15. Bölüm "Bir damla gözyaşı"

449 54 22
                                    

Şimdi, vahşi vampir teorisinde etkili bir şekilde delikler açmışlardı ve şimdi Felix'in böyle bir şey yapmayacağını kişisel olarak onlara göstermesi gerekiyordu. O zaman Hyunjin kapanış konuşmasından sonra onu eve götürebilecekti.

Felix'in zincirleri, kürsüye kadar eşlik edilirken sessiz mahkeme salonunda yüksek bir ses çıkardı. Hyunjin onunla gitmek istedi. Elini tutmak istedi. Ama cesaret verici bir bakışla yetindi. Hyunjin, öğle yemeği sırasında yanlarında olan mahkeme salonu görevlisinin, Felix'e mümkün olduğunca az rehberlik etmeye özen gösterdiğini fark etti. Hemen yanında süzülerek özgürce yürümesine izin verdi. Felix'in patlamayı bekleyen bir bomba olduğu fikrini yerle bir eden bir başka bonustu.

Felix doğruyu söyleyeceğine yemin ederken Chan, Hyunjin'ne doğru eğildi. "Bunu iyi idare ettin. Şimdiye kadar harika iş çıkardın. Onu eve getir. Onun için." Baskı zaten Hyunjin'nin omuzlarındaydı ve bunu hatırladığında ağırlığın daha da ağırlaşacağını düşünmüştü ama bir şekilde tam tersi bir etki yarattı. İçinde bir kararlılık dalgası hissetti. Chan haklıydı. Felix için bunu eve getirmesi gerekiyordu. Tanık kürsüsüne doğru yürüdü.

"Bay Lee Felix, cinayet gecesindeki adımlarınızı bana anlatabilir misiniz? Sizden gece yarısını geçene kadar kulübe geldiniz mi?"

"Elbette" dedi Felix sesi hafifçe titreyerek. O ve Hyunjin, mümkün olduğu kadar kesin bir şekilde cevap vermesi için çalışmışlardı ama Hyunjin ayrıca endişelerini biraz da olsa göstermesine izin verebileceğini söylemişti. Ama çok fazla değil, yoksa suçlu görünürdü.

Felix, kurbanla nasıl bağlantı kurduğunu ve nasıl bir müttefik haline getirildiğini ve ondan biraz içtiğini açıklarken prova ettikleri yapıyı takip ederek olayları anlatmakta iyi bir iş çıkardı. Bunu söylerken Felix'in gözleri jüriye kaydı.
"Bana inanmayabileceğini biliyorum ama bu karşılıklı bir anlaşmaydı. Karnım açtı ve yemek arıyordum ve teklifle bana yaklaşan oydu. Yarım litreden fazla kan almadım ve buna dikkat ettim. Stratejik olarak yerleştirilmiş sadece iki delik yarası açtım ve daha sonra onları kapatmak için tükürüğümü kullandım."

"Ondan sonra ne oldu?" diye sordu.

"Bara geri döndüm, sadece içtim çünkü evime, ıssız daireme gitmek istemiyordum. Bana inanmayabilirsin ama gerçek bu. İçtiğim kanın içinde alkol vardı ve tadı hep biraz buruktu, bu yüzden bir içkiyle dilimde farklı bir tat alabilirim diye düşündüm. Kurbanı orada bıraktım. Şimdi çok pişman olduğum bir karardı" dedi Felix, kaşları çatılmış ve ağzı büzülmüş bir şekilde.

"Pişmanlığınız, neden?" diye sordu Hyunjin, şaşırmış gibi yaparak. Kalbi göğsünde güm güm atıyordu. Bu ters giderse, işleri gerçekten alt üst edebilir, ama iyi giderse, o zaman son hamle olabilir.

"Belki onu terk etmeseydim, o zaman bunlar olmayacaktı" dedi Felix ve gözleri yaşarmaya başladı. "Onu öldürmediğimi biliyorum ama yine de kendimi kötü hissediyorum. Öldü. Başka bir vampirden ya da öyleymiş gibi davranmaya çalışan biri tarafından bilmiyorum. Ama o bunu haketmedi ve bir şekilde onun hayatını kaybetmesinde bir parça olabileceğimi düşünmekten nefret ediyorum."

Hyunjin mahkemede duygusallaşmama konusunda pratik yaptı ve bunun geleceğini biliyordu ama o bile gözlerinin hafifçe yandığını hissetti. Jüriden birinin burnunu çektiğini duyduğundan oldukça emindi.

"Bir yabancının kaderi sizi neden ilgilendiriyor? Neden onun için yas tutuyorsunuz da kendinizin içinde bulduğunuz durum için değil?" diye sordu Hyunjin, aniden senaryonun dışına çıkmak için bir içgüdüye kapılarak.

Vampir Müvekkil -Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin