Felix'in mahkemeye çıkmasından bir gün önceydi ve Hyunjin'nin aklına çılgınca bir fikir geldi. Bu, Chan'ın şiddetle karşı çıktığı bir fikirdi ama Hyunjin inatçıydı ve onun haklı olduğuna ikna olmuştu. Felix'i kefaletle serbest bırakması ve ona biraz kan bulaştırması gerekiyordu.
____________________________________________Duruşmadan önceki sabahtı ve Hyunjin kendini daireler çiziyormuş gibi hissetti. Başları beladaydı. Muhalefetin kurbanın boynunda Felix'in tükürüğü vardı. Kurbanı duvara astığını ve ondan kan içtiğini gören bir görgü tanığı vardı. Tahmini ölüm zamanı biraz daha geç olabilirdi ama en iyi ihtimalle ikinci derecedendi. Bunun da ötesinde, herkes vampirlerden korkuyordu ve birçok vampirin denediği gibi insanlarla bir arada var olmaya çalışmak yerine, daha fazla vampiri korkutarak saklanmaya zorlamak için Felix'i örnek yapmaya hazırdı.
Hyunjin bunun nasıl ifade edildiğinden her zaman nefret etmişti. Bu vampirlerin çoğu ısırılana kadar insandı ve sonra dünyadan çekilip ortadan kaybolmaları mı gerekiyordu? Böyle bir şeyi talep etmenin bir anlamı yoktu.
Ne yazık ki, bu tür tartışmaların mahkemede kazanamayacağını biliyordu. Artık yanlarında bir bilirkişi ve bir karakter tanığı vardı. Seungmin ve Jısung, Felix'in kana susamışlık içinde kaybolup birini öldürecek bir vampir olmadığını doğrulayabilirdi. Ama Hyunjin, Changbin'nin karşı argümanını duyabiliyordu. Felix henüz herhangi bir işaret göstermediği için, sadece bir saniyeye ihtiyacı olduğunu ve kendini kontrol edemediğini iddia ederdi. Kan ve zevk içinde kaybolmuş ve kendini şımartmak için derin yanan arzuyu dışarı çıkartmasını bekliyordu.
Ve Felix yetersiz beslenmiş ve açken Hyunjin, Felix'in tersine bir tepki vermesi için mahkeme salonunda birden fazla kanlı delilin gösterilmesinin gerekeceğinden emin değildi.
Aleyhlerine çalışan çok fazla şeyleri vardı. Felix'in bu şekilde ölüm cezasına çarptırılmasıyla sonuçlanacaktı. Hyunjin bunun olmasına izin vermedi. Onların somut kanıtları hakkında açlıktan başka bir şey yapamayabilir mi? Bu konuda bir şeyler yapabilirdi.
"Chan hyung?"
Chan masasından başını kaldırdı ve dağılmış görünüyordu. Hyunjin sabah erkenden gelmiş, önceki gün yapabilecekleri her şeyi hazırlamaya gelmişti ama Chan çoktan masasının başına geçmişti. Dünün kıyafetlerini giymişti. Kanepede birkaç saat uyuyabilirdi ama Hyunjin bunu yapabileceğimden şüpheliydi.
Jeongin de erken gelmişti, hevesli ama aynı zamanda endişeliydi. O da Felix için endişeleniyor gibiydi ve Hyunjin'nin neredeyse imkansız bir durumu tersine çevirme yeteneklerine bu kadar güveniyor gibi görünmesi hem onur verici hem de baskıcıydı.
"Evet?" Chan bir uğultu ile sordu.
"Bana kan torbaları getirmen gerekecek" dedi Hyunjin.
Chan'ın gözleri değişti, aniden uyanık hale geldi. "Ne istiyorsun?"
"Neden kana ihtiyacın var hyung?" diye sordu.
Chan, Hyunjin'nin konuştuğu kişi olmasına rağmen, Jeongin'in sorusunu tekrarlamadı. Hyunjin'ne baktı, gözünü kırpmadan bakışlarıyla karşılaştı ve Hyunjin, onun yapmak istediğini kaydettiği anı neredeyse görebiliyordu.
Chan, "Hwang Hyunjin, konu o çocuk olduğunda hiçbir şekilde kendini koruma becerisine sahip olmadığını biliyorum ama lütfen, seni tekrar düşünmeye davet ediyorum" diye yalvardı Chan.
"Ne? Neler oluyor?" diye sordu Jeongin, aralarına bakarak.
"Yetersiz besleniyor ve bu nedenle öngörülemez. Bunu duruşma için alamayız" dedi Hyunjin, Jeongin'in sorusunu duymazdan gelerek. "Zaten zorlu bir savaşla karşı karşıyayız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Müvekkil -Hyunlix
Vampire[Tamamlandı] Avukat Hwang Hyunjin, vampirlerin topluma ifşa edilmesinden bu yana cinayetten yargılanan ilk vampir olan Lee Felix'in davasından haberdar edildiğinde, karışmanın kötü bir fikir olacağını biliyordu. Halk onu zaten mahkum etmişti ve savc...