11

2.1K 154 3
                                    

Selammmm🤍

Berat kandiliniz mübarek olsun diyerek bir giriş yapıyım 🥰

Yine full düz yazı oldu bu bölümmm...

Umarım beğenirsinizzz🙃

Neyse iyi okumalarrr💜

---------------------🌺-------------------

Taehyung'un Ağzından

Kendimi uyanık tutmak için bir kaç oyun oynamıştım.Saate baktığımda daha 23.05 olduğunu gördüm.Tam oyuna devam edecekken yanımda bir hareketlilik hissettim.

Yanımdaki bedene baktığımda gözlerini açmaya çalışan bir Kook gördüm.Gözünü tamamen açmadan bir şey söyleyip korkutmak istemedim.Gözlerini açabildiğinde görüntü netleşsin diye birkaç kere gözünü kırptığını gördüm.

Gözleri gözlerimle buluştuğunda yumuşak bir sesle
"Taehyung."dedi.Sarılmaya çalıştı ama kolundaki serum buna engel oldu.Ben ona kollarımı sardım.

"İyi misin?Nasıl hissediyorsun?"dediğimde ağlamaya başladı.

"Be...Ben sen... seni..."derken

"Geçti.Güvendesin.Evimdesin,
evimdeyiz."dedim.Biraz sakinleşmişti bu sözlerimle ama hâlâ ağlıyordu.Rahatlatıcı feromonlarımı odaya yayıp ona daha sıkı sarıldım.

Ne kadar süre öyle kaldık bilmiyorum ama nihayet o sakinleşmişti.

"Taehyung."dedi yumuşak bir sesle.

"Efendim?"

"Senin peşinde bir alfa vardı.Seninle yakın görmüş beni.Senin canını yakmak istiyordu.Yemin ederim.Bana inanmalısın.O kim bilmiyorum ama senin peşinde gerçekten.Doğruyu söylüyorum."

"Biliyorum."dedim.Şaşkınca başını omzumdan kaldırıp bana baktı.

"Nereden biliyorsun ki?"dedi merakla.

"Beni görüntülü aradın.Hatırlamıyor musun?"

"Ah evet.Yoongi hyungu arayacaktım.Sana denk gelmiş.Özür dilerim."dedi başını yere eğip.

"T ve Y harfi arasında hiç kişi yok mu?"diye sordum bu sefer ben aynı merakla.

"Hayır öyle değil şaşkın.Yoongi hyung bende 'sugalfa' olarak kayıtlı da ondan akıllım."dedi.Güldüm.

"Neden öyle kaydettin de?"dedim gülerek.

"Çünkü çok şeker o yüzden sugar alfa olarak kaydedecektim ama iki a yı birleştirip sugalfa diye kaydettim."deyip kıkırdadı.Ben de onun bu haline güldüm.

"Ben en son o pislik Woo-jin senin saçını çekip acıyla bağırdığın kısmı gördüm.Sonra ne oldu Kook?Anlat da bir daha sana zarar veremesin."dedim.

"Hah.Canım o bana zarar veremedi ki?Sadece saçımı çekip kafama vurdu.Sonra ben ondan kurtulup üzerine çöp kovasını itip kaçtım.Ben kaçtım o kovaladı.Sonra o beni yakaladığında birden başka biri de onun peşine düştü.Beni kolumdan tutup sürüklerken bir an kolumdaki elini gevşetti.Suratına tekme attım ben de Woo-jin'in.O sırada o da yere düştü.Onun peşindekiler bir an şaşırsa da geldiler yanımıza."

"Ne yaptılar?Onlar mı yaptı yaralarını?"

"Hayır canım.Şöyle oldu benim onun neyi olduğumu sordular.Dedim ki beni kaçırıyor bu akıl zerresi bulundurmayan varlık.İnanmadılar bana.Halbuki doğruyu söylüyordum hıh."dedi omzunu silkerek.

Silence Of The Wolves | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin