Selam...🥺🤍
Bu bölüm benim için yazarken en hüzünlendiğim bölüm olabilir...🥺
Ne ara yazdım da final oldu inanın bilmiyorum, zaman çabuk geçti...😭
Neyse bu kadar duygusallık yeter
Bu arada 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun
🎉🎉🎉Bölüme geçebilirsiniz...🥰
Keyifli okumalarrr...🤗
---------------------🌺------------------
Jungkook'un Ağzından
"Bebeğimiz iyi mi peki?Sağlıklı mı?"dedim.
"Çok sağlıklılar."
"Sağlıklılar derken?"
"Sağlıklılar dedim çünkü ikizler.Tebrik ederim."deyince şoka girdim.
"NE?İKİZLER Mİ?"dedik Taehyung ile aynı anda.Bu bir kamera şakası mı?
"Ciddi misiniz?"diye sordum doğruluğunu içten içe bilsem bile.
"Evet.Tebrikler.8 haftalık hamilesiniz.İkizlerin kalp atışlarını duymak ister misiniz?"diye sorunca benden önce
"Evet evet lütfen."dedi Taetae'm.
Doktor kalp seslerini dinletince sanki ilk defa bu hissi yaşıyormuşum gibi hissettim.Gözlerim doldu.
"İkizler gayet sağlıklı görünüyorlar.Siz toparlanın da sizinle çoğul gebelik ve riskleri hakkında konuşup hamileliğinizi planlayalım."dedi doktor.İstemsiz kahkaha attım.
"Biliyorum zaten."dedim.
"Nereden biliyorsunuz?Siz de mi doktorsunuz yoksa?"
"Hayır ama üçüzlerim olduğu için konuya vakıfım."
"Üçüzlerden sonra ikizler mi?Oha oha çüş.Şey yani çok pardon.Ağzımdan kaçtı.Tepki vermem hataydı."
"Önemli değil."
"Siz toparlanıp gelin.Yine de konuşalım, hamileliğinizin takibi için yapmalıyız bunu."dediğinde onu gülümseyerek onayladım.Doktor bizi yalnız bırakarak masasına geçti.
"Taehyung yine karnımı silerken öpücüklerini sıralıyordu karnıma."
"Taehyung sen her çocuk istediğinde ikişer üçer geliyor aşkım farkındasın değil mi aşkım?"
"Bebeğim biliyorum öyle denk geldi ama iyi tarafından bak.Art arda beş doğum yapacağına iki kerede bitireceksin işte.Zaten sen doğumdan dert yanıyordun nasıl doğuracağım diye.Seni düşündüğümden hep bunlar."
"Taehyung!"
"Aşkım ailemiz genişliyor işte.Çok güzel değil mi?"
"Öyle."dedim gülümseyerek.
"Seni çok seviyorum.Sevgim ve aşkım hiç azalmadı.Üçüzlerimiz ile üç kat daha arttı.İkizlerimizle iki kat daha artacak.Zaten sana olan sevgim her geçen gün artarken artabilirmiş gibi çocuklarımızla daha da artıyor."deyip yüzümün her yerini öptü.Dudaklarımı aşk dolu bir şekilde öperken doktorun bizi beklediğinin farkına varıp ayırdım dudaklarımızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silence Of The Wolves | Taekook
FanfictionArkadaşlarıyla birlikte okula yeni gelen omega Jeon Jungkook okuldaki baskın bir alfa olan Kim Taehyung'u düşmekten kurtarır. Texting + Düzyazı