"Tamam" dedi Felix, bir an tereddüt ederek Hyunjin'ni gözlemleyerek. "Ben, eh, daha önce iyi değildim. Neredeyse seni ısırmaya çalışıyordum. Dürüst olmak gerekirse bu nasıl?" diye sordu Felix, son kelimeyi neredeyse küçümseyerek.
Açıkça Hyunjin'nin saklanmasını ya da ertelenmesini bekliyordu. Başka bir şey geliyordu.
Hyunjin gülümseyerek, "Keyifli bir şekilde ferahlatıcı" dedi ve bir anlığına tekrar koltuğuna çöktü.
Felix, onun yerine Chan'ne dönmeden önce Hyunjin'ne kafası karışmış bir bakış attı, giderek daha fazla kafası karışıyordu.
"O hep böyle midir?" diye sordu Felix, ancak duyulabilecek kadar yüksek bir sesle. Hyunjin odada yokmuş gibi konuşmasını oldukça eğlenceli buldu.
"Öyle" dedi Chan, sesindeki sevgiyi gizlemeye çalışmadan. "Buna alışırsın."
"Artık bu kadar gevezelik yeter" dedi Hyunjin elini sallayarak. "Geçen sefer bana kurbandan beslendiğini söylemiştin. Onlarla tanıştığın andan ayrıldığınız ana kadar her şeyi yeniden anlatmam gerekecek. Tanıdık biri miydi?"
"Hayır" dedi Felix, kakülleri gözlerinin içine düşecek şekilde başını sallayarak. "Onu daha önce hiç görmemiştim ama onun tipini az çok tanıdım."
"Tipi mi?" Chan sordu.
"Ehm, ilgili tip. Bunun gibi insanlar, tıpkı bizim onları fark etmeyi öğrendiğimiz gibi, bizi tespit etmeyi öğrenirler. Birinin bir vampir peşinde olduğu açıktır... eğlence için."
"Eğlence?" diye sordu.
"Genellikle ısırmak. Bazen seks" diye cevapladı Felix, ellerini ovuşturarak. "Ben... dediğim gibi, rastgele insanlardan kan içmeye özellikle gitmiyorum. Sadece boktan bir gün geçiriyordum ve daha iyi hissetmek için beslenmek istedim. Yetersiz beslenmek ve üzgün olmak tehlikeli bir kombinasyondur. Sorumlu olmaya çalışıyordum. Üzgünüm."
Hyunjin ne için özür dilediğinden tam olarak emin değildi ama Felix'deki bir şey açıkça Chan'nin hyung içgüdülerini harekete geçirmişti.
"Sorun yok, hey, sen iyisin" dedi Chan yumuşak bir sesle.
Onu işinde paha biçilmez kılan şeylerden biriydi. Kelimenin tam anlamıyla herhangi biriyle konuşabilir ve onları açacak kadar rahat hissettirebilirdi. Hyunjin tamamen keskin kenarlı dır, Chan ise tamamen yumuşak kenarlıdır.
"Üzgünüm" dedi Felix tekrar.
Hyunjin, Felix'e kendini toparlaması için biraz izin vermek istedi ama onların da sıkı bir programı vardı. Odaklanmasını sürdürmesi gerekiyordu.
"Yani, ısırmak ya da yatmak için bir vampir aradığını düşündüğün için bu herifi seçtin, öyle mi?"
"Evet" dedi Felix burnunu çekerek ama açıkça saklamaya çalışarak. "Onu sadece ısırdım, başka bir şey değil" demek için acele etti. "Bana dokunmaya ve baştan çıkarmaya çalışmasına rağmen. Ama ben sadece açtım ve aslında daha ileri gitmeden onu durdurdum ve beslemeyi kısa kestim."
Şimdi bu ilginçti.
"Beslemeyi kısa mı kestin? Nasıl yani?"
"Pekala, genellikle donör barında ne kadar alacağımı nasıl söyleyeceğime dair oldukça iyi bir kuralımız vardır. Orada olmadığım zamanlarda bile buna uyuyorum, bu yüzden kimseyi tehlikede olamayacak kadar yorgun bırakmıyorum. Bir seferde asla yarım litreden fazla kan almam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Müvekkil -Hyunlix
Vampire[Tamamlandı] Avukat Hwang Hyunjin, vampirlerin topluma ifşa edilmesinden bu yana cinayetten yargılanan ilk vampir olan Lee Felix'in davasından haberdar edildiğinde, karışmanın kötü bir fikir olacağını biliyordu. Halk onu zaten mahkum etmişti ve savc...