Pov milo:
Het is ondertussen alweer half 2 in de nacht. Ik heb met mijn moeder en jiska gepraat en gelukkig heb ik ze gerust kunnen stellen. Mijn vader is weg mijn moeder en jiska slapen rustig en zijn niet meer zo bezorgt ik heb eindelijk mijn beste vriend verteld hoeveel ik van hem hou en hij ook van mij. Er zit me niks dwars. Maar nogsteeds lig ik wakker ik hoor matthy zijn woorden in mijn achterhoofd als er ook maar wat is kun je me altijd bellen ik ben er altijd voor je. Ik twijfel maar besluit dan toch Matthy te bellen hij weet me altijd wel te helpen met wat dan ook.hij gaat een paar keer over en dan hoor ik zijn stemMatthy: Milo?
Milo: Ja ik ben het.
Matthy: fijn is alles oke Milo?
Milo: Ja hoor nou ja ik kom gewoon niet in slaap ik weet niet waarom gisteren sliep ik zo. Ik heb geen stress ik loop niet met iets belangrijks of iets rond. Ik-
Matthy: lieverd sorry maar ik hang je heel even op. Ik bel je zo direct terug.Piep piep
Dan hoor ik dat Matthy heeft opgehangen. Ik weet niet waarom hij heeft gezegt dat hij direct terug zou bellen dus ik blijf rustig in bed liggen en wacht tot hij terug belt.
♫ here we go-♫
Als ik mijn telefoon hoor gaan neem ik meteen op.Milo: Matthy?
Matthy: hey lieverd ik ben het ja sorry het duurde wat langer. Ezra werd wakker van het geluid dus ik ben even de deuren gaan dicht maken. Maar vertel alsjeblieft verder.
Milo: dat was het eigenlijk ik weet niet waarom ik niet kan slapen.
Matthy: oke laten we dan gewoon even kletsen. Heb je zin in de vakantie met de rest van de bankzitters?
Milo: Ja best wel. Eens een keer ergens heen gaan waar ze ons niet herkennen en even weg kunnen zonder camera En fans.
Matthy: fijn om te horen. Hoe is het gegaan met je moeder en jiska?
Milo: eigenlijk best goed.Ze praten nog een paar minuten over de telefoon en dan gaat ineens de bel bij Milo. Ding dong ding dong!
Milo: wie de fuck belt er nu nog aan?
Matthy: geen idee ik. Als ik jou was zou ik beneden gaan kijken door het kijk gaatje in de deur misschien is het iemand belangrijk of iets.
Milo: ik zal rven snel wat kleren aan doen en naar beneden lopen. Ik neem je wel gewoon mee aan de telefoon.
Klop klop klop Jezus sommige mensen hebben echt geen tijd.
Matthy: doe dan ook open het is ijskoud ik sta te bevriezen hier.Pas als ik besef wat net zegt ren ik half de trappen af ik duw het gesprek weg en duw mijn telefoon in mijn broekzak. Ik open snel de deur en voordat hij ook maar een kans krijgt om iets te zeggen of naar binnen te stappen spring ik in zijn armen. 'Lieverd ik weet dat je blij bent maar het is ijskoud' zegt hij lachend terwijl hij mijn vasthoud. 'Je kunt gewoon lopen zo' zeg ik terwijl ik mijn benen om zijn middel verstevig. Hij lacht een beetje en loopt dan met mij naar binnen. 'Miel mag ik wel nog mijn jas uit doen voordat je me dood knuffeld' vraagt hij met een lach. 'Nou oke voor deze ene keer omdat jij het bent'. Hij lacht en laat mij dan los ik zet mijn beide voeten weer op de vloer en kijk hoe hij zijn jas uit doet. Dan kijk in naar boven recht in zijn mooie ogen waar ik uren naar zou kunnen kijken.
'Milo!' Hoor ik ineens 2 stemmen zeggen. Ik schrik me rot en val van schrik naar achter maar voordat ik de vloer kan raken voel ik al 2 sterke armen om me heen die we terug op mijn benen zetten. 'Dat duurde lang zeg' hoor ik dan mijn moeder tegen me zeggen. 'Wat bedoel je' 'dat het lang duurde voordat je doorhad dat Matthyas onderweg weg en voordat je doordat ik ik hier ook stond' lacht ze.
Ik merk dat ik rood begin te worden. mijn moeder merkt dat ik me ongemakkelijk begin te voelen denk ik want ze zegt. 'Ga maar naar boven en probeer wat te slapen zal je nodig hebben voor de vakantie'. Ik kijk haar dankbaar aan en trek matthy dan mee aan zijn hand naar boven. 'Teruste mam' roep ik nog als ik naar boven loop. 'Jij ook teruste hé' zegt jiska terwijl ze naast ons staat in haar slaapkamer deur. Ik lach een beetje en zeg 'welterusten Jiska'. We lopen door naar boven waarop ik Matthy op het bed duw.Pov Matthy:
Als we boven komen word ik meteen op het bed geduwd en gaat hij voor me staan. 'Wat ben jij van plan kale' lach ik. Hij barst zelf uit in het lachen en komt boven op me liggen. 'Op mijn toekomste vriend liggen' zegt hij met een lach. Ik besluit hem te plagen en zeg 'en hoe weet jij dat zo zeker misschien is dat helemaal niet zo'. Ik geef er een knipoog bij om te laten merken dat ik het bedoel als grapje. Hij begint te te kietelen 'zeg wat ik wil horen en ik stop' zegt hij lachend. Ik weet heel goed wat hij wil horen maar besluit hem nog wat te plagen en doe alsof ik er tegen kan wat me met moeite lukt. 'Oke oke zo lukt het me niet maar ik weet wel wat anders' zegt hij met een bepaalde lach op zijn gezicht. Hij pakt iets van de grond blijkbaar een trui en doet deze over mijn ogen. '2e keer zeg wat ik wil horen en ik stop' ik weet niet wat hij van plan is maar al snel voel ik dat. Ik voel zijn warme adem in mijn nek komen en niet veel later ook 2 lippen. Hij gaat met zijn tong van de onderkant van mijn nek naar de bovenkant en geeft dan steeds een kusje. Ik houd met moeite mijn kreunen in. 'wie heeft gelijk' vraagt hij me waarop hij abrupt stopt. Hij teased me zo hard en dat weet hij. Ik kan er niet meer tegen en zeg 'Je hebt gelijk je bent mijn enige mijn toekomste echtgenoot' voeg ik er nog extra aan toe en al snel voel ik zijn lippen opnieuw in mijn nek. Hij begint zachtjes met kusjes geven maar al later voel ik hem zuigzoenen zetten.
'Hou je niet voor me in ik wil je horen'..........
JE LEEST
Mitthy f*ck i do love him
RomanceEindelijk na 3 maanden volop video's te hebben gemaakt hebben we een 2 weken vakantie. Wel verdiend zou ik zeggen. Ik heb de laatste 2 weken de video's gemaakt voor de tijd dat ik vakantie heb. Ik heb de laatste video net klaargezet en plof op mijn...