20

1.4K 108 12
                                    

Selammm...💛

İyi akşamlarrr...💖

Yeni bir bölümle sizlerleyimmm...

Vizelerimden önceki son bölüm bu 😢

Vizelerim başlıyor imdat

Umarım keyifle okursunuz...🥰

İyi okumalarrr🤍

-----------------------🌺--------------------

Jungkook'un Ağzından

Gece saat 4 civarı kalkmıştım.Su içmek için mutfağa giderken hyungumun hâlâ odasında olmadığını fark ettim.Karnım acıktığı için hızlıca bir şeyler yapıp yedim.

Mutfağı toplayıp odama geçecekken kapının sesini duydum.Hyungum eve geliyordu.

"Ah Kookie sen uyumadın mı?"

"Yeni uyandım hyung."dedim.Çok kötü görünüyordu.

"Hyung geç sen oturma odasına ben de bize kahve yapayım."deyip mutfakta ikimize kahve yaptım ve hyungumun yanına geçtim.

"Ne oldu?"dedim kahvemden bir yudum alıp.

"Kapıdan içeri almadı.Kapının önünde konuştum.Hiç susmadan bir buçuk saat konuştum.Hiç konuşmadı.Sonra kapının önünden de kovdu.Penceresinin baktığı parkta ışığı kapanana kadar bekledim.Ona özrümü haykırdım."

"Sonra?"dedim merakla.

"O da pencereden beni izledi."dedi burukça gülümseyip.

"Beni izledi ve sonra senin yalnız kaldığını ve gitmem gerektiğini söyledi.O pencerenin önünden çekildi ama ben dörde kadar boş pencereyi izledim.Sonra aklıma sen gelince geldim eve."

"Hobi hyungum ya.Bu durumda niye beni düşünüyor ki?O yalnız kalmak istedi.Ama bana gelirsen seninle bir daha konuşmam demeseydi ben onu yalnız bırakıp kendini toparlamasına müsade etmeyecektim."dedim gözlerim dolarken.

"Çok bencilim."diye ağlamaya başladım.Hyungum beni sarıp

"Sen bencil değilsin.Sen beni hüngür hüngür ağlatacak kadar iyi bir şekilde anlattın Hobi hyungun ile aramızdaki problemi ve yaptığım yanlışları.Bana karşı Hobi hyungunu savunup bana yol gösterdin."dedi gözyaşlarımı silerken.

"Lisa'ya bile yaptığı yanlış konusunda güzelce uyarmışsın kimsenin kırılmasını istemediğin için."

"Hyung bunları derken sizi çok kırdım değil mi?"

"Hayır sadece yaptığımız yanlışlar yüzümüze vurduğu için üzüldük.Senin suçun yok.Sen olmasan belki yaptığım hatayı hiç fark edemez ve en yakın arkadaşımı hatta her ne kadar bundan kaçmaya çalışsam da aşık olduğum kişiyi sonsuza dek salak gibi göz göre göre kaybedecektim."deyince gülümsedim.

"Hyung duygular konusunda tam bir salaksın.Nerede senin 148 iqun?"

"Hobi aklımı başımdan aldı ne yapabilirim?"dediğinde kahkaha attım.

"Hobi hyungu gerçekten sevdiğini göstermek ister misin?"

"Evet ama nasıl yapacağım?"

"Hyung sevdiği şeyleri sana anlatacağım ve ona göre planlar yapacağız."

Silence Of The Wolves | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin