Selammm 🙃
Bugünün ilk bölümü ile karşınızdayımmm...💝
Bu bölüm de geçiş bölümü oldu biraz 👉🏻👈🏻
Umarım beğenirsinizzz...💖
Bundan sonra hemen diğerini yükleyeceğim haberiniz olsun...💕
İyi okumalarrr...🐰
----------------------🌺--------------------
Jungkook'un Ağzından
Okul çıkışı Hoseok hyungum direkt bize gelmişti.Abim de Hoseok hyung rahatsız olmasın diye gezeceğim dedi ama ben onun Hoseok hyungun evinin önündeki parkta olduğunu biliyordum.
Hoseok hyung ile eve gelir gelmez akşam için yapacağımız yemekleri hazırlamaya koyulduk.Zaten okuldan biraz geç çıktığımız için anca olmuştu.Yaklaşık kırk dakika sonra herkes gelirdi çünkü saat 19.00 diye konusmuştuk.
"Kookie ben eve gideyim üstümü değiştirip geliyim."dedi.Onu onaylayıp masayı hazırlamaya koyuldum.
Kapı zili çalınca kapıyı açtım.Gelen kişi abimdi.
"Hoşgeldin hyung."dedim.O da
"Hoşbulduk."deyip hızlıca odasına girdi.Hemen ardından tekrar zil çaldı ve bu sefer gelen Hoseok hyungdu.
"Hoş geldin hyung."dedim.
"Namjoon'un evimin önündeki parkta gördüğüme eminim.O evde mi?"
"Yeni geldi hyung."
"Anladım."dedi.Abimin orada neden beklediğini anladığını biliyordum.Barışmaları için konuşmak istiyordum ama nasıl lafa gireceğimi bilmiyordum.Tam diyeceklerimi düşünürken zaten kapı çaldı.
Yavaş yavaş herkes geldiğinde masaya oturduk.Güzel bir şekilde eğlenip sohbet etmeye devam ederken birden Lisa
"Jennie seni gruba almamışlar."dedi.
"Evet.Kızım diye istemediler ama olsun."dedi.
"Üzülmedin mi?"diye sordum merakla.
"İlk başta evet üzülüp sinir oldum ama sonra geçti."
"Nasıl geçti?"
"Birkaç kızla konuştum ve kendi grubumuzu kuruyoruz şimdi.Jisoo çok tatlı bir omega zaten.Rosé ve Chaeyoung da çok güzel alfalar.Yarın buluşup konuşacağız bu grup işini."dedi sevinçle.
"Ciddi ciddi grup kuracaksınız yani?"dedi Lisa.Bu kızın derdi ne?
"Evet.Niye olmasın?"dedi Jennie de çok takılmayarak.Bir süre sessizliğin ardından tekrar sohbet etmeye başladık.Herkes içerideyken ben de bulaşıkları yıkıyordum.Taehyung hyung yanıma geldi.
"Bir şey mi istiyorsun hyung?"
"Sadece yalnız kalma diye geldim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silence Of The Wolves | Taekook
FanfictionArkadaşlarıyla birlikte okula yeni gelen omega Jeon Jungkook okuldaki baskın bir alfa olan Kim Taehyung'u düşmekten kurtarır. Texting + Düzyazı