Şimdi geriye tek bir şey kalmıştı - kararı beklemek. Jüri üyeleri kelimenin tam anlamıyla Felix'in ölüp ölmeyeceğine karar vereceklerdi ve onları onu suçsuz bulmaya ikna etmek Hyunjin'nin elinde değildi. Elinden gelenin fazlasını yapmıştı ve bunun yeterli olacağını umuyordu.
____________________________________________Felix'in eli soğuktu Hyunjin'nin eli ise sıcacıktı ve onu nasıl bırakacağından emin değildi. Seyircilerin sonuncusu da dışarı çıkarıldığında mahkeme salonu çok sessizleşti. Bir tarafta sadece Hyunjin, Felix, Chan, Jeongin ve diğer tarafta sadece Changbin ve mahkeme gardiyanları vardı.
Felix'i götürmeye gelmişlerdi. Jüri karar verirken mahkeme salonunda kalmamaları gerekiyordu. Gardiyanlar Felix'i hücresine alacaktı ve ardından Hyunjin onu ancak kararı duymak için geri getirildiğinde tekrar görecekti.
Changbin, masalarına gelerek Hyunjin'ni şaşırttı. Kibar bir gülümseme koymadan önce çelişkili bir ifade takınmıştı. Artık mahkemenin zıt taraflarında düşman değillerdi. Şimdilik onlara düşen görev tamamlanmıştı. Savaşlarını vermişlerdi.
Hyunjin, Felix'in sorgusu ve kapanış konuşması sırasında Changbin'nin nasıl dikkatini dağıttığını gözden kaçırmamıştı. Havasını çok fazla kaybetmiş bir balon gibi genç avukatların başına gelebilirdi ama Seo Changbin gibi değildi. O da Hyunjin gibi gençti ama yine de bu tür çaylak hatalarına düşmeyecek kadar deneyimliydi.
Changbin'nin ağzından çıkan ilk kelimeler Hyunjin'nin tahmin edebileceği şeyler değildi.
"Keşke müvekkilinize bir savunma pazarlığı teklif edebilseydim ama ikimiz de biliyoruz ki ona daha hafif bir ceza teklif etmekten paçayı kurtaramam." dedi Changbin ve ardından doğrudan Felix'e baktı. "Çok üzgünüm."
Felix'in ağzı şaşkınlıkla açıldı ve Hyunjin de ondan farklı görünmüyordu.
"Yapamayacağını biliyorum" dedi Hyunjin anlayışla. "Ve müsamahakar olmak bile ömür boyu hapis anlamına gelir, muhtemelen tecritte de. Bunun daha nazik bir kader olacağından emin değilim."
Bu, Felix'in hayatta olabileceği anlamına gelirdi ama ne pahasına? Tecrit içinde yaşamak herkesi deli ederdi. Elbette Hyunjin'ne karara itiraz etme şansı verebilirdi ama böyle bir durumda yürümesi pek mümkün değildi.
Mahkeme gardiyanları yanlarına geldi.
Gardiyanlardan biri, "Salonu boşaltmanız gerekecek" dedi.Chan ve Jeongin çoktan koltuklarından kalkıyorlardı ama Hyunjin bacaklarını hareket ettiremiyordu. Kendini Felix'ten vazgeçiremezdi.
Şaşırtıcı bir şekilde, Changbin tekrar konuştu."Bu, bugünün son duruşması değil miydi?" bu soruya şaşırmış görünen gardiyanlara sordu ama onlar başlarını salladılar. "O halde Avukat Hwang en azından mahkeme kapanana kadar müvekkilinin yanında kalabilir. Bunu aşarsa, normal protokolü uygulayabilirsiniz."
"Tam olarak buna izin vermiyor!"
"Aşina olup olmadığınızı bilmiyorum" diye devam etti Changbin kararlı bir şekilde ve evrak çantasından bir kağıt çıkardı, "Ama Hwang Hyunjin bunu dün gece teslim etti ve güvenlik endişeleri nedeniyle müvekkilinin özel ikametgahında velayeti verildi. Endişeler ortadan kalkmadığı için bugün hala uygulanabilir olmalıdır. Müvekkilin kararını vermeden önce zarar görmesini istemeyiz" dedi Changbin büyüleyici bir gülümsemeyle.
Gardiyanlardan biri bunun protokol olmadığını ve buna izin verilmediğini söyledi ama sonra gardiyanlardan diğeri konuştu. Mola sırasında Felix ve Hyunjin'ne göz kulak olan kişiydi. "Sorun değil. Mahkemede onlarla kalacağım. Kapanışa dört saat var. Jüri o zamandan önce karara varabilir ve geri çağrılacağız. Zaten tutuklamak için görevdeyim ve onları burada izlemek benim için sorun değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Müvekkil -Hyunlix
Vampire[Tamamlandı] Avukat Hwang Hyunjin, vampirlerin topluma ifşa edilmesinden bu yana cinayetten yargılanan ilk vampir olan Lee Felix'in davasından haberdar edildiğinde, karışmanın kötü bir fikir olacağını biliyordu. Halk onu zaten mahkum etmişti ve savc...