hij houd van me

776 19 2
                                    

Pov Matthy: ik word langzaam wakker. ik probeer zachtjes uit bed te stappen maar voel de arm om mij heen versterken. ik kijk naar achter en zie dat Milo wakker is. ''heb ik je wakker gemaakt'' vraag ik angstig 'nee ik was al wakker' antwoord hij lief. ik zie de wallen onder zijn ogen staan en meteen neemt mijn bezorgdheid het over. 'Miel heb je überhaupt geslapen' vraag ik hem bezorgt.' Ja nou eigenlijk nee hoe zou het thuis zijn als het goed is is mijn vader nu zijn spullen ophalen' 'Miel luister lieverd alles komt goed dat beloof ik. Lieve lieve Miel alsjeblieft maak je niet gek ik weet zeker dat alles goed gaat er zijn genoeg mensen daar.' ik zie de angst in zijn ogen staan en besluit het anders te doen. ' Kom eens hier. zeg ik terwijl ik hem in mijn armen neem. 

Milo als de vrouw en Matthy als de man*

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Milo als de vrouw en Matthy als de man*

als hij tegen/half op me ligt ga ik met mijn hand over zijn rug. waarop hij begint te trillen en zich als het ware helemaal tegen me aantrekt. ik snap de situatie vrijwel meteen hij is bang. 'hey rustig maar Miel ik ben bij je hij kan je niks doen en daar zal ik altijd voor zorgen. niemand komt aan jou dat beloof ik je. je hoeft niet bang te zijn alles komt goed ik ben bij je.' ik merk dat hij al wat rustiger word. ik besluit hem helemaal gerust te stellen. 'Lieve Lieve Milo de dag toen je me vertelde dat je ook op jongens viel kon ik mijn geluk niet meer op. sinds je vannacht ook nog eens vertelde dat ik die gene ben ik met mijn hoofd alleen maar in de wolken geweest. een van de enige gedachtes waar ik aan kon denken was hij is de jongen en hij vind mij ook leuk. Lieve Lieve Miel je bent een geweldige jongen met een super identiteit je bent grappig je bent hartstikke lief je bent slim je bent leuk je bent alles wat maar goed is. ik ben zo trots op je en niet alleen ik. niemand komt aan mijn geweldige lieve leuke knappe jongen dat beloof ik je hier en nu voor altijd'. 

Pov Milo: Matthy probeert mij gerust te stellen wat redelijk blijkt te werken. hij gaat anders liggen zodat ik tegen hem aan kan liggen/half op hem kan liggen. ik doe dat ook gelijk en hij slaat meteen een arm om me heen. als hij op mijn rug begint te wrijven trek ik uit angst me helemaal tegen hem aan en houd ik hem stevig vast. als ik zijn stem weer hoor merk ik al dat ik wat rustiger word. ik laat hem wat losser maar houd hem nog steeds vast. ik wil hem niet kwijt. als hij al die lieve woorden heeft gezegd merk ik dat ik hard aan het blozen ben. ik klim helemaal op hem en ga met mijn benen tussen zijn benen liggen met mijn gezicht tegen zijn borst. hoe kom ik aan zo een geweldige jongen denk ik bij mezelf.  ik knuffel hem bijna plat en met een schorre stem zeg ik 'je bent de beste Lief ik hou van je'. pas als ik de woorden uitspreek besef ik pas wat ik heb gezegd. ik draai mijn hoofd naar hem toe om te kijken hoe hij reageert op die woorden. hij legt een vinger onder mijn kin en duwt mijn hoofd zachtjes met mij mee omhoog zodat hij in mijn ogen kan kijken. 'ik hou ook zielsveel van jou lieverd.' als hij die woorden uitspreekt valt er een druk van mijn schouders af. ik sluit mijn ogen en laat een tevreden zucht. hij houd van me en heeft het me verteld. hij houd ook van mij. 

ik vermoed en voel dat ik weer aan het blozen ben en dus een rood hoofd heb maar dat maakt me nu niks meer uit. ik lig met mijn beste vriend die evenveel van mij houd als ik van hem in bed ik kan niet wachten tot ik hem de mijne kan noemen. als ik 2 zachten lippen voel op mijn hoofd die mij een kusje geven open ik pas weer mijn ogen. ' ik heb je nog nooit zo blij gezien' zegt hij met een glimlach. 'ik ben ook nooit zo blij geweest' zeg ik tegen hem met een lach op mijn gezicht. 'wil je alsjeblieft nog even wat proberen te slapen' vraagt hij twijfelt. 'ik wil goed voor je zorgen. je bent tenslotte bij mij. en van mij.' zegt hij met een knipoog er achter aan. ik lach bij die laatste zin en besluit toe te geven aan de moeheid. 'voor jou wil ik dat zeker doen' zeg ik. ik schuif me terug met mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen. ' slaaplekker lief' zeg ik zachtjes en geef hem een klein kusje op zijn hand. 'welterusten lieverd' zegt hij ik voel nog 2 zachte lippen op mijn hoofd en val dan eindelijk in een goede slaap. 

Sorry voor een paar dagen geen upload, door omstandigheden heb ik niet kunnen uploaden. maar hier is weer een deel! ik hoop dat jullie hem leuk vonden. ik ga morgen weer een nieuw deel schrijven en uploaden. bedankt voor het lezen. jullie zijn geweldig

Mitthy f*ck i do love himWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu