Pov milo:
Het rad word gedraaid en we het word een spellen ochtend. dan draaien we opnieuw om te kijken wat de teams worden. koen is er vandaag niet omdat hij met wat oude vrienden hier had afgesproken omdat ze hier in de buurt wonen dus het worden gelijke teams. het rad begint te draaien en de eerste naam die eruit komt is de mijne dan draaien we opnieuw om te kijken wie er bij het andere team zit Matthy. dit word nog wat. ik kan niet goed tegen mijn verlies. dan draaien we de volgende naam om te kijken wie er bij mij zit en dat word.... Raoul. 'de teams worden dus Robbie en Matthy en het 2e team word Milo en mij' verteld Raoul. 'nou Milo we weten al dat jullie gaan verliezen dus kies het eerste spel maar' lacht Robbie.'wachten jullie maar lach' ik. ik ga de spellen boven halen en loop naar beneden waarop ik bijna van de trap val omdat ik niks zie door de spellen. 'wow wacht' hoor ik Matthy zeggen en hij pakt een paar spellen uit mijn handen zodat ik wat zie. hij lacht snel naar me en zet dan de spellen op de tafel. ik zet de rest ook op de tafel en dan beginnen we met het eerste spelletje: UNO. zoals gewoonlijk verlies ik weer. ik lach er mee en dan gaan we door met het volgende spel wat 1 tegen 1 word schaken. ik speel tegen Matthy en Raoul tegen Robbie voor de 2e keer vandaag verlies ik een spel maar gelukkig wint Robbie wel waardoor we maar 2-1 achterstaan. we spelen nog wat spelletjes tot het tijd is voor de lunch.
'Robje jou beurt' zegt Matthy lachend ik weet niet waarom maar het feit dat hij Robbie aanpreekt met Robje maakt me jaloers. ik doe net alsof het me niks doet en laat het voor nu gaan. 'voor de lunch gaan we het rad laten kiezen wat we eten voor de lunch. de eerste optie is pittig de 2e zoet en de derde optie is zuur'. hij lacht als hij zijn opties heeft gegeven. 'jij bent ook de enige die zoiets kan verzinnen he' zegt Matthy lachend. we zetten de opties op het rad en Robbie draait aan het rad. als het rad stopt schieten we allemaal in de lach, 'dat word een zure lunch Robje had je al iets in gedachten?' opnieuw voel ik een jaloerse steek in mijn buik bij het woord Robje. ik probeer het te verbergen maar het lijkt steeds lastiger .
ik kijk snel naar Matthy maar kijk snel weer de andere kant op. Shit hij heeft het door denk ik bij mezelf als ik zijn blik zie. 'nee maar we moeten zoizo eerst naar de winkel' lacht hij. als we in de winkel zijn lopen we meteen door naar het snoep rek. we staan er allemaal twijfelt naar te kijken over wat we moeten nemen. Robbie kijkt lastig naar het rek waarop Raoul al snel reageert. 'ik gooi er gewoon van alles in' zegt Raoul als hij het gezicht van Robbie ziet. Robbie legt zijn hoofd op de schouder van Matthy en opnieuw voel ik de jaloerse steek in mij deze keer komt hij 3x zo hard binnen. we lopen door naar de kassa en ik loop langzaam achter de rest aan. Matthy lijkt door te hebben dat ik me minder fijn voel en komt naar me lopen. 'gaat ie lief ' vraagt hij me. ik antwoord kort 'ja er is niks' zeg ik.
het lijkt alsof hij het niet geloofd maar omdat we al betaald hebben moeten we doorlopen naar de auto. we rijden terug naar huis en knallen onze liedjes aan in de auto. als we weer bij het huisje zijn pak ik de borden Matthy pak drinken en Raoul en Robbie knippen de zakjes open en leggen de op de tafel. we eten allemaal de zuren dingen en lachen ons rot over de gezichten van iedereen. we maken wat foto's van de gezichten en gooien deze in de bankzitters chat. als we het eten nou ja eten de zuren snoepjes op hebben ruimen we de zooi op en naar ik even naar beneden om me wat warme kleren aan te doen omdat ik het koud begin te krijgen. als ik me aan het omkleden ben stuur ik mijn moeder alle foto's tot nu toe door. al voordat ik klaar ben met me omkleden heb ik al een antwoord terug. wat een leuke foto's zo te zien heb je het daar leuk. ze stuurt me een foto en ik schrik als ik zie welke. shit denk ik bij mezelf ik heb deze ook gestuurd.' wil je me wat vertellen lieverd haha nee grapje geniet er van'.
ik krijg een lach op mijn gezicht als ik haar reactie lees. ik begin terug te typen: nou ja eigenlijk wel we hebben een relatie sinds gisteren. stuur ik blij terug. en als snel heb ik weer antwoord terug. wat fijn lieverd ik ben zo blij en zo trots op jullie beiden als jullie terug zijn moeten jullie me er alles over vertellen geniet nu maar lekker van de vakantie. bedankt mam tot vrijdag. en daarmee sluit ik de chat af. ik wil net de deur open maken als de deur al open gaat. hij legt zijn telefoon op de kast naast de deur en sluit de deur achter hem. 'lieverd wat is er aan de hand ik ben niet blind schat'. verteld Matthy. 'er is niks' hij kijkt me met een door dringende blik aan en dan kijk ik naar beneden. 'lieve schat ik ben gek op jou ik wil alleen jou lief. ik wil niemand anders. hij komt nu veel dichterbij en komt bijna met zijn lippen tegen mijn oren en fluistert: echt alleen jou dat zal ik je vanavond bewijzen zolang je ik je niet meer zo jaloers zie kijken.' hij stapt weer wat verder weg en lacht naar me. ik heb een glimlach van oor tot oor en rode wangen. hij druk een verlangende kus op zijn lippen. 'beloofd?' 'dat beloof ik je zeker' ik druk mijn lippen nu op de zijne en dan lopen we terug naar boven.
heyhey vergeet niet te stemmen en bedankt voor het lezen weer. en natuurlijk bedankt voor het wachten soms kan een nieuw deel wat langer duren voor het online komt .xx
JE LEEST
Mitthy f*ck i do love him
RomanceEindelijk na 3 maanden volop video's te hebben gemaakt hebben we een 2 weken vakantie. Wel verdiend zou ik zeggen. Ik heb de laatste 2 weken de video's gemaakt voor de tijd dat ik vakantie heb. Ik heb de laatste video net klaargezet en plof op mijn...