10

2.2K 166 10
                                    

Merhabalarrr🤗

Bugünün ikinci bölümü olacak bu 🙃

İyi okumalarrr🤍

---------------------🌺-------------------

Taehyung'un Ağzından

Gözlerimi açtığımda dün yattığım pozisyonda uyandım.Ellerini tutmayı bırakıp ateşine baktım.Ateşinin olmaması içimi rahatlatırken gözüm kolundaki seruma ilişti.Bitmek üzereydi.

Doktorun gelmesini beklerken dünden beri yemek yemediğim için isyan eden midemi doyurmak için mutfağa ilerledim.

Ufak tefek bir şeyler atıştırdıktan sonra çalan kapıya bakmaya gittim.İçeri doktorumla bir hemşire girdi.

"Omeganın durumu nasıl?

"Uyanınca omega demenizi istemeyecektir.Ona Jungkook deyin ve durumu iyi.Ateşi yok ve serumu da bitmek üzereydi."

"Anladım.Peki Jungkook terliyor muydu gece?"

"Hayır terlemiyordu."derken Jungkook'un yanına varmıştık bile.Jungkook'un yanına gidip onu kontrol ederken

"Tepki veriyor,atak geçirmiyor ya da bir komplikasyon yok.Hemşire yeni bir serum takacak.Serum biraz daha uyutabilir onu ama kurdunu güçlendirecek.Şu an sadece yorgun olduğu için bilinci kapalı.Endişelenecek bir durum yok."

"Ne kadar uyur peki?"

"Bünyesine bağlı ama geceyarısı ile sabaha karşı arasında uyanır.Bu gece de burada kalacak yani."

"O iyi olsun da kalsın."dedim onun solgun yüzüne bakarken.

"İyi olacak.Yanında güvendiği bir alfa ile uyanırsa daha çabuk toparlayacaktır."dedi bir ona bir bana bakarak.

"Hemşire hanım pansumanlarını yapacak.Endişe etmeyin.O gördüğüm en güçlü omega."dedi.
Zaten bunu biliyordum.O korkmasına ve ayağı acımasına rağmen benim gibi baskın bir alfanın üzerine yürüyüp bana kafa tutmuş bir omega o.Bu anları hatırlayıp gülümsedim.

"Biliyorum.O güçlü.Çok güçlü."dedim gülümseyerek.

"Siz pansuman yapın ben içerideyim."dedim oturma odasına geçerken.

"Taehyung."dedi doktor.

"Efendim doktor hanım?"

"O neden bu halde?"

"Bilmiyorum ben de.Peşinde biri vardı ama."

"O çok güzel bir erkek omega.Eminim peşine çok takılan oluyordur.Güzelliğinin cezasını çekiyor.Çok yazık."dedi.

"Öyle."dedim burukça gülümseyerek ve içeri geçtim.İçimdeki dürtüye engel olamayıp Instagram hesabına bakmak istedim.

Gönderiler eskiden yeniye doğrudur.

Kookiestar

instagram hesabı

Silence Of The Wolves | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin