במהלך השבועיים הבאים ג'יימס ולילי בקושי דיברו אחד עם השני, ג'יימס היה או עם אשלי או עם חבריו הקונדסאים, כפי שלילי הייתה או עם ראיין או עם אחד מחבריה. ראיין הפך לחבר נהדר עבורה, אבל זה כל מה שהוא היה.
בסוף השבוע שלילי הייתה אמורה ללכת הביתה לחג המולד היה ביקור בהוגסמיד, לילי הלכה עם מישל, קלאודיה, סופי ואשלי.
לילי למדה להכיר קצת את אשלי אבל היא עדיין שמרה מרחק.בהוגסמיד כולם פנו היישר לחנות הגלימות של מדאם רובינס, לאן עוד ילכו הבנות מלבד חנות השמלות. הבנים גלגלו את עינייהם אל עבר הבנות והמשיכו ישירות לקווידיץ' האיכותי.
כפנים כולם, מלבד לילי, החליפו לגלימות.בזמן שכולם החליפו לגלימותייהם לילי ישבה על הדלפק ושוחחה עם מדאם רובינס.
מדאם רובינס מילאה שני כוסות תה בתה הטעים ביותר שלה."שמעתי על הראיון שלך, מזל טוב." אמרה מדאם רובינס ללילי. מדאם רובינס הייתה אישה גבוהה וחביבה שלילי הכירה זמן רב הודות לנסיעותיה המתמידות לחנות. היה לה שיער שחור עם קבוצות שיער אפורות ועיני הייזל תוססות עם פנים חדות מאוד.
"תודה מרי. איך גילית?" שאלה לילי ושתתה לגימה מכוס התה שלה.
"גברת פוטר סיפרה לי, היא הייתה מאוד נלהבת מזה." אמרה מדאם דובינס, לילי חייכה.
"אני חייבת לה הכל כמובן." לילי חייכה, מדאם רובינס הניחה את כוס התה שלה.
"לילי את לא יכולה לשמור על החנות לרגע, נכון? דניאל ווימפר פשוט עבר פה ואני צריכה לדבר איתו." אמרה מדאם רובינס והסמיקה מעט, לילי חייכה וקפצה מהדלפק, היא נעה אחורה כשמדאם רובינס יצאה מהחנות. לילי נשענה על הדלפק וקראה מגזין שהיה עליו.
בדיוק אז צלצל הפעמון שמעל הדלת וג'יימס ואדם לא מוכר נכנסו פנימה.
לילי הרימה את עיניה מהמגזין וחייכה אל הזוג - בסופו של דבר הם יכולים להיות לקוחות פוטנציאליים, הבחור היה קצת יותר גבוה מג'יימס עם שיער חום ועיניים ירוקות."מה את עושה שם מאחור?" שאל ג'יימס את לילי בסקרנות.
"אני רק עוזרת למרי." אמרה לילי.
"אה. לילי זה מארק, מארק זאת לילי." ג'יימס הציג אותם, עיניו של מארק אורו בשג'יימס אמר "לילי", הוא הביט בג'יימס כמעט מייד אבל ג'יימס הפנה את מבטו.
"נעים להכיר אותך לילי, אשלי כאן?" מארק אמר ולחץ את ידה של לילי.
"כן, היא בחדר ההלבשה." ענתה לילי. "אתה רוצה שאביא אותה?" שאלה לילי. מארק הנהן, לילי יצאה מאחורי הדלפק וניגשה לכיוון תאי ההלבשה.
"אשלי?" לילי שאלה בקול.
"כן?" אשלי קראה דרך דלת חדר ההלבשה שלה.
"ג'יימס ואיזה בחור, מארק, מחפשים אותך כאן." אמרה לילי.
"אה היי מותק, זה לא יהיה ארוך." אשלי קראה לשני הבנים, לילי בהתה בדלת חדר ההלבשה. היא פשוט קראה לג'יימס מותק? ג'יימס שלה? לילי הסיטה את מבטה; דמעות זלגו מעינייה.
אז אשלי וג'יימס יוצאים? איך אשלי יכולה לעשות לה את זה? אשלי ידעה מה קורה בינה לבין ג'יימס, לילי מצמצה את הדמעות והביטה במראה שהייתה על הקיר לידה. לילי בדקה שלא היו סימני דמעות סביב עיניה כשראתה נער מוכר בעל שיער שחור כעורב מביט בה בחזרה.
מישל וקלאודיה יצאו מתאי ההלבשה שלהן באותו זמן והיוו הסחת דעת מספיק טובה עבור ג'יימס בכדי להסיט את מבטו מלילי, לילי הביטה בהן וחייכה.
YOU ARE READING
לילי וג'יימס לנצחי נצחים
Fanfiction"מה זה?" שאלה מישל בסקרנות ונטליה פתחה את הספר. "זה עומד להיות היומן שלנו," היא חייכה. מישל, סיריוס ורמוס התבוננו בה בצורה מוזרה. "יש כל כך הרבה דברים לדבר עליהם על לילי וג'יימס שהחלטנו לשים אותם כהתערבות. למה שלא ניתן לכמה אנשים להרוויח קצת כסף מהם...