POV Matthy
'Hou je niet voor me in ik wil je horen'.......... Ik hou mezelf na die woorden niet meer tegen en laat zachtjes een kreun los. 'Fuck Miel' kreun ik zachtjes doordat hij heftige zuigzoenen aan het zetten is in mijn nek. Hij stopt even trekt zijn shirt uit en trekt mij recht op waarop hij ook mijn trui uit trekt. Hij duwt me plat op het bed terug en gaat verder waar hij gebleven was. Zijn zachte lippen voel ik langs mijn oor afgaan en de woorden fluisteren 'fuck Matthyas' ik kan er meestal tegen als mensen dit zeggen om me te plagen maar nu maakt het me gek. Gek van binnen gek van Milo. Ik voel zijn lippen terug in mijn nek belandden en hij begint zachte kusje te geven. Ik snap nu waarom hij ook mijn shirt uit deed want hij gaat steeds verder naar beneden. Als hij bij mijn broekrand aankomt begint hij heel zachtjes met zijn vinger over mijn huis te wrijven. Het maakt me gek van binnen en dat weet hij maar als te goed.
Hij gaat nog een paar keer met zijn vinger op en neer en gaat daarna op mijn heupen zitten. Hij komt met zijn gezicht naar de mijne en kust me op mijn lippen. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen om toestemming te vragen maar besluit hem te plagen en hem die toestemming niet te geven en houd mijn lippen op elkaar. Hij rolt met zijn heupen over de mijne ik kan mezelf niet stil houden en kreun hard in zijn mond waarop hij zijn tong in mijn mond duwt. Hij ontdekt mijn hele mond met zijn tong. Hij blijft daarna met zijn heupen en het begint moeilijk te worden om me Rustig en stil te houden. Nadat hij nog een keer zijn heupen over de mijne rolt kan ik er niet meer tegen. Ik duw ons anders om en kom boven hem te hangen. 'Eindelijk' is het enige wat er uit zijn mond komt. 'Als je dit zo graag wilde had je het ook gewoon kunnen vragen' zeg ik hem fluistert in zijn oor. 'alsjeblieft Matthyas ik wil je zo hard, ik heb je nodig'. als ik die woorden hoor hou ik me niet meer in en begin met het gek maken van hem waar ik al jaren van heb gedroomd. ik leg hem in het midden in het bed en trek langzaam zijn broek uit. ik ga met mijn hand langzaam maar aanrakend over zijn onderbroek en als mijn vinger bij de rand komen trek ik ook deze langzaam uit.
ik spreid zijn benen uit elkaar. ik ga boven hem hangen en ga met mijn lippen langzaam naar de zijne. 'kun je je goed stil houden'? vraag ik hem mijn lippen nog maar millimeters van de zijne af. hij knikt als teken van wel en ik geef hem een verlangde kus. 'ik hoop het maar voor je' en met die woorden ga ik naar beneden bij hem. ik geef zijn lichaam kusjes bij het zakken en trek ondertussen de deken over mij heen. als ik uitkom bij zijn lul geef ik daar aan de bovenkant een klein en teder kusje op voordat ik hem in eens helemaal in mijn mond neem. ik voel zijn benen aangespannen tegen mijn aankomen en duw ze met mijn handen terug uit elkaar en van me af. ik begin heel langzaam hem te pijpen maar ga naar een hele korte tijd steeds sneller. ik merk dat hij moeite begint te krijgen met het stilhouden doordat ik hem steeds dieper hoor ademen. ik besluit het tempo waarmee ik nu bezig ben aan te houden. ik voel zijn handen in mijn haren waarmee hij probeert het tempo te bepalen wat zo te merken te snel voor hem gaat af te remmen. ik pak zijn handen vast en leg ze naast zijn lichaam. zonder zijn handen los te laten ga ik door. als hij niet veel later in de buurt komt voel ik zijn handen in de mijne knijpen. ik kom terug omhoog bij hem laat zijn handen los en kom boven hem hangen. 'is dit wat je wilde' vraag ik hem om nog een keer zeker te zijn dat hij dit wilt. 'ja ga door alsjeblieft' kreunt hij er bijna uit. ik verstrengel mijn handen in de zijne schuur langzaam met mijn onderbroek aan tegen zijn lul en geef hem een lieve zoen op zijn lippen. ik zie dat hij niet meer lang volhoud en fluister tegen zijn lippen 'laat je maar gaan ik zorg dat niemand het hoort' ik voel zijn benen die beginnen met trillen en zijn handen die mijn handen steviger vast houden. als hij zijn hoofd omhoog komt en ik zie dat hij zijn kreun niet stil gehouden krijgt plant ik mijn lippen op de zijne waardoor niemand behalve ik hem hoor. als mijn lippen de zijne verlaten laat hij een tevreden zucht en laat hij zijn hoofd in het kussen zakken. 'Fuck dit voelde zo goed'. ik lach bij zijn woorden en stap uit bed om een doekje te pakken. als ik een tissue heb gepakt en hem schoon heb gemaakt ga ik terug naast hem liggen. hij trekt de deken over ons geen doet de lichten uit en komt naast me liggen met zijn hoofd tegen mijn schouder. ik geef hem een kusje op zijn hoofd en zeg 'welterusten lieverd' hij sluit zijn ogen waarop ik dat ook doe.
als ik langzaam in slaap aan het vallen ben hoor ik zacht gesnik van iemand. als ik mijn ogen open doe om te kijken wie het is zie ik dat Milo met zijn rug naar mij toe ligt. ik schuif naar hem toe en leg mijn arm om zijn middel heen 'lieverd toch. wat is er toch aan de hand'?
bedankt voor het lezen weer vergeet niet te stemmen en te reageren voor degene die dit willen xx
JE LEEST
Mitthy f*ck i do love him
RomanceEindelijk na 3 maanden volop video's te hebben gemaakt hebben we een 2 weken vakantie. Wel verdiend zou ik zeggen. Ik heb de laatste 2 weken de video's gemaakt voor de tijd dat ik vakantie heb. Ik heb de laatste video net klaargezet en plof op mijn...