פרק 41

90 9 2
                                    

"שלום." קנט אמר תוך כדי שהגבות שלו התקמטו והוא הסתכל על כולם.

"אני לא מאמין שעשית את זה." אמר ג'יימס מניד בראשו. לילי סטרה לו ברגלו.

"אל תקשיב לו, קנט. אני חשבתי שזה ממש מתוק." לילי אמרה, ונתנה לג'יימס מבט לא מרוצה.

"אה, אז אתם יודעים." אמר קנט בחיוך. "איפה סופי בכלל?" שאל קנט והסתכל סביב החדר.

"היא וקלאודיה הלכו לשלוח ינשוף לאמה על החדשות המרגשות." מישל אמרה, עיניה עצומות ומשחקת בידיו של סיריוס. הם לא היו מודעים לכך שכולם צופים בהם. בדיוק כשקנט עמד לומר משהו סופי וקלאודיה נכנסו לחדר המועדון. עיניו של קנט אורו כשסופי עשתה את דרכה לעברם. היא החליקה לחיקו, רגליה מעבר לדופן הכיסא ונישקה אותו במתיקות.

"זה כל כך מתוק." איב התפרצה. קלאודיה גלגלה את עיניה.

"זה נוראי אם אתה שואל אותי. אני ברצינות לא רואה את הטעם בנישואים". אמרה קלאודיה כשהיא יושבת על קצה הספה לצד רמוס.

"אל תהיי כל כך צינית. נישואים הם בשביל להוכיח שאתה רוצה להיות עם האדם האחד הזה למשך שארית חייך." אמרה איב.

"שום נישואים לעולם לא יצליחו, הם תמיד מסתיימים בגירושים". קלאודיה דיברה מניסיון, שכן הוריה, היו גרושים במשך כמעט ארבע שנים. לילי לא יכלה לסבול את זה יותר. היא קמה ויצאה מחדר המועדון.
כולם צפו בה יוצאת מחור הקיר.

"על מה כל זה היה?" שאלה מישל. רמוס נאנח ואז קם.

"אני אלך לראות." אמר רמוס לפני שיצא מחדר המועדון אחריה. לג'יימס הייתה תחושה שהוא יודע על מה מדובר. היא הייתה רחוקה מעט מהחור בדיוקנאות כשרמוס השיג אותה.

"לילי את בסדר?" הוא שאל אותה בשקט. לילי עצרה והביטה בו עם חיוך על פניה.

"אני בסדר רמוס. רק הייתי צריכה ללכת לטייל." אמרה לילי במתיקות. רמוס הביט בה בספקנות. "בסדר, את רוצה שאני אלך איתך?" שאל רמוס.

"זה בסדר, רמוס, תודה בכל מקרה." אמרה לילי ההולכת, רמוס התבונן בה הולכת ואז חזר לחדר המועדון.

"לילי בסדר?" שאל ג'יימס מיד כשנכנס רמוס.

"היא אומרת שכן. ושהיא פשוט החליטה לצאת לטיול זה הכל." רמוס אמר כשהתיישב על קצה הספה מכיוון שקלאודיה גנבה לו את המושב. ג'יימס קם.

"אני אחזור עוד רגע." אמר ג'יימס כשהלך לעבר חור הדיוקן.

"ג'יימס, אם תעצבן אותה, אני אהרוג אותך!" רמוס צעק עליו. ג'יימס לא ענה, הוא פשוט הלך החוצה.

"על מה כל זה היה?" שאלה קלאודיה והביטה בו.

"את מכירה את ג'יימס, תמיד מנסה להיות גיבור." אמר רמוס והניד בראשו. לאחר מכן הוא הבחין בזווית עינו בשני אנשים מתבלטים, הוא הסתכל סביבו וראה את מישל וסיריוס מתנשקים. כולם בהו בהם. פיה של איב היה פעור לרווחה; עיניה של סופי היו פעורות כשקנט ניסה לא לצחוק. קלאודיה הביטה בהם ואז הרגישה שזו ההזדמנות המושלמת לחמוק. היא כל כך רצתה להיות איתו כל היום ועכשיו הייתה ההזדמנות שלהם להיות לבד. קלאודיה הרימה את מבטה אל רמוס שהביט בה בחזרה.

לילי וג'יימס לנצחי נצחיםWhere stories live. Discover now