19

1.4K 115 11
                                    

Selamlarrr...🤍

İyi akşamlarrr...💖

Yeni bir bölümle daha sizlerleyimmm...🥰

Keyifli okumalarrr...🤗

-------------------🌺-----------------

Jungkook'un Ağzından

Hyungumun yaptığı aptallıktan sonraki ikinci gün yani pazar günüydü.

En son sarhoş olmuş şekilde Taehyung'un göğsünde uyuyakaldıktan sonra sabahına benden kaçmaya başladı.Hatta direkt kaçtı ve dün de uğramadı.

Neden yanımda olmasını istiyorum bilmiyorum ama sanırım yanlış bir şey yapmıştım ve o beni görmek istemiyordu.

Dün Hobi hyung ve Namjoon hyungumu düşünürken bir de bunu düşünmüştüm.Yani yanlış bir şey yapsam bile sarhoştum ki.Hem yanlışımı söylese bir daha başkasına yapmamak için çaba harcardım ama o resmen benden kaçmıştı!

Çok mu horladım uyurken ya da çok mu rahatsız oldu kucağında uyumamdan?Yoksa uyurken çok mu çirkindim.Evet kesinlikle öyle olmalı çünkü ilk karşılaşmamızda bile bana öyle demişti.

Belki de onun bana olan iyi tavrına karşı fazla yakın olmuştum.Çok ani gelmiş olmalıydı benden haz etmezken bu kadar yakın olmam.Ne sanmıştım ki zaten.Beni kurtarıp 'insanlık' görevini yapmıştı sadece.Düşüncelerimden hyungumun sesi ile sıyrıldım.

"Kookie ben markete gidiyorum.Sen de gel tek kalma."

"Yok hyung.Git sen.Dışarı çıkmak istemiyorum.Zaten akşam hyungumla kaldığımız eve gideceğim."dedim.İçi rahat etmese de ısrar edemedi.

Ben de kendime kahve yapıp kendime gelmeye çalıştım.Çok geçmeden kahvem hazırdı.Kahvenin hafif sert tadı boğazımdan geçerken bir anda daha iyi hissetmeye başlamıştım.Tekrar kahve kupamı ağzıma götürürken kapı sert bir şekilde tıklandı.Evde yalnız olmam ve beklemediğim bir anda olmadı nedeniyle yerimde sıçrayıp kahveyi üzerime dökmüştüm.

Can havli ile tişörtümü çıkardım.Kapı tekrardan çalınca kapıyı Yoongi hyung bir şey unutup geri dönmüştür diye düşünmeden açtım.

Açarken de
"Zamanlaman çok kötü hyung."diye söylenmiştim.

Ama karşımda hiç beklemediğim biri vardı.

Kim Taehyung.

O an kapıyı yarı çıplak açmam ve karşımdakinin o olması nedeniyle hemen kapının arkasına geçtim.

"Taehyung hyung?"dedim sorar şekilde.

"Yanlış zamanda geldim galiba."deyip gidecekken

"Yanlış zamanda gelmedin hyung ama yanlış zamanda kapıyı tıklattın.Senin yüzünden yandım."dedim.Bana döndü.

"Ben ne yaptım?"dedi kaşlarını çatarken.

"Yalnızım ve beklemediğim anda kapı çalınca korktum ve kahveyi üzerime döktüm."diye açıkladım.

"Ondan mı böyle açtın?"dedi.Ağzımdan çıkan her bir kelime altın değerinde gibi dikkatle cevap vermemi bekliyordu.

Silence Of The Wolves | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin