2 weken de video's gemaakt voor de tijd dat ik vakantie heb. Ik heb de laatste video net klaargezet en plof op mijn...