"Yasal açıdan buna mecburlar. Ama yine de onu yetersiz beslediklerinden şüpheleniyorum" diye itiraf etti Hyunjin.
"Bu kötü" dedi Jısung. "O zaman kızacak ve acıkacak, bu kötü bir Birleşim. Felix'i hiç doğru dürüst kızgın görmedim ama beslenmemiş bir vampir hem aç hem de tehlikelidir. Onu birkaç kez beslemeyi teklif etmemin sebeplerinden biri de buydu."
Minho'nun eli Jisung'un kalçalarının etrafında kıvrıldı, o yorumu yaparken neredeyse sahipleniciydi. Hyunjin'nin gözleri elin hareketini takip etti ve ardından Jisung'a baktı. Belki Felix'in kafalarını koparmadan onlardan içebileceğini kanıtlayabilecek birini bulma şansı yakalayabilirdi.
"Ondan beslenmelerine izin mi veriyorsun? Bu normal mi?"
"Hayır" Minho biraz homurdanarak cevapladı ve Jisung'u daha da kendine çekti. "Jısung benim. Müşterilerin içebileceği biri değil.
Jısung, ona tutunan öfkeli ve sahiplenici vampire hiç de korkmuş görünmüyordu. O sadece Minho'nun koluna hafifçe vurdu. "Seninim çünkü olmak istiyorum hyung. Ama Minho hyung ne derse desin, ben kendi aramalarımı yaparım. Müşterileri beslemek benim için alışılmadık bir durum."
"Neden o?"
Jisung'un yüzünde hafif bir gülümseme oluştu. "Onunla ilgiliyim. Onun hikayesi. Üçüncü gelişinde yükünü boşaltmış ve hâlâ içecek birini bulamamıştı. Bunun yerine kolayca benim hikayem olabilirdi. Sırf karmaşa olsun diye zıplayan ve onu döndüren bir vampir. Senin ya da benim gibi herkesin başına gelebilirdi ve o zaman da başımıza çok fazla bela açacak olan bu susuzluk ve beslenme gereksinimiyle sonsuza kadar sıkışıp kalırdık. Bu adil değil."
"Ona acıdın" diye fark etti Hyunjin.
"Hayır, öyle deme" dedi Jısung burnunu kırıştırarak. "Felix ben de ilk teklif ettiğimde bunu söyledi. Çok hüzünlü bir gülümseme aldı ve teklifimi takdir etmesine rağmen acımamı istemediğini söyledi. Henüz tam olarak çok aç değildi ama açtı. Vampirlere verilen kan miktarları, onları çalışır durumda tutmak için gereken minimum miktardır. Tüm vampirler, her zaman zayıf ve baygın hissetmemek için başka kan kaynakları aramak zorundadır."
Hyunjin düşünceli bir şekilde mırıldandı. Bu davayı aldıktan ve araştırdıktan sonra, hepsi aynı şeyi söyleyen vampirlerden birkaç hesapla karşılaştı. Kan, dokunulduğunda ve torbalandığında 'Bayattı' bu da gücü aldı ve bu nedenle ondan yeterince güç alamıyorlardı. Felix'in hapisteyken günlük ihtiyacından daha az besleniyor gibi görünmesi daha da endişe vericiydi. Hyunjin bunun onlara bir iyilik yapacağını düşünseydi, zamanı geldiğinde bunu mahkemede gündeme getirirdi. Bu bir mahkûma kötü muameleydi ama kimsenin umursaması gerektiği halde umursayacağından emin değildi.
Ne yazık ki, sistem halkın istediği gibi tasarlanmış gibi görünüyordu. Belki de zayıf vampirlerin onlara zarar verme ihtimalinin daha düşük olduğunu düşündüler. Ancak konuşmak aptallıktı. Gereken kandan daha azı onları sadece zayıf tutmakla kalmazdı, aynı zamanda acıktırırdı ve bu nedenle saldırma ve zarar verme olasılıklarını artırırdı. Yanlış anlaşılan bir kavramdı.
"O zaman seni reddetti öyle mi?" diye sordu.
Evet, diye onayladı Jısung. "İlk defa. Bir dahaki sefere geldiğinde, Minho'ya gelip onunla konuşturdum ve Felix sonunda pes etti ve onu beslememe izin verdi. Çok saygılıydı ve sınırlarımın bilincindeydi. İşe yarayacağını düşünüyorsan buna tanıklık edeceğim."
"Ve eğer benden bir şeye ihtiyacın olursa, ben de seve seve tanıklık ederim. Bir vampir açısından, Felix'in kesinlikle tehlikeli olmadığını söyleyebilirim. Belki de şimdiye kadar tanıştığım en tatlı ve en çekingen vampirlerden biri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Müvekkil -Hyunlix
Vampire[Tamamlandı] Avukat Hwang Hyunjin, vampirlerin topluma ifşa edilmesinden bu yana cinayetten yargılanan ilk vampir olan Lee Felix'in davasından haberdar edildiğinde, karışmanın kötü bir fikir olacağını biliyordu. Halk onu zaten mahkum etmişti ve savc...