32

969 56 29
                                    

Selammm...🤍

Yine yumuş yumuş olma uyarısı❕💕

Keyifli okumalarrr...🥰✨💛💖

---------------------🌺------------------

Jungkook'un Ağzından

"Şimdi çözdünüz mü aranızdaki sorunu?Hadi anlatsanıza."dedi Lisa sabırsızca.

"Çözdük Lisa."deyince herkes mutlu bir gülümseme sunmuştu.Mutluluklarını dile getirmelerine izin vermeden

"Hatta ve hatta biz evleniyoruz."deyiverdim.

Bu sefer herkes error vermişti.

"Mezuniyetten sonra yaz ortası bir düğün yapacağız."dedi Taehyung da beni tamamlayıp.

"LANN!"diye ayaklanan hyungum ile yerimde sıçradım.

"Babamın haberi var mı bundan peki Jungkook?"diye devam etti.

"Evet ilk öğrenen o zaten.Babamın yanına gittik ilk."dedim.

"Ne ara teklif ettin Taehyung ya?Bize niye sormadın nasıl daha iyi olur diye?Onu geç niye haber vermedin lan?"diyen Jimin ile

"Sakin olun."deyip olanları baştan sona anlatmaya başladım.

Anlatmayı bitirince herkes bir süre sessiz kalmıştı.

"Siz kaderi bulan iki kişisiniz.Senin deden senin de baban zaten sizi birleştirecekmiş ama siz erken davranmışsınız."diyerek sessizliği ilk bozan kişi Yoongi hyung oldu.

Gerçekten öyle olmalı.Biz en başından beri birbirimizindik sadece fark etmemiz zaman aldı.

"Bu arada teklif edeceksin değil mi Taehyung yoksa Kookie yapmasa bile ben başına kakarım bunu."diyen Jimin ile gülümsedim.

"Tabiki edeceğim.O her şeyin en güzelini hak ediyor."deyince gülümsemem genişledi.

"Ayy aşkım sen gelene kadar hep böyle romantiklerdi ve sinirim bozuluyordu.Sen geldin.Hâlâ öyleler ve hâlâ sinirimi bozuyorlar.Hadi çıkalım."dedi Jin hyung.Jin hyung huysuzlansa da hepimizin keyfi yerindeydi.

Hepimiz evden çıktık.Taehyung ile elele arabasına kadar yürüdük.Kapımı açıp binmeme yardımcı olurken ona gülümsedim.Arabada sanki yan yana değilmişcesine bir elini dizime koyup öyle sürüyordu arabayı.

"Sevgilim yan yanayız."desem de

"Olsun güzelim."deyip bacağımı okşamasıyla kıkırdadım.Mezuniyet yerine varana kadar asla bırakmadı bacağımı.Bu çok hoşuma gitmişti ve bütün yol gülümsedim.

Arabayı park edince indi ve hızlıca benim kapımı açıp elini uzattı.Elini tutarak indim arabadan.Kapıyı kapatıp kilitleyince direkt koluna girmem için işaret verince gülüp girdim koluna.

Salondan içeri girdik ve hyunglarımızın çoktan geldiğini gördük.Onların yanına gidip kep atma töreninin başlamasını sabırsızlıkla bekledik.

Silence Of The Wolves | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin