Herkese selammm
ve
İyi akşamlarrr🙃
Yine full düz yazı bir bölüm ile sizlerleyim 🤗
Umarım beğenirsinizzz 🥰
Keyifli okumalarrr 🤍
-----------------------🌺--------------------
Jungkook'un Ağzından
Taehyung'un hazırladığı leziz yemekle karnımı güzelce doyurdum.
Yemeğimi yedikten sonra tepsiyi kenara koyup filmi izlemeye devam ettim.
Her ne kadar yatmaktan ve yemek yemekten başka bir şey yapmasak da hem kurdum hem ben yorgun hissediyorduk.
Filmi izlerken ağırlaşmaya başlamış göz kapaklarıma engel olamadım ve kendimi karanlığa teslim ettim.
*****
Sabah gözlerimi yavaş yavaş açtığımda biriyle burun buruna olduğumu fark ettim.
Tabiki bu kişi Taehyung'du.Onun bir kolu boynumun altında bir kolu belimde beni sarıyordu.Ben de elimi onun yanağına koymuş bir vaziyetteydim.
O kadar yakındık ki dudağımı oynatsam dudağına değecek gibiydi.Uzaklaşmaya çalıştım ama ne kadar sıkı sarmışsa kurtulamadım kollarından.
Biraz daha kurtulmaya çalıştım ama bu sefer beklemediğim bir şekilde Taehyung beni sırt üstü yatırıp üzerime çıktı.
Şaşkın gözlerle ona bakarken o da şaşkın gibiydi.Biraz ikimiz de hiç hareket etmeden öylece durup birbirimize baktık.Sonra Taehyung uyku sersemliğini üstünden atıp kendine gelmiş olmalı ki hızlıca kalktı üstümden.
"Kusura bakma ben burada uyuyakalmışım."dedi mahcup bir şekilde.Az önce yaşananları kafamı iki yana sallayıp unutmaya çalışırken
"Ben de uyuyakalmışım."diye mırıldandım.
"İyisin değil mi?"
"Evet evet.Sayende."
"Ben kahvaltı hazırlayayım.Duş almak istersen banyoya temiz havlu ve kıyafet koyuyum."
"İyi olur."dedim kısaca.Gülümseyip temiz havlu ve kıyafetleri ayarladı.Odasındaki banyoya girip kısa bir duş alıp verdiklerini giydim.
Onu bulmak için evinde biraz gezindim.Sonunda onu mutfakta bulduğumda onun da duş aldığını fark ettim.Ben rahatsız olmayayım diye odasındaki banyoyu bana vermiş.Bunu düşününce gülümsedim.
"Yardım lazım mı?"
"Yok sen otur.Birazdan hazır olur."dedi.
"Çok güzel kokuyor."dedim.
"Umarım kokusu kadar lezzetlidir de."dedi.Güldüm.
Önüme tabağımı koydu.Kendi tabağını da koyup yanıma oturdu.
Sessizce kahvaltımızı yaptıktan sonra Taehyung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silence Of The Wolves | Taekook
FanfictionArkadaşlarıyla birlikte okula yeni gelen omega Jeon Jungkook okuldaki baskın bir alfa olan Kim Taehyung'u düşmekten kurtarır. Texting + Düzyazı