"היי ליל." ג'יימס חייך.
"היי ג'יימי." לילי ציחקקה.
"לילי אני יכול לשאול אותך שאלה?" מלמל ג'יימס ברצינות.
"הרגע שאלת אבל אתה יכול לשאול עוד אחת." לילי חייכה.
"למה בכית קודם בחנות?" שאל ג'יימס והסתכל לתוך המשקה שלו.
"אממ לא בכיתי, פשוט נכנס לי משהו לעין." אמרה לילי.
"אוי." ג'יימס אמר, לא באמת מאמין לה, אבל הוא לא רצה להמשיך לדבר על הנושא, כי הוא ידע שאם לילי תרצה לדבר על זה היא הייתה יכולה.
"איפה סיריוס ומישל?" שאלה לילי בסקרנות והביטה מעלה אל ג'יימס מנסה לשנות את נושא השיחה.
"הם מדברים. בכל מקרה, אני לא יודע על מה." ג'יימס אמר לוגם ארוכות את הבירקצפת שלו.
"מה שלום רמוס?" שאלה לילי בסקרנות.
"הוא לא מרגיש כל כך טוב. המעבר האחרון היה קשה. הוא במעונות ישן כדי להעביר את זה." אמר ג'יימס.
"ובכן כשאתה רואה אותו תגיד לו שאני שולחת את אהבתי." אמרה לילי.
"זה מה שאעשה." ג'יימס ענה. "אז מה שלומך בשבועיים האחרונים?" שאל אותה ג'יימס. הוא הביט בלילי; היא נראתה כל כך יפה כמו תמיד.
"הייתי בסדר, הסתדרתי אתה יודע. ואתה?" שאלה לילי והביטה בעיניו הכחולות העמוקות.
"בסדר." ג'יימס ענה. "אלוהים לא נראה לי שזה יכול להיות יותר מביך." אמר ג'יימס בצחקוק קטן.
"אני יודעת, אפשר לחשוב שיצאנו או משהו." אמרה לילי בציניות. שניהם הסתכלו אחד על השני וצחקו.
ממש שניות אחר כך לילי ראתה את פרנק לונגבוטום ואת חברתו, אליס פטרסון. "אוי תראה את פרנק ואליס, הם נראים כל כך חמודים ביחד." לילי מלמלה בחדווה, ג'יימס ציחקק."אתה לא יכול פשוט לראות את הילדים המהממים שיהיו להם, זה יהיה כל כך מוזר שאליס מגושמת כמעט כמו פיטר ופרנק חכם כמעט כמוך. הילדים האלה צריכים להיות מאוזנים היטב." ג'יימס צחק. לילי הכתה אותו בזרועו.
"זה לא היה נחמד." אמרה לילי בניסיון להדחיק חיוך. "אבל הילדים יהיו." לילי צחקה.
"אני אשנא לראות את הילד של נוט וצ'לסי. הילד הזה יהיה בלאגן אמיתי." ג'יימס אמר ושתה מהבירקצפת שלו.
"רמוס יכול להביא ילדים?" שאלה לילי בסקרנות ישר. ג'יימס הניד בראשו.
"זה כנראה משהו שקשור לזאב שבתוכו." אמר ג'יימס בשקט.
"אז הוא וקלאודיה היו זוג נהדר. היא מתעבת ילדים." אמרה לילי.
"את רוצה ילדים?" שאל ג'יימס את לילי. לילי נתפסה לא מוכנה להשאלה הזאת, אבל היא חשבה על זה.
YOU ARE READING
לילי וג'יימס לנצחי נצחים
Fanfiction"מה זה?" שאלה מישל בסקרנות ונטליה פתחה את הספר. "זה עומד להיות היומן שלנו," היא חייכה. מישל, סיריוס ורמוס התבוננו בה בצורה מוזרה. "יש כל כך הרבה דברים לדבר עליהם על לילי וג'יימס שהחלטנו לשים אותם כהתערבות. למה שלא ניתן לכמה אנשים להרוויח קצת כסף מהם...