פרק 13

167 13 1
                                    

מרתון 1/3

"חצי שעה אחרי אחד עשרה, למה?" מישל שאלה, מורידה את המגבת מראשה.

"אני צריכה להתחיל להכין את השיעורים לפני שאני הולכת." לילי אמרה, מבינה מה אמרה.

"לאן את הולכת?" מישל חקרה אותה, מביטה בעיניה. שיערה הארוך היה רטוב והגיע את כתפיה.

"אני... אממ... פוגשת את ג'ורדן." היא חייכה.

"הו. מגניב." מישל אמרה. נשמעה נקישה על הדלת ולפני שמישהו יכל לפתוח, סיריוס נכנס פנימה. הוא הביט במישל וגיחך. היא עדיין עמדה שם עם המגבת הקצרה כרוכה סביבה.

"כאילו שלא ראיתי אותך עירומה לפני זה. בכל אופן, עוד פעם לא תהיה כל כך רעה." סיריוס צחק והיא שלחה לעברו מבט נזעם ונכנסה לשירותים.

"מה אתה רוצה?" לילי שאלה.

"אה, כן. אנחנו רוצים לדעת מי ניצח, את או ג'יימס." הוא אמר.

"ניצח במה?" היא שאלה בתמימות, נעמדה והוציאה את שיעוריה בשינוי צורה.

"הויכוח שהיה ביניכם." סיריוס אמר, כאילו שזה היה ברור מאליו.

"אה, זה... אני. ועכשיו אם לא אכפת לך, לך." היא אמרה לו, והוא יצא מהחדר. מישל תקעה את ראשה מחוץ לדלת. היא לבשה מכנסי ג'ינס ישנים וחולצה שחורה שהיה כתוב עליה 'אני לא נושכת... חזק!' לילי חייכה אליה.

"הוא הלך?" היא שאלה, לילי הנהנה. "תודה לאל." היא יצאה מהשירותים לכיוון מיטתה והרימה את המברשת על מנת לסרק את שיערה; היא לקחה את שרביטה והצביעה על ראשה.

"דריאוס." היא מלמלה. שיערה התייבש ונעשה חלק, היא הסתובבה וגילתה שלילי עדיין בהתה בה. "מה?" היא שאלה.

"חשבתי ששום דבר לא קרא בינך לבין סיריוס." לילי אמרה. "אני מתכוונת, הוא בדיוק אמר שראה אותך עירומה." לילי הוסיפה, מישל נעשתה ורדרדה.

"הוא מתכוון שהיינו ילדים." היא אמרה במהירות.

"הו." לילי אמרה והסתובבה אל שיעוריה. לאחר כחצי שעה היא ירדה אל חדר המועדון והלכה לכיוון חדר היסטוריה, היא נכנסה פנימה וחייכה אל ג'יימס שעמד ליד החלון.

"סליחה שאחרתי. קלאודיה הייתה צריכה עזרה בשיעורים ואז הייתי צריכה לחכות שסופי תצא מהמקלחת." לילי הסמיקה; הוא הלך אליה ונישק אותה בתשוקה.

"ובכן, ההמתנה הייתה שווה." ג'יימס חייך אליה. "קדימה. כדאי שנלך לפני שסיריוס ישים לב שנעלמנו." הוא לקח את ידה.

"לאן אנחנו הולכים?" לילי שאלה כשהם הגיעו לסוף המסדרון.

"הוגסמיד." ג'יימס אמר, ונעצר. הוא הוציא חתיכת נייר מכיסו והביט בה בזהירות.

"איך נגיע לשם?" לילי שאלה. הוא חייך אליה והנחה אותה אל מסדרון אחר. הם נעצרו מול דיוקן ישן.

לילי וג'יימס לנצחי נצחיםWhere stories live. Discover now