~BİR KAÇ AY SONRA ~
"Hyung, horladığını biliyor musun?”
Hyunjin, bu çocuğun çılgın ceza davasını üstlendi, her şeye rağmen kazandı ve sonra onu aptalca öptü, onunla çıkmaya başladı ve bu tür tacizlere katlanmak için onu yatağında uyumaya davet etti. Yuvarlanıp onu dışarı atmalıydı.
Felix muhtemelen yere çarpmadan önce kendini tutabilecekti, bu yüzden zaten herhangi bir hasar alıcak gibi değildi. Çoğunlukla, zedelenecek olan egosu olurdu. Bir iki çiviyi devirmek için kullanılabilirdi, son zamanlarda Hyunjin'nin onun için ne kadar yumuşak olduğunun fazlasıyla farkındaydı.
Hyunjin yüksek eğitimliydi ve mahkemede ikna edici tartışmalar yapmaya alışkındı, bu yüzden sabah kıç çatlağı olmasına rağmen kendine kelimeleri bulmaya çalıştı."Kapa çeneni" diye mırıldandı yorganın içinde, çılgın kulaklarıyla Felix'in duyacağına güvenerek.
"Hayır, yapacağımı sanmıyorum" dedi Felix ve aniden Hyunjin'nin üzerinde ağır bir ağırlık vardı. Felix kendini üzerine atmıştı ve Hyunjin, ikisinin de şov amaçlı olduğunu bildikleri hoşnutsuz bir inilti çıkardı.
Şimdi çıktıkları aylarda Felix Hyunjin'nin işaretlerini okumada çok iyi olmuştu ve ayrıca avukatın göründüğü kadar ters olmadığını da öğrenmişti. Tanıdık bir şirketteyken, tüm duvarlar yıkılmaya başladı ve güvendiği insanlarla çok hoşuna gitti.
Aslında ilk başta endişe verici bir farkındalık gibi hissettiren Felix ile bir çentik atmış gibi görünüyordu ama şimdi Hyunjin bunun iyi olduğuna karar vermişti.
"Artık kalkmalısın seni uykucu" diye tartıştı Felix, konuşurken dudakları Hyunjin'nin ensesindeydi. "Neredeyse öğlen oldu."
"Hafta sonu" diye karşı çıktı Hyunjin.
Dün gece geç saatlere kadar çalıştı. Felix'in davasını kazandıktan sonra birkaç ay yoğun geçmişti. Chan, pek çok müvekkilin Hyunjin'ni işe almakla ilgilenmesi konusunda şaka yapmıyordu. Bu hem bir lütuf hem de bir lanetti ve şimdi gerçekten iş-yaşam dengesi kurmayı ve fazla yüklenmemeyi öğrenmesi gerekiyordu. Felix bu konuda çok yardımcı olmuştu.
"Biliyorum ama sıkıldım" dedi Felix, şakacı bir şekilde Hyunjin'nin derisini ısırarak.
Sırf dişleri deriyi sıyırsın, derini kazmasın diye yaptı ama bu his Hyunjin'nin omurgasından aşağıya hoş bir ürperti göndermek için fazlasıyla yeterliydi.
Felix son zamanlarda şakacı ısırıklarıyla cesurdu ve Hyunjin onun sınırsız zevkini her seferinde hissedebiliyordu. Felix, konu kendisi ve ısırıkları olduğunda Hyunjin'nin savaş ya da kaç içgüdülerinin neredeyse sıfıra inmesine şaşırmaya devam etti.
Hatta bazen, Felix kasıtlı olarak Hyunjin'ne gizlice yaklaşmaya ve büyük korkunç yırtıcıyı oynamaya bile çalıştı ama Hyunjin hiçbir şeyin onun üzerinde gerçekten işe yaramayacağına ikna olmuştu. Birlikte geçirdikleri tüm zaman boyunca, Lee Felix'e tamamen maruz kalmaktan muaf olmuştu.
Çoğu zaman Felix, şimdi olduğu gibi, sorgulamadan zevk aldı. Hyunjin'nin derisini hafifçe ısırır ve öper, buna izin verildiği gerçeğinden keyif alırdı. Bunun yanı sıra Felix'in üzerindeki ağırlığın verdiği his, Hyunjin'nin neredeyse yeniden uykuya dalmasına yetti. Tabii ki, sonra Felix kıstırmadan sıkıldı ve Hyunjin'den ayrıldı ve yorganı biraz geri çekti. Hyunjin tam itiraz edecek ve belki de yüzüne tekme atacaktı ki Felix Hyunjin'nin sol uyluğuna erişebilmek için onu geri çektiğini fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Müvekkil -Hyunlix
Vampire[Tamamlandı] Avukat Hwang Hyunjin, vampirlerin topluma ifşa edilmesinden bu yana cinayetten yargılanan ilk vampir olan Lee Felix'in davasından haberdar edildiğinde, karışmanın kötü bir fikir olacağını biliyordu. Halk onu zaten mahkum etmişti ve savc...