Pov Matthyas:
We zitten in de auto terug naar huis. Milo ik en mijn moeder zijn samen onderweg naar huis. Jair Jesse ezra zijn met jiska en de moeder van Miel mee om daar morgen te kunnen zijn maar ook om milo even rust te geven. we al een tijdje onderweg milo ligt ondertussen tegen mij aan en is in slaap gevallen. "Ik heb hem nog nooit zo gesloopt gezien' zeg ik zacht maar zo te horen net hard genoeg zodat mijn moeder rhet hoort. "Het komt wel goed lieverd" zegt ze lief. "Wil je wat te eten of drinken" vraagt mijn moeder als we al ruim 2 uur onderweg zijn. "Graag" zeg ik waarop mijn moeder bij een tankstation stopt. Ik leg milo met moeite fijn en zachtjes neer op de achterbank en stap samen uit met mijn moeder.Achter ons is de andere auto ook gestopt. Ze lopen allemaal naar binnen om wat lekkers te halen ik blijf bij de auto staan. Ik kijk nog eens naar binnen en voel de tranen achter mijn ogen branden. Dan voel ik een hand op mijn schouder. "Hij houd ook van jou" zegt een stem die ik vrijwel gelijk herken. Het is zijn moeder. Ik draai me om en ze sluit me meteen in haar armen. "Het komt allemaal goed. Hij houd ook van jou Lieverd dat is 1 ding wat duidelijk is. Als er wat is kun je altijd naar me toe komen dat weet je toch. Je bent een zoon voor me en hopelijk binnenkort een schoonzoon" ik krijg een glimlach op mijn mond bij die woorden. " ik hoop het. Ik hoop eerst dat hij oke is nou ja word." Zeg ik. "Komt zeker goed dat beloof ik je". Ik geef haar nog 1 knuffel en merk dat de tranen gelukkig al weg zijn.
Als de rest terug naar buiten komt geeft ze nog een ja knikkende blik wat mij gerust stelt. We stappen terug in de auto waar mijn moeder me 2 broodjes en wat lekkere dingen geeft. Ik probeer zachtjes in te stappen maar Milo word toch wakker "sorry ik wilde je niet wakker maken" zeg ik meteen. "Is niet erg" antwoord hij nog slaperig waarna hij recht op komt zitten. Ik geef hem zijn broodje en begin zelf ook te eten. Als ik mijn broodje op heb zie ik dat milo nog geen hap heeft genomen. "Miel alsjeblieft eet wat" ik kijken hem bijna smekend aan waarop hij gelukkig wel begint te eten. Tijdskip naar dat ze thuis komen dan is het ondertussen al 03 uur. Als we binnenkomen zetten we de spullen opzij en gaan we meteen slapen. We zeggen mijn moeder gedag en gaan dan naar boven. Dan begin ik zachtjes "Miel vind je het erg om in-" voordat ik mijn zeg kan afmaken gooit hij me al op bed en begint te lachen. Ga nou niet zielig doen lacht hij waarop hij naast me komt liggen. Matt heb je missch-"
ik kap zijn zin af en zeg " tuurlijkkan ik ook je zin afkappen"lach ik en gooi hem een bankzitters trainings pak. Hij knikt bedenkelijk en kleed zich om. Ik doe mezelf een korte broek aan en ga dan terug liggen. Milo doet het licht uit en komt naast me liggen " bedankt matthy voor alles" " voor jou altijd Miel voor jou Altijd" Hij komt tegen me aanliggen en vraagt"mag ik " natuurlijk lieverd" en met die woorden valt hij in slaap en niet veel later ik ook.
JE LEEST
Mitthy f*ck i do love him
RomanceEindelijk na 3 maanden volop video's te hebben gemaakt hebben we een 2 weken vakantie. Wel verdiend zou ik zeggen. Ik heb de laatste 2 weken de video's gemaakt voor de tijd dat ik vakantie heb. Ik heb de laatste video net klaargezet en plof op mijn...