Pov Milo: we zitten allemaal gemend in de auto's. om een of andere reden wilde Jiska gemengd zitten. nu zitten Matthyas en ik bij zijn moeder en mijn vader in de auto van de moeder van Matthy. en mijn moeder en zijn vader zitten samen met Ezra Jair Jiska en Jesse in de auto van mijn vader. (ja snap je hem nog whaha). we zitten nu al een tijdje in de auto en en om een of andere reden is de spanning om te snijden niemand zegt ook maar iets. 'Milo is het waar wat jiska zei' vraagt mijn vader met een strenge toon. 'Wat bedoel je' 'ja of nee Milo had Jiska gelijk ben je een homo' 'ik- ik-' ik kom niet meer uit mijn woorden en breek. 'Ik hoef je nooit meer te zien Milo je kunt je spullen pakken en op rotten' zegt mijn vader. De moeder van Matthy zet de auto meteen naast de kant 'uitstappen nu' schreeuwt ze. Ik open meteen de deur en wil uitstappen. 'Niet jij lieverd deze egögist wel' zegt ze tegen mij. Mijn vader stapt uit en de moeder van Matthy ook. Dan zien we ook dat de andere auto achter ons stopt op de vluchtstrook. Ik stap uit te auto en ren het veld op naast de vluchtstrook. Ik hoor Matthy en Jiska nog mijn naam roepen maar ik ren door.
Pov Jiska:
Opeens stopt de andere auto op de vluchtstrook en stapt mijn vader uit en niet veel later de moeder van Matthy. Dan zie ik Milo weg rennen. Ik roep samen met Matthy zijn naam maar hij rent door. Ik vraag hem wat er aan de hand is maar dan zie ik de tranen in zijn ogen. 'Uhm Ezra Jair en Jesse stap even terug in de auto alsjeieft' zegt de moeder van Matthy is snap er niks van maar ze gaan terug in de auto zitten.Matthy kijkt zijn moeder met betraande ogen aan. 'Ga maar zegt ze waarop Matthy de kant waar Milo net op rende op rent. Dan kijken mijn moeder en ik De moeder van Matthyas aan. Ze legt het gele verhaal uit en ik voel me koken van binnen en zo te zien mijn moeder ook. Ze vliegt mijn vader aan 'hoe kon je dat zeggen het is je zoon wat boeit dat nou als hij maar gelukkig is daar zou je om moeten geven. Je bent nooit een goede vader geweest rot op ik wil jou nooit meer zien je belt maar een taxi. Morgen kom je je spullen maar halen en dan hoef ik jou nooit meer te zien' schreeuwt mijn moeder naar mijn vader. ' het is mijn huis jullie rotten maar op dat jullie allemaal maar-' roept mijn vader maar dan hou ik me niet meer in ' als jij niet gauw je kop gaat houden heb jij een groot probleem je ven nooit een vader geweest je bent een achterlijke zak maak dat je oprot voordat ik er voor altijd voor zorg'.Hij lijkt er van te schrikken hij gromt nog wat maar loopt dan weg en belt de taxi. De moeder van Matthy heeft zijn koffer er al op de grond gegooit. Ik kan mijn tranen niet meer weg duwen en loop wat verder door het veld op. Ik voel iemand dat iemand zijn handen op mijn schouders legt. Ik breek dan helemaal en draai me om. Ik voel dat die persoon me opvangt en me tegen hem aan duwt rustig hij is al weg het komt goed. Ik luister naar de stem en hoor wie het is Jesse. Ik stop met tegenstribbelen en laat me in zijn armen zakken.
Pov Matthy:
Ik ren de kant van milo op en niet veel later vind ik hem. Hij heeft aan zijn rechterhand bloed hangen. Ik ga op mijn knieën zitten voor hem en leg mijn handen op zijn opgetrokken knieën. Ik ben het maar zeg ik zachtjes. Als hij mijn stem herkent gooit hij zich meteen in mijn armen. 'Sorry ik wilde deze ruzie nooit veroorzaken ik.. het is mijn eigen schuld ik ben degene die op jongens valt ik-' ' Milo stop een alsjeblieft' zeg ik als hij door blijft rafelen. Ik pak mijn telefoon erbij en zoek een foto. Nog geen minuut later heb ik hem. ' 'Milo kijk alsjeblieft' ik- ik- 'Milo er is niks mis mee wees er trots op. Je hebt het niet voor het uitzieken ik weet dat het moeilijk is maar ik ga je helpen oke' hij kijkt me met betraande ogen aan en zegt' dankje Matt' zo blijven we nog even liggen. Tot zijn moeder komt. 'Lieverd het spijt me zo hij is weg en komt niet meer terug. Hij komt morgen alleen zijn spullen halen en dat blijft hij altijd weg lieverd'. Matthy begint te trillen als ze zegt dat hij morgen zin spullen komt halen.
'Wil je vnv bij matthy blijven Miel' vraagt ze lief. 'Graag' antwoord milo zachtjes hij is echt aangedaan door wat er is gebeurt.Jaja Milo zijn vader was boos gelukkig was zijn moeder en de moeder van Matthy meteen erbij. Milo blijft bij matt slapen wat gaat er gebeuren..
JE LEEST
Mitthy f*ck i do love him
RomanceEindelijk na 3 maanden volop video's te hebben gemaakt hebben we een 2 weken vakantie. Wel verdiend zou ik zeggen. Ik heb de laatste 2 weken de video's gemaakt voor de tijd dat ik vakantie heb. Ik heb de laatste video net klaargezet en plof op mijn...