Selammm...💛
Bayramın ilk günü yeni bir bölümle daha sizlerleyimmm...💗
Hayırlı bayramlarrr...💖🍬🍭
DİKKAT!
'❕' işaretinden sonra kısa da olsa smutumsu yer var!!!
Keyifli okumalarrr...🤗
---------------------🌺-------------------
Jungkook'un Ağzından
"Ö-özür di-dilerim Tae-Taehyung.Ka-karnımda be-bebeğimiz yo-yokmuş.Ç-çok ö-özür di-dilerim."diyebildim sadece ağlayarak.
Taehyung ben ağlayınca
"Sağlık olsun bebeğim."deyip öptü yanaklarımı."Niye ağlıyorsunuz?"dedi doktor şaşkınca.
"Be-bebeğim yo-yok di-diye."dedim güçlükle.
"Ben sana bebeğin yok demedim ki?"deyince gözlerim şokla aralandı.
"N-na-nasıl?A-ama ha-hangi be-bebek de-diniz?"dedim doktora bakarak.
"Jungkook Bey.Tebrikler.Üçüzleriniz olacak."dedi.
"NE!"dedik Taehyung ile aynı anda.
"Bu da onların kalp sesleri."deyip bir ses açtı.Bu sesle gözlerim dolmuştu.
"Üç taneler mi şimdi?"dedim doktora merakla.
"Evet.7 haftalıklar.Gayet de sağlıklı görünüyorlar."dedi doktor gülerek.Bu aşamalarda eli elimde olan sevgili eşimin eli elimden ayrıldı.Ona doğru baktığımda onu göremedim.
AH!Biricik eşim bayılmıştı.Hemen kalkmaya çalışırken doktor beni oturtup kendi kaldırdı eşimi.Biraz sarsıp seslenince kendine geldi.
"Taehyung iyi misin?"diye sordum.Kalkacağımda birden ayağa fırlayıp kalktı ve benim kalkmamı engelledi.
"Hayatım sen dört canlısın yavaş ol."dedi.Böyle deyince kulağıma bir garip geldi.
"Öyle."dedim.
"Karnınızı silin de hamileliğiniz ile ilgili detayları olabilecek riskleri ve dikkat etmemiz gerekenleri konuşalım."deyip karnımı silmem için peçete uzattı.
Peçeteyi benden önce Taehyung kaptığı gibi karnımı nazikçe silmeye başladı.
Doktor yerine gidince Taehyung karnıma bir sürü kelebek öpücükleri kondurdu.Karnımdaki jeli tamamen temizleyince nazikçe kalkmama yardım etti.
Doktorun yanına gittik ve hamilelikle ilgili her şeyi detaylıca konuşup planladık.Ultrason fotoğrafları, beslenme düzeni ve egzersizlerle ilgili belgeler verdi.
Doktorun yanından ayrılıp bizi merakla bekleyen ve bahçede olduklarını yazan arkadaşlarımızın yanına gittik.
"Ne dedi ne dedi?"diye yanıma koştu Jimin.
"Gayet sağlıklı ama birkaç şey var."dedim.
"Ne var ne var?"dedi yine merakla.
"Bizim eve gidince konuşalım.Annemleri de çağıralım."dedim.
"Olur güzellerim."dedi Taehyung.
"Taehyung hayatım annemler diyorum.Arasana aşkım anneni.Onlar da gelsin."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silence Of The Wolves | Taekook
FanfictionArkadaşlarıyla birlikte okula yeni gelen omega Jeon Jungkook okuldaki baskın bir alfa olan Kim Taehyung'u düşmekten kurtarır. Texting + Düzyazı