"Hyung, bu davayı almalısın."Çok basit başladı. Onu daha önce hiç yürümediği bir bölgeye götürmek üzere olan tanıdık bir rutin.
Hyunjin, Jeongin'i işe aldığından beri, ilginç vakalarla karşılaştığında Hyunjin'ne getirmeyi alışkanlık haline getirmişti.
"Bu sefer ne var?" diye sordu Hyunjin, kayıtsız davranmaya çalışarak. Çoğu zaman, davalar kötü bir fikirdi ya da sanığın zaten bir avukatı olurdu ve Jeongin, Hyunjin'nin bunu daha iyi yapabileceğini düşündü. Diğer bazı avukatların müvekkillerini savunma biçimleri onu dehşete düşürürdü.
"Vampirler!" Jeongin parlak bir gülümsemeyle söyledi ve Hyunjin'nin masasına bir dosya bıraktı.
Hyunjin tek kaşını anlamlı bir şekilde kaldırdı ve dosyaya ulaşmak için hiçbir hareket yapmadı.
Vampirler, sadece birkaç yıl önce, bilim adamlarının onlar üzerinde deneyler yaptığı Kuzey Kore'deki bazı gizli sığınakların gizliliği ihlal edildiğinde dünyaya ifşa olmuştu. Neredeyse yüz vampir binadan kaçmıştı ve sadece birkaç ay içinde bir vampir dalgası olmuştu, pek çok yeni vampir yaratılmıştı. Hayatta olmak, bir vampirle karşılaşıp karşılaşmayacağınızı veya aniden dönüşüp dönüşemeyeceğinizi merak etmek korkunç bir zamandı.
Artık daha sakinleşmişti. Orijinal kaçan vampirlerin bir şekilde değiştirildiği ortaya çıktı ve sözde ısırıklarının yarattığı normal vampirlerden çok daha hızlı ve tehlikeliydiler. Yine de, birdenbire çoğu ülkede azınlıkta kalan vampirler ortaya çıktı.
"Vampirler mi?" diye sordu Hyunjin, hâlâ Jeongin'e bakarak ve dosyayı görmezden geldi. Muhtemelen onu doğrudan çöp kutusuna atması gerektiğini biliyordu Vampirlerle ilgili kurallar hâlâ çözülüyordu ve vampirleri içeren herhangi bir dava meşru bir kabus olurdu.
Ama Jeongin ona çok beklentiyle bakıyordu ve Hyunjin sadece soğuk numarası yapmakta iyiydi. İş ona geldiğinde oldukça yumuşak kalpliydi. Klasöre uzandı ve Jeongin'in yüzünde parlak bir gülümseme belirdi.
"Gerçekten hyung, ciddiyim, bu çok iyi ve ilginç ama aynı zamanda önemli gibi! Ve sanığın avukatı hiçbir uyarıda bulunmadan davasını düşürdü! Duruşmaya birkaç hafta var ve onun..."
"Bekle" dedi Hyunjin, ilk sayfayı yeni taradıktan sonra. "Düşündüğüm durum bu mu?" Ne yazık ki bu davaya aşinaydı. Kahretsin, neredeyse tüm lanet olası ülke bu davaya aşinaydı. Genç bir adamı soğukkanlılıkla öldüren, son damlasına kadar kanını boşaltan ve ardından ölene kadar vücudunu anlamsızca döven vampir. Şu anda büyük bir medya davasıydı. Bir aydan kısa bir süre içinde yargılanacaktı.
"Evet!" Jeongin heyecanla söyledi. "Ve sanki, bu büyük bir anlaşma ve kimse davayı almak istemiyor! Mesela bu noktada zavallı vampir, onu mümkün olduğu kadar uzun süre içeride tutmak isteyen bir konsey tarafından atanabilir. Halk onu zaten mahkum etti!"
Hyunjin onların olduğunu biliyordu. Haberlerde yasal davaları duymaktan nefret ediyordu, insanların adil bir şekilde yargılanma hakkı vardı ve jüride yer almayan birçok rastgele insan aniden sanığı yargılamaya karar verirse bu yapılamazdı. Bu felaket için bir reçeteydi.
Klasörü masaya koymalıydı. Hemen. Aslında, çöp kutusuna atabilirdi.
İkinci sayfayı çevirdi ve kendi iç sesini dinlemesi gerektiğini anladı. İkinci sayfada davalının resmi vardı.
Onun sabıka fotoğrafı.
Hyunjin, vampir'in sorgulanmak üzere götürüldüğü, haber istasyonlarının hikayeyi aldığı ve onu sorgulamak için getiren polisi yakaladığı görüntüleri görmüştü. O görüntülerin hiçbiri yüzünü düzgün bir şekilde göstermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Müvekkil -Hyunlix
Vampire[Tamamlandı] Avukat Hwang Hyunjin, vampirlerin topluma ifşa edilmesinden bu yana cinayetten yargılanan ilk vampir olan Lee Felix'in davasından haberdar edildiğinde, karışmanın kötü bir fikir olacağını biliyordu. Halk onu zaten mahkum etmişti ve savc...