8. Bölüm "Sana inanıyorum"

555 67 52
                                    

"Büyüleyici" diye mırıldandı Seungmin alçak sesle.

Ardından Felix'in fiziksel gücünün bir değerlendirmesi geldi ve Seungmin'in getirdiği çeşitli şeyleri bükmeye ve kırmaya çalıştı. Çoğunu bükmeyi başardı, ancak yalnızca zayıf şeyleri kırdı.

"Yetersiz beslenmişsin" dedi Seungmin, bir şeyler yazıp kayıt cihazının hala aktif olup olmadığını kontrol ederek.

"Ee, evet?" Felix ihtiyatla cevap verdi.

"Seni burada ne kadar kanla besliyorlar?"

"Haftada standart bir çanta" dedi Felix, "Eğer uslu durursam."

Hyunjin, içinden kızgın bir öfkenin geçtiğini hissetti. Yasal olarak düzenlenen miktarına göre iki kan torbası alması gerekiyordu ve şimdi bir torbadan daha azını alıyordu.

Seungmin öfkeli görünmüyordu, sadece onaylayarak başını salladı. "Senin gücünden korkuyorlar. Önce fizik muayeneyi sonra kan tahlilini yapalım."

Seungmin'in Felix'in sandalyeye bağlanmasını istemesinin sebebinin fiziksel olduğu ortaya çıktı. Ona duvara yaslanmasını söyledi ve bir ölçü aldı. Felix biraz rahatsız görünüyordu ama dinledi ve tam olarak Seungmin'in istediği gibi hareket etti.

Kan testi, Felix'in pek de minnettar görünmediği kanının bir kısmını çektiği ortaya çıktı. Seungmin büyük, boş bir şırınga çıkardı ve Felix'e doğru ilerledi.

"Sen... Hayır yapma! özür dilerim, devam et" dedi Felix başını sallayarak.

Seungmin bunu yapmak üzereydi ama Hyunjin eli kolunda onu durdurdu.

"Hayır, Felix söylemek istediğini bitir. Seni rahatsız eden ne?" Hyunjin dedi ve kendi kendine sadece müvekkiliyle ilgilendiğini ve bunun Hyunjin'nin göğsündeki bir şeyi bükmüş gibi görünmesiyle hiçbir ilgisi olmadığını söyledi.

"O şırıngalar, birkaç kez kanım alındı. Kolumun tamamına kadar yanan ve derimin dağılmasına neden olan bir şeyle bağladılar. Kanıma ihtiyacın varsa, onun yerine bir delik açabilir miyim? Lütfen?" diye sordu Felix, Seungmin uzman olmasına rağmen Hyunjin'ne bakarak.

Hyunjin, kabul etmek istese de Seungmin'e bakmak zorunda kaldı. Katkısını alması gerekiyordu. Felix'in sözlerinin Seungmin'i hazırlıksız yakalamış gibi görünmesi onu şaşırtmıştı. Kendisine ihanet etmiş gibi şırıngaya baktı.

Seungmin, bir kutuya koymadan önce şırıngasına bakmaya devam ederek, "Bir vampirden kan aldıktan sonra hiç takip yapmadım" dedi. Bunun yerine, ağzı daha geniş olan uzun bir test tüpüne benzeyen bir şey çıkardı. "Yeterince hassas bir şekilde ısırabiliyor musun?"

Bu toplantı sırasında ilk kez Hyunjin, daha çok komik bir çocuğa benzeyen Lee Felix'in, sürekli hayatı için korkmayı düşünmediği bir zamanda, bir parıltısını gördü. Sadece seansları sırasında ara sıra oluyordu ama Seungmin'in etrafında korunuyordu.

"Yapabilirim, kan içmek benim işim" diye şaka yaptı ve sonra kendi şakasından utanır gibi göründü. "Üzgünüm. Ama evet, yapabilirim."

Bağlı bilekleriyle başını biraz eğdi ama Hyunjin, Felix dişlerinden sadece birini bileğine batırdığında ve nasıl mükemmel bir yuvarlak delik oluşturmuş gibi göründüğünü ve kanın ileri doğru akmaya başladığını hayranlıkla izledi. Seungmin numunesini aldı ve çoktan iyileşiyor gibi görünse de Felix'in bileğine bir bandaj koydu.

"Güzel, şimdi son bir şey daha. Belki de en önemlisi. Kana susamış bir test" dedi Seungmin.

"O ne demek?" sordu Felix ve şimdi gözle görülür şekilde endişeli görünüyordu, bir ayağından diğerine gergin bir şekilde geçerken parmakları tırnaklarını karıştırıyordu.

Vampir Müvekkil -Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin