"החומר הזה\ אמור להיות מיץ המפשויון," ג'יימס חייך אליהן, "אני יכול להשאיל את הסכין שלכן? פיטר הפיל את שלנו לקדירה של נוט." הוא צחק ברשעות; היא העבירה לו את הסכין כאשר ג'יימס החדיר משהו לכיסה מבלי שאף אחד אחר יבחין בכך. היא שמה את ידה בכיסה, וגילתה חתיכת קלף בתוכו. היא פתחה את הקלף בחיקה, כך שאף אחד אחר לא יוכל להבחין.
תפגשי אותי מחוץ לכיתה. וודאי שאת האחרונה שיוצאת.
לילי הביטה בג'יימס, שהביט בה. היא הנהנה בראשה, וחזרה לעבוד. לאחר שהשיעור נגמר, לילי סיפרה לחבריה שהיא הולכת לדבר עם פרופסור דה לוסי. היא אספה את כל חפציה באיטיות ויצאה אחרונה מהכיתה. מחוץ לכיתה, המסדרון היה שומם ולא היה בו אף אחד מלבד ג'יימס. היא הלכה לכיוון אולם הכניסה, אך לפני ששמה לב היא נגררה אל תוך ארון חומרי ניקוי. הוא החל לנשק אותה בתשוקה. כשהתרחק, הוא חייך אליה.
"את יודעת כמה קשה זה היה לא לעשות את זה כל הבוקר?!"
"אני יכולה לנחש." היא אמרה בשקט; הוא הביט בה והרים את ראשה כך שתסתכל אל עיניו.
"מה קרה?" הוא שאל אותה. לילי היססה.
"ראיתי אותך עם קרי. אני יודעת שאני מתנהגת בטיפשות." לילי אמרה מביטה ברצפה.
"את באמת מתנהגת ככה." הוא אמר, והיא הביטה בו. "שום דבר הולך ביני לבין קרי. הסיבה היחידה שהייתי לידה זה רק בשביל לשגע את סנייפ." היא חייכה חלושות. "תקשיבי, לילי. כשדיברנו על זה בסוף הקיץ, ידענו שזה יהיה קשה אם אנחנו רוצים להישאר ביחד ולשמור על חיים נורמלים."
"אני יודעת, אבל לא חשבתי שזה יהיה עד כדי כך קשה..." לילי מלמלה בזמן שהניחה את ראשה על חזהו של ג'יימס.
"אני יודע..." הוא אמר, מחזיק אותה קרוב אליו. "זה יהיה שווה את זה, בסופו של דבר." הוא אמר בשקט. חצי שעה לאחר מכן, היא הלכה לאולם הגדול והתיישבה בין חבריה.
"מה לקח לך כל כך הרבה זמן?" סופי שאלה בזמן שלילי התיישבה.
"אממ. הייתי צריכה לקחת משהו מהספרייה." לילי חשבה במהירות. היא הביטה סביבה, ושמה לב לכך שקנט, חברה של סופי, יושב איתם.
"היי קנט." היא אמרה בשקט; הוא חייך אליה.
"היי." הוא אמר. באותו זמן, זרוע נעטפה סביב כתפיה של לילי. היא יכלה לנחש בקלות למי היא שייכת.
"היי ג'ורדן." היא מלמלה.
"אישה, איפה את היית? חיכיתי לך שנים." הוא אמר. לילי גלגלה את עיניה ומשכה בכתפיה. היא שנאה כשג'ורדן קרא לה 'אישה'.
"למעלה, במגדל."
"חשבתי שאמרת שהיית בספריה..." קלאודיה שאלה בבלבול.
"אממ, הייתי. ואז הלכתי למגדל לשים את הספר." לילי חייכה בתמימות.
"ובכן, תאכלי מהר, אני רוצה לצאת החוצה." ג'ורדן אמר, בזמן שלילי חרקה את שיניה ואכלה מהר יותר.כשסיימה לאכול, היא נעמדה. ג'ורדן עשה כמוה, מניח את זרועו סביבה.
YOU ARE READING
לילי וג'יימס לנצחי נצחים
Fanfic"מה זה?" שאלה מישל בסקרנות ונטליה פתחה את הספר. "זה עומד להיות היומן שלנו," היא חייכה. מישל, סיריוס ורמוס התבוננו בה בצורה מוזרה. "יש כל כך הרבה דברים לדבר עליהם על לילי וג'יימס שהחלטנו לשים אותם כהתערבות. למה שלא ניתן לכמה אנשים להרוויח קצת כסף מהם...