"זה מה שמקבל מי שמרמה." הוא חייך.
"לא רימיתי." סיריוס ענה. מר פוטר גלגל את עיניו והחזיר את גבותיו של סיריוס, אבל מה שהיה מצחיק זה שלא רק שהגבות שלו גדלו חזרה, הן גדלו בורוד. ג'יימס ומישל צחקו.
"על מה אתם צוחקים?" הוא שאל, אבל אף אחד מהם לא יכל לדבר; לבסוף מישל מצאה את קולה.
"תסדר אותם מר פ', אני במילא להסתכל על המפלצת המכוערת, אני לא רוצה לצחוק בגלל שזה לא יפה." מישל צחקה.
"הי!" סיריוס אמר והחל לרדוף אחריה בחדר. מר פוטר החזיר את גבותיו של סיריוס לצבעם האמיתי.
"אתה מוכן?" הוא שאל את בנו.
"כן." ג'יימס אמר והם יצאו מהחדר.
לאחר זמן מה לילי ירדה מהמדרגות עם הקלסר שלה ונראתה מאוד לחוצה. היא התיישבה לצד סיריוס, מישל, רמוס ופיטר.
"היי. איפה הייתם?" היא שאלה את רמוס ופיטר.
"עשיתי שיעורים." פיטר צפצף.
"אני הייתי... אממ... למדתי." רמוס אמר במהירות. לילי הייתה יותר מדי מתוחה בשביל לחשוב שמשהו מוזר באיטיות שהוא ענה לשאלתה. היא התמידה לבדוק את שעונה, נשארו עוד עשר דקות.
"לילי, תירגעי. זה יהיה בסדר." מישל הרגיעה אותה ולילי חייכה.
"מה קורה?" שאל רמוס בסקרנות.
"ללילי יש סוג של ראיון עם גברת פ'." מישל אמרה. לילי הביטה בה. איך ידעה על הראיון? היא לא סיפרה לה... אלה עם כן היא שמעה אותה ואת ג'יימס מדברים? אז זה אומר שהיא ראתה אותה ואת ג'יימס מתנשקים. אבל לפני שלילי יכלה לומר מילה, ג'יימס התפרץ אל החדר. היא הביטה מעלה לראות אותו מאוד כועס.
"אני לא מאמין. חתיכת זבל." הוא אמר, ממלמל לעצמו.
"ג'יימס, מה קרה?" רמוס שאל. הוא עמד להשיב אך נעצר ברגע שאביו נכנס לחדר המועדון.
"אמרתי לך שאני לא רוצה לדבר על זה יותר." ג'יימס ירק אליו.
"נצטרך לדבר על זה במוקדם או מאוחר." אדון פוטר אמר רגוע.
"אנחנו לא צריכים לדבר על זה כי אני לא-" הוא התחיל אבל הפסיק מיד כשיד נגעה בזרועו. לילי קמה מכיסאה ועמדה לצד ג'יימס. הוא נגע בראשו והביט ברצפה. מישל וסיריוס שמו לב באיזו מהירות ג'יימס נרגע כשלילי נגעה בו. הם החליפו מבטים מסוקרנים.
"מצטערת על זה מר פוטר." לילי אמרה.
"אני מבין, לילי. אני הייתי בדיוק כמו ג'יימס בימי הצעירים. אבל הוא רק צריך להבין-"
"אני לא צריך להבין שום דבר-" ג'יימס חרק את שיניו ולילי לקחה את זרועו.
"בוא נצא החוצה שתירגע קצת." היא אמרה ברוגע, ג'יימס לא אמר כלום אבל נתן לה להוביל אותו מחוץ לחדר. כל מי שהיו בחדר היו המומים בדרך שג'יימס דיבר אל שר הקסמים, אפילו עם היה אביו.
YOU ARE READING
לילי וג'יימס לנצחי נצחים
Fanfiction"מה זה?" שאלה מישל בסקרנות ונטליה פתחה את הספר. "זה עומד להיות היומן שלנו," היא חייכה. מישל, סיריוס ורמוס התבוננו בה בצורה מוזרה. "יש כל כך הרבה דברים לדבר עליהם על לילי וג'יימס שהחלטנו לשים אותם כהתערבות. למה שלא ניתן לכמה אנשים להרוויח קצת כסף מהם...