Özel Bölüm - 1

874 60 5
                                    

Selammm...💕

Dediğim gibi özel bölüm ile geldim 🙈

Umarım keyifle okursunuz...✨

------------------🌺-----------------

Jungkook'un Ağzından

Ailecek bir hafta Taehyung'u brownie yapımında yendiğim için tatile gelmiştik ama takdir edersiniz ki beş tane yaramazla bize pek tatil olmuyordu.

Geldiğimizden beri çocuklar rahat durmadığı için en son hepsine ayrı ayrı sevdiği meyvelerden bir meyve salatası yapmış ve başlarına Taehyung'u dikmiştim.

Çocuklarım meyveyi çok seviyor diye yanımda getirmiştim evden ve şimdi iyiki de getirmişim diye düşünüyorum.

Çocukları meyve salatalarıyla içeri gönderdikten sonra ben de hepimizin eşyalarını odalara hızlıca yerleştirmiştim.

Odalara diyorum çünkü iki katlı büyük otel bungalovlarından birini tutmuştu Taehyung.

"Aşkım ama sen hiç dinlenemedin."diye yanıma geldi Taehyung.

"Aşkım çocuklar?"

"Çizgi film izliyorlar aşkım."deyip kollarını belime doladığı gibi dudaklarıma yapışması bir oldu.

Ben de mutlulukla ona karşılık verirken çizgi film izlemelerine rağmen ayırdım dudaklarımızı.

Çocukların yanına doğru götürdü beni elimden tutarak işim de bittiği için.

Çocukların yanına geçtik birlikte. Hyun Shik'i kucağıma alıp boş koltuğa oturdum.Bunu gören Hyun Ki de Taehyung'a gitmişti ve Taehyung da benim yanıma oturmuştu.

Eh alfa oğlumun Taehyung'a düşkünlüğünü zaten biliyordum o yüzden bu manzara beni gülümsetti.

Üçüzlerimiz de kardeşlerini bizim kucağımızda görünce kıkırdadılar.Hwan ve Ha Eun bana yakın, Ha Rin ise Taehyung'a yakın olacak şekilde yanımıza oturdular yerden kalkıp.

Gerçekten alfa çocuklarım Taehyung'a çok düşkünler ve onu örnek alıyorlardı.Taehyung babalarına karşı aşırı saygıları da vardı.

İlerde onun gibi olmak istediğini söylemişti hatta Ha Rin bir keresinde.Ha Eun da tam tersi benim gibi olmak istediğini söylemişti.

Beş çocuğumuzun da bizi bu kadar sevmesi çok hoştu.

"Babiş şimdi ne yapalım?Ben yüzmek istiyorum."dedi Ha Eun.

"Yüzeceksiniz bir tanem ama yoldan geldik.Biraz dinlenelim."dedim gülümseyerek.

"Baba şimdi gidelim.Ne olur?"diye Taehyung'a sordu bu sefer.

Çocuklar bana babiş, Taehyung'a da baba diyorlardı baba dediklerinde hangimize dediklerini anlayalım diye böyle bir çözüm bulmuştuk kendimizce karışmayalım diye.

Taehyung'a baktım ne cevap verecek diye.O da bana baktı.

"Kızım babiş ne derse o oluyor biliyorsun ki."dediğinde güldüm.

Silence Of The Wolves | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin