"Geri çekilmek için son şans hyung" diye fısıldadı Felix, gözlerini artık Hyunjin'nin yüzüne değil boğazına odaklayarak daha da yakına doğru eğilirken.
"Geri adım atmıyorum" dedi Hyunjin kendinden emin bir şekilde. "Lanet olsun Isır beni." Hyunjin onun gözlerindeki saf açlığı görmüş olsa da Felix biraz yapmacık ve tereddütlü bir şekilde ilerledi. Hyunjin, Felix'in dişlerinin yaratabileceği delici yara için acıya hazırlanıyordu. İlk olarak yumuşak dudakları boynunun derisine hafifçe sürtünerek hissettiğinde şaşırdı.
İçini çekti. "Felix" dedi ve bunu bir uyarı gibi göstermeye çalışıyordu ama daha çok bir yalvarma olarak çıktı.
"Evet, evet" diye fısıldadı Felix, Hyunjin'nin cildine. Küçük öpücükler gibiydi. Hyunjin'nin göğsünde bir şeylerin kıpırdamasına neden oldu. "Kalçalarımı rahat bırak, böylesi daha kolay olur" dedi.
Felix'in ellerinden biri Hyunjin'nin kalçasını bıraktı ve sırtına doğru hareket ederek derisine hafifçe daireler çizdi. Böylesine alışılmadık bir dokunuş altında gerilmiş olması gerekirdi ama içini çekerek rahatladığını ve ağırlığının çoğunu Felix'in sıska bacaklarına verdiğini fark etti. "Güzel, iyisin, teşekkür ederim" dedi
Felix, kelimeler hızla birbirinin üzerine dökülüyordu. "Isırırım" dedi son uyarı olarak.
Hyunjin acıyı hissetti. İnsanlar vampir ısırıklarını romantikleştirebilse de, yine de seni kanatmak amacıyla derini kesen çok keskin dişlerdi. Hyunjin'nin boynunu yaktı ama Felix'in ısırığın etrafındaki sıcak dudakları yatıştırıcıydı. Hyunjin titrediğinden, gerildiğinden ve alışılmadık acıdan uzaklaşmaya çalıştığından emindi. Ama sonra farklı bir şey hissetti. Sıcaklık tenine yayılmaya başlamış gibiydi ve gergin kaslarının bir kez daha nasıl gevşediğini tam anlamıyla hissedebiliyordu. Neredeyse Felix'in kollarında öne doğru yığıldı, ama Felix'in elleri onu yakalayıp, sabit tutmakta hızlıydı.
Hyunjin çaresiz hissetti ve vücudu kolayca eğiliyor gibi görünse de, zihni o kadar istekli değildi. Onu durdurmak için zincirli elini neredeyse Felix'in boynunun arkasına kaydıracaktı ama kendini tuttu.
Felix beslenmede kaybolmuşken bile bir şeylerin ters gittiğini hissediyor gibiydi ve kendi kendine geri çekilecekmiş gibi görünüyordu. Hyunjin buna sahip olamazdı. Hayır, bu çok saçmaydı.
Hâlâ Felix'in saçını tuttuğu eli onu daha da yakına itmek için kullandı ve Hyunjin dişlerinin arasına aldığı o kazmayı daha fazla hesaba katmamıştı. Bir inilti çıkardı. Kahretsin, insanların bundan neden azdığını anlayabiliyordu. Isırıkla birlikte Hyunjin'nin kan dolaşımına karışmış gibi görünen her şey, kendisini çok iyi hissetmesini sağladı.
Felix'in dikkatli olduğunu söyleyebilmek garipti. Hyunjin bir vampiri, hatta yetersiz beslenmiş bir vampiri beslemenin daha şiddetli ve öfkeli olacağını düşünmüştü ama dikkatli ve temkinliydi. Sanki değerli bir şeymiş gibi Hyunjin'ne tutunuyordu. Sadece yakın davranılma hissine kapılmak çok kolaydı.
Hyunjin'nin Felix'e itiraf edebileceğinden daha fazla stresle geçen birkaç uzun hafta olmuştu ve daha bitmemişti ama ironik bir şekilde bu an, onun için gerçek bir erteleme gibi hissettirmişti. Bir kez olsun, Felix'in hapishanede kötü muamele gördüğünden endişelenmiyordu çünkü onun iyi olduğunu biliyordu.
Hyunjin biraz dalgalı hissetmeye başladı ama bu da güzeldi. Artık daha az rahatsızlık Felix'in boynundan geri çekildiği hissinin yerleşmesi çok uzun sürmedi. Aniden Hyunjin'nin yanaklarını tutan eller başını yönlendirdi.
"Merhaba hyung? İyisin? Hey, lütfen bir şey söyle." Felix'in sesi sakindi ama biraz aceleciydi. "Kahretsin, çok mu içtim? Gerçekten kendimi tutmaya çalıştım. Hyung, lütfen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Müvekkil -Hyunlix
Vampire[Tamamlandı] Avukat Hwang Hyunjin, vampirlerin topluma ifşa edilmesinden bu yana cinayetten yargılanan ilk vampir olan Lee Felix'in davasından haberdar edildiğinde, karışmanın kötü bir fikir olacağını biliyordu. Halk onu zaten mahkum etmişti ve savc...