30

908 62 28
                                    

Selammm...💕

Bu bölüm Jungkook'umuzun ailesini tanıyacağız canlarım...🙃

Umarım beğenirsiniz bölümü
💖✨💖

Keyifli okumalarrr...🥰

---------------------🌺-------------------

Jungkook'un Ağzından

Şok olmuş şekilde bana bakan sevgilimin dudaklarına öpücük kondurup şaşkınlığını atmasını sağladım.

"Güzelim baban buranın sahibi mi?"diye sorduğunda olumlu anlamda kafa salladım.

"Yani babamın da benim.Hem abim olduğu için hem de kendi okulum olduğu için Seul'e gelmeme izin verdi.Biliyorsun.Beni cepten bile aramaz.Buraya geldiğimden beri ilk defa duyuyorum sesini."dedim gözlerimin yaşla dolmasına mani olamadan.

"Bebeğim."deyip sardı beni güçlü kollarıyla.Sonra biraz daha geri çekilip yüzümün her yerini öpücükleriyle kutsadı.Bu benim kıkırdamamı sağladığında Taehyung da güldü.

Yanımıza gelen Yoonmin ve Jenlisa çiftleri ile ayrılmak zorunda kaldık.

"Vay canına çok havalıydın."deyip sarıldı Jimin.

"Ay evet Amy,Na-Rae ve Julia bunu çoktan hak etti.İkizi de onunla birlikte yandı."dedi Jennie.

"Müdür nasıl morardı."deyip kahkaha attı Lisa ve Yoongi aynı anda.

"Yaa bir de sevgilimle aynı anda aynı şeyi söylüyor."diye carladı Jimin.Buna Lisa hariç hepimiz güldük.

"Aşkım elini gösterelim."dedi Yoongi.

"Bebeğim seni de gösterelim.Tırmaladı seni aptal omega.Hayır o kadar sinirliydib ki tutamadım bile seni."dedi Lisa sinirle.

"Bebeğim diyor ya!"çıkışan Jimin ile biz yine güldük.

"Hadi o zaman revire gidiyoruz hep beraber."dedim.Revire giderken Taehyung kulağıma eğilip

"İlk resmi tanışma günümüzü yad mı etsek?"dedi.

"Ha sen revirlik olmak istiyorsun?"dedim gülerek.Neyi kast ettiğini anlamazdan geldiğim için kaşları çatıldı.

"Hani o gün hemşire bizi üst üste yatırmıştı."deyince o anları kast ettiğini anladığım için güldüm ama aynı zamanda hatırlayınca da yanaklarım kızardı.

"Bebeğim."dedi gülerek kıpkırmızı yanaklarımı okşarken.

"Hemşire seni üzerime atmıştı.Hâlâ ölmemi istediğini düşünüyorum."diye mırıldandım ağzımın içinden.Bu halime bir kahkaha attı Taehyung.Ona ters bir bakış atsam da dayanamayıp ben de güldüm.

Revire vardığımızda Jimin'in elini sarmıştı benim üzerime Taehyung'u atan beta hemşire.

Jennie'ye de krem sürdü.Arada bakışları bana kayıyordu ve ben o hemşireden haz etmediğim için Taehyung'a daha çok sokuluyordum.Çok vakit geçmeden içeri biri girdi.Kapıya arkam dönüktü ama aşina olduğum kokusu ve uzaktan gelen sesinden kim olduğunu anlamam uzun sürmedi.Sesini duyar duymaz ayrıldım Taehyung'tan.

Silence Of The Wolves | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin