14. Bölüm "Tanıklar"

458 62 36
                                    

Felix dikkatli bir şekilde ellerini hareket ettirdi, avuçlarını açarak Hyunjin'nin kendi ellerini kenetlemek yerine avuç içinin üzerinde tutmasını sağladı. Daha sıcak hissetti, belki de sebebi dünden kalan taze kandı. Çok canlı görünüyordu ve çok gençti.

Hyunjin ellerini tutmaya devam etmek istedi, ve öyle de yaptı. Mola boyunca, Felix'i davayla veya vampir olmakla ilgili olmayan herhangi bir şey hakkında konuşmaya ikna etmeye çalışırken. Aynı webtoonların çoğunu okudukları ortaya çıktı.

Ve sonra saat dolmuştu ve insanlar mahkeme salonuna geri geliyordu ve Hyunjin Felix'in ellerini bırakmak zorunda kaldı. Bırakmak istemiyordu Ama yargıç ve jürinin dikkatli gözleri altında Felix'in ellerini tutamayacağını biliyordu.

Sıradaki tanık Kim Seungmin'di ve Hyunjin'nin hayranlık duymadan edemediği bir tavırla tanık kürsüsüne doğru yürüdü. Yeminli olduğunu kabul ederken ve hatta jüriye kendini tanıtırken net ve kararlıydı.

Chan onu bulmakta ve hazırlamakta mükemmel bir iş çıkarmıştı.

Hyunjin, "Kim Seungmin, müvekkilim hapisteyken onun hakkında bir değerlendirme yapmaya geldiniz" dedi. "Lütfen testinizin sonuçlarını jüriye sunar mısınız?"

Seungmin, Felix'in test sırasında yetersiz beslendiğini inkar edilemez bir şekilde netleştiren kan analizini tanıtarak başladı. Hatta duruşmayı beklerken hapishanenin onu böyle bir durumda tutmasının ne kadar etik olmadığına dair bir açıklama aldı, ancak bu, test sonuçlarını daha da zorlayıcı hale getirdi.

Daha resmi kelimeler kullanmak istediği açıktı ama konuşmasını gerçekten basitleştirdi ve anlaşılır olduğundan emin oldu. Açık kan testiyle ilgili kısma geldiğinde, Hyunjin kendini biraz gergin hissetti. Sonucun geçerli olduğundan şüphesi olmasa da, tam olarak kitabın peşinden gitmemişti.

"Vampirin durumunu belirledikten sonra, taze kan testi yaptım. Sadece bilekleri ve ayak bilekleri bağlanmıştı ama serbestçe hareket edebiliyordu ve kan doğrudan burnunun altında dalgalanıyordu. Onu yatıştırmak için bir şırıngayla yanında durdum, çünkü vahşi bir eğilime sahip aç bir vampir kendini tutmak üzere olmazdı." Seungmin, Felix'e baktı. "Lee Felix ona sunulan kanlı eli bir kez bile saldırmaya veya ısırmaya çalışmadı. Aslında, hiç bu kadar değişken koşullar altında bu düzeyde bir kısıtlama sergileyen bir vampir görmemiştim. Oldukça dikkat çekiciydi."

"Doktor Kim Müvekkilim hakkındaki uzman görüşünüz nedir? Beslenme sırasında kontrolünü kaybedip kurbanın gırtlağını parçalayabileceğini düşünüyor musun?"

Seungmin, "Bulgularıma dayanarak, cevabım kocaman bir hayır olurdu" dedi ve Hyunjin, Felix'in rahat bir nefes aldığını ve jüri üyelerinden bazılarının şaşkın seslerini duydu.

"Cinayet gecesi aç olsun ya da olmasın, kontrolünü kaybedip kurbanı öldüreceğini düşünmüyorum. O genç bir vampir ama aynı zamanda zeki, insanlığını göğsüne yakın taşıyor ve dizginleme yeteneğine sahip. Kurbanı öldürmesi ya da kontrolünü kaybetmesi için hiçbir nedeni yoktu."

"Teşekkürler Bay Kim" dedi Hyunjin ellerini arkasında kavuşturarak. "Sadece bir sorum daha var. Bir vampir vahşileştiğinde tam olarak ne olur? Bize biraz açıklayabilir misiniz?"

Hyunjin'nin dün gece Seungmin'i aramasının nedeni buydu. Bu bilgiyi güvenilir bir kaynaktan alması gerekiyordu ve ardından gelen tanığa bir soru hazırlamak için tanık ifadesini kullanacaktı.

"Beslenirken vahşileşen bir vampiri hiç yakalamadık ama geride kalan çok sayıda örneğimiz var. Vahşileşen bir vampir, derin bir kana susamışlık içine girer ve mümkün olduğu kadar çok kan tüketmeye çalışırlar. Ele geçirdikleri herhangi bir kurbanı tüketecekler ve sonra hemen başka birini arayacaklar. Eninde sonunda vahşi durumlarının bir sonu olacağını varsayıyoruz, ancak şu ana kadar rastlanmadı. Bildiğimiz tek şey, vahşi bir vampirin kanını boşa harcamadığı, bu içlerindeki derin bir içgüdü gibi görünüyor."

Vampir Müvekkil -Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin