17. Bölüm " Harika bir şeyin başlangıcı"

600 58 45
                                    

Hikayeye başlamadan önce 16. Bölümü düzenledim okuduktan sonra eksikler olduğunu farkettim. Tekrar okursanız bu bölümü daha net anlarsınız. İyi okumalar.

"Ortalığı dağıttın" diye fısıldadı Hyunjin, kendi yanaklarını silmeden önce, Felix'in yanaklarını ve sonra ellerini silmek için uzanarak. Felix'in gözlerinin altında hâlâ bir miktar kırmızılık vardı ama kuru bir mendili gözlerine bu kadar yaklaştırmak istemiyordu.

Felix, "Temizlemen için sana sahip olmam iyi bir şey" diye alay etti ve sesi yeniden biraz daha kendi gibi çıktı. Alay ve gözler bunalmış olmaktan çok yaramaz görünüyor.

"Bu benim işim değil" diye vurguladı Hyunjin.

"Avukatım olarak değil mi?" diye sordu Felix, başını biraz yana eğerek ve gülümseyerek.

Hyunjin kullanılmış mendili Felix'in yüzüne fırlattı. Ama tabii kendini beğenmiş piç, daha suratına değmeden onu yakaladı."Bundan daha hızlı olmalı" diye alay etti.

"Bu çok havalı" diye fısıldadı Jeongin, Felix'e bakarak minnetle onu biraz utangaç yaptı. "Bekle, gözyaşların neden kırmızı? Bir yerde vampirlerin ağlayamadıklarını okuduğumu sanıyordum."

"Ah, evet, bu doğru değil, ehm, belli ki," dedi Felix kendi yüzünü işaret ederek, "Ama tanıştığım vampirlerden anlayabildiğim kadarıyla vampirler neredeyse hiç ağlamaz. Genellikle içimizde kan dışında herhangi bir sıvı bulunmadığından, bu, ağlamamız gerektiği anlamına gelir, yani kan depolanırsa vucüdumda doyduğumda ağlayabilirim."

"Yani, ağladığın kan Hyunjin hyung'un kanı mı?" Jeongin, tamamen asık bir suratla sordu ama sözleri Chan'nin kahkaha atmasına, Felix'in afallamış görünmesine ve Hyunjin'nin sessizce cinayet planları yapmasına neden oldu.

Hyunjin en iyi azarlayıcı sesiyle "Jeongin" demeye çalıştı. "Kapa çeneni."

"Ben sadece gerçekleri söylüyorum!" ısrar etti. "Buzdolabında Chan'nin teslim edemediği kan torbalarını gördüm ve Felix bugün geçen sefer mahkemede olduğundan çok daha iyi görünüyor. Kan aldığı açık ve ikiniz duruşmadan önceki gece birlikte kalmıştınız yani..."

"Evet, Changbin'nin susmasına ve yargıcın bunu fark edecek kadar keskin olmamasına sevinmeliyiz, yoksa başımız belaya girerdi" dedi Chan ciddi bir şekilde başını sallayarak ama iyi gitti.

"Bekle, Savcı Seo biliyor muydu?" diye sordu Felix, Hyunjin'ne dönerek.

"Evet, seni mahkeme salonundaki nezarethanede görmüş. Duruşmadan önce bununla ilgili bir espri yaptı ama bunu jüri önünde hiç gündeme getirmedi. Biz şanslıydık... Senin ya da benim için iyi olmazdı."

Felix başını salladı ve düşünceli görünüyordu. Chan, Felix'in yanına geldi ve elini onun omzuna koydu. Dokunuşun altında biraz irkildi.

"Ben kendi adıma Hyunjin'nin onu öldürmeyeceğine güvenerek haklı olmasına çok sevindim. Seni şahsen yakalamak zorunda kalmaktan nefret ederdim."

Felix, Chan'nin gözlerindeki ciddi ifadeyi görene kadar bunun bir şaka olduğunu düşünerek güldü. Sonra gülmeyi bıraktı ve onun yerine yutkundu. "Tamam."

Chan muhtemelen şaka yapmıyordu. Felix, Hyunjin'ni öldürüp sonra kaçmış olsaydı, Chan, Felix'in adaletle yüzleşmek zorunda kalacağı kişisel bir görev haline getirirdi.

"Ama Felix beni öldürmedi, bu yüzden her şey yolunda" diye hatırlattı Hyunjin hepsine.

"Tabii ki hayır" dedi Felix sakin bir sesle. "Seni asla incitmek istemedim ama yine de riskliydi. Kendinizden başka birinin endişelendiğini görmek güzel. Ve hala sana teşekkür etmenin bir yolunu bulmam gerekiyor. Birikmiş pek param yok ve muhtemelen bir kaç aydır kira ödemediğim için evimden atıldım ama ben..."

Vampir Müvekkil -Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin