4. Bölüm "Konuşma"

668 78 11
                                    

"Ne demek onu dışarı çıkaramazsın?" diye sordu Hyunjin, o ve Chan hapishanenin kapısında geri çevrilmek üzereyken sessizce öfkeden kuduruyordu. Birlikte yargıç karşısına çıkmalarından önceki gündü ve Hyunjin'nin ondan önce Felix ile konuşması gerekiyordu.

"Şu anda onu getirecek insan gücümüz yok" dedi gardiyan, omuz silkerek ve önceden aramış olmasına rağmen Hyunjin'nin buraya gelmeye cüret etmesine gücenmiş görünerek. "Yarın onu zaten mahkeme salonuna götürmemiz gerekiyor, orada konuşamaz mısın?"

"Hayır, yapamayız" dedi Hyunjin, gözlerinde sert bir parıltıyla ve ardından Chan'ne dönerek hazırlanan kağıtları ona uzatırken elini uzattı.

Hyunjin, müvekkilinin nasihat hakkı ve adil muamele hakkında yüksek sesle okumaya baktı, sesinin bekleme odasında gürlemesine izin verdi ve biraz olay yarattı ve umurunda bile olmadı. Tüm bu süre boyunca oflayıp üflese bile, muhafızın pes etmesi uzun sürmedi.

Hyunjin'nin Felix ile geçen sefer tanıştığı sorgu odasına alınmaları neredeyse yarım saat sürdü. Artık Chan'nin yanında olduğu için mutluydu, gerekirse çok korkutucu ve otoriter olabilirdi.

Çoğu zaman gerekli değildi. Hyunjin kendi başına korkutucu ve patronluk tasladı ama yedek olması güzeldi. Fazladan bir çift geniş omuz veya yumruk gerekirse Chan mükemmel bir adaydı.

Geçen seferki gibi 2 gardiyan yerine, sadece bir gardiyan Felix'i resmen odaya çekiyordu. Felix'in boynunda bir çeşit hayvan kontrol direği vardı ve onu kuduz bir hayvanmış gibi hareket ettiriyordu. Felix'in hala ağzı kapalıydı ve omuzları çökmüştü ve çok bitkin görünüyordu.

Hyunjin, Felix neredeyse sandalyeye itilirken şok içinde izledi ve gardiyan, itilip kakılmaktan başka bir kasını hareket ettirmemesine rağmen ona hareketsiz oturması için bağırıyordu.

Hyunjin, gözlerini kaçıramadığı bir korku filmi izliyormuş gibi hissetti. Gardiyan, Hyunjin ya da Chan'nin yönüne bakmadı bile, sadece ellerini masaya ve bacaklarını sandalyeye sabitlemek için Felix'in etrafından dolandı ve ardından hızla odadan çıktı.

Kapı, ürkütücü ve yüksek bir sesle arkalarından çarparak kapandı. Felix koltuğunda irkildi, zincirler sallandı ve mekanizmanın boynundaki uzun metal direğinin ucu zeminde sürtündü.

Felix dikkatlice başını kaldırdı, Hyunjinle göz göze geldi ve bir şeyler söylemeye çalıştı. Ağzındaki maske yüzünden tuhaf bir mırıltı gibi çıktı ama Hyunjin bunun bir tür selamlama olduğunu tahmin etti.

Chan'nin yanında nasıl ölümcül bir şekilde hareket ettiğini hissedebiliyordu. Dıştan kızacak biri değildi ama Hyunjin içten içe öfkelendiğini biliyordu. Kimseye böyle davranıldığını görmekten de hoşlanmıyordu.

"Merhaba Lee Felix" dedi Hyunjin, dosyalarını masaya bırakarak. "Chan, kameranın bağlantısını kes. Ve sonra seni bunlardan kurtarmana yardım edeceğim, böylece sohbet edebiliriz, tamam mı?

"Dikkatli ol Hyunjin" dedi Chan, Hyunjin Felix'in yanından geçerken, gardiyandan çok daha yakındı.

Hyunjin dikkatli olması gerektiğini biliyordu. Genel olarak bir vampirin ve hatta bu şekilde açıkça kötü muamele görmüş bir vampirin yanında dikkatli olmak mantıksal olarak gerekliydi. Felix'in saldıracağı ihtimal dışı değildi.

Vampir Müvekkil -Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin