10. Bölüm "Isırık"

633 65 45
                                    

"Beni öldürürsen, yeni bir avukat bulman gerekecek ve avukatlarını öldürüyorsan birinin seni kabul edeceğinden şüpheliyim" dedi Hyunjin tamamen ifadesiz bir yüzle. "O kadar aptal değilsin. Değil mi ?"

Felix'in çenesi kelimenin tam anlamıyla düştü. Hyunjin'nin gözleri, olması gerekenden daha büyük görünen dişlere fırladı. Felix'in gözleri kocaman açıldı ardından inanamayarak başını salladı."Sen delirmişsin."

"Kesinlikle" dedi Hyunjin pişmanlık duymadan ve Chan'ni aramak için telefonunu eline aldı. "Yoksa senin davanı asla almazdım" dedi Felix'e, kendine içecek bir şeyler almak için mutfağa geçmeden önce.

Bir kola, deneyimlemiyormuş gibi davrandığı sinirlerinden uzaklaşmak için harikalar yaratırdı. Telefon, Chan açmadan önce olması gerekenden daha fazla çaldı.

"Merhaba hyung," dedi Hyunjin, Chan tek kelime edemeden. "Bana hâlâ kızgın mısın?, yoksa uğramanı bekleyebilir miyim?"

Chan sevgi dolu bir ses çıkardı. "Hala kızgınım. Kendi güvenliğinden sorumsuzsun."

"O haklı" dedi Felix, alçak sesle ama Hyunjin'nin duymasını isteyeceği kadar yüksek bir sesle. Kahrolası vampirler ve onların gelişmiş işitme yeteneği, Chan'nin ne dediğini anlamasına olanak sağlıyordu.

"Yani, getirmeyecek misin?" Dedi çaresizce.

"İstediğin şeyi aldım" dedi Chan içini çekerek, "Ama senin katına giremem. Hapishanedeki gardiyanlar beni geri çevirdi. Onlar beni hemen şimdi yakalamadan önce yangın merdivenini tırmanıp tırmanamayacağımı düşünüyorum."

Hyunjin, buna izin verilmemesine rağmen, yangın merdiveninin tamamen çok eski ve tehlikeli olduğundan oldukça emindi. "Seni durdurdular mı? Neden?"

" Seo Changbin'nin yazdığı dilekçeyi gördüm. Seninle buluşamam veya sana bir şey veremem. Bir gecede ikinizi de dairenize hapsettiniz. Başka kimse asla giremez."

"Kanı pencereden dışarı atabileceğini düşünüyor musun?" Hyunjin düşündü.

Kan kelimesini duyunca Felix'in kafası kalktı ve Hyunjin dişlerinin biraz daha düştüğünü gördüğünden oldukça emindi. Belki de tuzağa düşürdüğü aç vampirin önünde kandan bahsetmesi iyi bir fikir değildi

"Yapabilseydim yapardım" dedi Chan, "Ama üzgünüm. Bu plan işe yaramayacak."

"Ah, bu senin hatan değil. Bu benim. Ayrıca... Daha önce yaptığım şey için özür dilemek istiyorum, düşüncelerinizi ve endişelerinizi bu kadar hafife almak istemedim" dedi Hyunjin, Felix'in telefon görüşmesine tepkisini izlemek zorunda kalmamak için yana dönerek. Bu, cildinin biraz karıncalanmasına neden oluyordu.

"Sadece senin için endişeleniyorum
Hyunjin. Şimdi daha çok. Seni çok iyi tanıyorum. Bu plan lekelendiğinde, başka bir fikir bulacaksın ve gerçekten tek bir seçenek var ve bunu gerçekten yapmamalısın" dedi Chan.

"Fakat...?" sordu.

"Bunu yapmana engel olamayacağımı biliyorum, o yüzden en azından dikkatli ol. Çok ileri gitmeden onu durdurabilmeni sağlayacak bir şey bul. Seni asla affetmem, sana bir şey olursa, seni kendi ellerimle gebertirim duydun mu?" Dedi Chan.

Hyunjin bir kahkaha attı. Chan'nin ima ettiği fikre tam olarak anlamamıştı bile ama beyninin çok yakında o fikre gideceğini biliyordu. Chan onu gerçekten çok iyi tanıyordu. Felix'in kana ihtiyacı vardı. Teslim edilecek kan torbaları ve yanlarında başka kimse olmadığı için, bu gerçekten tek bir seçenek bırakıyordu.

Hyunjin Felix'e bir bakış attı. Daha akıllı görünmüyordu. Chan'nin ne dediğini duymuştu ama Hyunjin beyninin nasıl çalıştığını takip edemiyordu. Onu hazırlıksız yakalayacak ve kabul etmesi için iğneleyecekti. Yine de Chan'nin uyarısı önemliydi, eğer Felix'in ondan kan içmesine izin verecekse, her ihtimale karşı kendini savunmak için bir yol bulmalıydı.

Vampir Müvekkil -Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin